Beoordelingen Hotel Banks *

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 92
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Banks*

Taal:
Gezelschap:

The place to be!vertalen

De Nil dinsdag 20 maart 2012

Oh wat een heerlijk week end! Je wordt verwelkomed met een glaasje cava! De kamers zijn zeer trendy en de bedden slapen oh zo lekker. Het personeel is jong en zeer dynamisch. Ze liepen constant met een glimlach op hun gezicht, niets was teveel en er was plaats voor net dat extraatje! Fantastisch idee om gratis te kunnen genieten van een glaasje met een hapje! Super om te socializen met andere gasten. Ontbijt vonden wij zeer lekker, goede verhouding tussen zout en zoet! Leuk gepresenteerd en zeker genoeg!
Wij komen zeker terug! Niet twijfelen en gaan!

Gereisd met partner in maart 2012

Trendy hotel op een top locatie!!!vertalen

michelle rosekrans maandag 24 oktober 2011

Wat een super weekend hebben we gehad! Het begon al met een heerlijk glaasje Cava bij binnenkomst. Rond een uur of vijf een borrel in de gezellige lounche met een haardje en heerlijke tapas! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze hadden een leuke tip voor een restaurantje en hebben voor ons gereserveerd. Het was niet eens 5 min. lopen! De kamers zijn mooi en strak en hebben heerlijke bedden! OOk was het ontbijt een feestje. Lekkere broodjes, eitje, vers fruit en yoghurt. Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Hartje Antwerpenvertalen

Carmen zaterdag 13 augustus 2011

Ik ben met mijn vriend vebleven in hotel Banks in de junior suite, deze kamer was PRACHTIG. Chique kamer met tv, uitzicht over de stad en de badkamer was heel erg mooi van glas (ook de deur) vooral ook erg schoon! Voor een weekend antwerpen is dit echt een Aanrader! Ik dacht alleen dat dit een 4* hotel was?!?!?

Gereisd met partner in januari 2011

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Banks* bij:

mooi hotel,gortig van onderhoudvertalen

Mevr.Holand woensdag 11 augustus 2010

Na het bekijken van dit hotel op het internet en het lezen van de revieuws (steeds terugkomende klachten over properheid van de kamers) hebben wij toch besloten om de juniorsuite te boeken voor één nacht , het ziet er op hun site zo mooi uit! Bij aankomst zag het er veelbelovend uit; mooi,hip en zéér trendy , na uitleg van de receptie over het reilen en zeilen van het hotel namen wij vol verwachting de lift naar de kamer.Daar aangekomen vielen we van de ene verbazing in de andere; ok,kleine kamer voor een juniorsuite,maar dat ter zijde gelaten... de badkamer was een zakdoek groot,de grepen aan het bad waren gewoon uit de muur gerukt,plastic douchegordijn,afgetrokken behang...De vloer was bedekt met haren van vorige bezoekers,en een ronduit gortige tapijt waar een wereld op zich in leefde..Maar de klapper was toch toen daarop ook nog een dameslip van de vorige? gaste lag!!!!!Hievoor kregen wij een sorry en een boekje!!???? Shame on you,wij komen hier nooit meer!!!En het ontbijt,slecht!

Gereisd met partner in augustus 2010

leuk en een eigen toetsvertalen

Dhr en Mevr Willems donderdag 5 maart 2009

Een leuk hotel voor als je in het centrum wilt zijn van Antwerpen.
Hip modern en lekker trendy. dat de receptie sluit om 8u in de avond, is niet erg want alles wordt super verzorgd uitgelegd. Een topper van formaat
Wij komen terug

Gereisd met partner in februari 2009

Verblijf was een groot feest!vertalen

Bèr en Agnes Bartel... dinsdag 20 januari 2009

Schitterende acomodatie, héél gastvrij,mooi centraal gelegen,kortom een echte aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Jos P. vrijdag 30 mei 2008

Kamers hebben geen tv maar dat is heerlijk. Wel gratis internet in het hele hotel. Je stapt de deur uit en staat in 'fashion' Antwerpen, wow. Je merkt dat men hier aan het opstarten is en dat er nog wat routine mist, maar de welwillendheid en spontaniteit van dit TEAM is fantastisch! laten we zeggen dat binnen 2 maanden alles hier op rolletjes zal lopen en dat dit hotel dagelijks vol zal zitten met mensen die een moderne smaak hebben. Inderdaad niet zo negatief zijn mensen, dit is een fantastische plek om te verblijven.

Gereisd zakelijk in mei 2008

Hotel Banks scoort een 7,3 uit 10, op basis van 110 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?