Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 100
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Banks*

met partner, Mrt. 2012
"The place to be!"vertalen
De Nil
5,0

20-3-2012 Oh wat een heerlijk week end! Je wordt verwelkomed met een glaasje cava! De kamers zijn zeer trendy en de bedden slapen oh zo lekker. Het personeel is jong en zeer dynamisch. Ze liepen constant met een glimlach op hun gezicht, niets was teveel en er was plaats voor net dat extraatje! Fantastisch idee om gratis te kunnen genieten van een glaasje met een hapje! Super om te socializen met andere gasten. Ontbijt vonden wij zeer lekker, goede verhouding tussen zout en zoet! Leuk gepresenteerd en zeker genoeg!
Wij komen zeker terug! Niet twijfelen en gaan!

met vrienden, Okt. 2011
"Trendy hotel op een top locatie!!!"vertalen
michelle rosekrans

24-10-2011 Wat een super weekend hebben we gehad! Het begon al met een heerlijk glaasje Cava bij binnenkomst. Rond een uur of vijf een borrel in de gezellige lounche met een haardje en heerlijke tapas! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze hadden een leuke tip voor een restaurantje en hebben voor ons gereserveerd. Het was niet eens 5 min. lopen! De kamers zijn mooi en strak en hebben heerlijke bedden! OOk was het ontbijt een feestje. Lekkere broodjes, eitje, vers fruit en yoghurt. Een echte aanrader!!

met partner, Jan. 2011
"Hartje Antwerpen"vertalen
Carmen
4,0

13-8-2011 Ik ben met mijn vriend vebleven in hotel Banks in de junior suite, deze kamer was PRACHTIG. Chique kamer met tv, uitzicht over de stad en de badkamer was heel erg mooi van glas (ook de deur) vooral ook erg schoon! Voor een weekend antwerpen is dit echt een Aanrader! Ik dacht alleen dat dit een 4* hotel was?!?!?

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Banks* bij:

met partner, Aug. 2010
"Mooi hotel,gortig van onderhoud"vertalen
Mevr.Holand
5,0
3,0

11-8-2010 Na het bekijken van dit hotel op het internet en het lezen van de revieuws (steeds terugkomende klachten over properheid van de kamers) hebben wij toch besloten om de juniorsuite te boeken voor één nacht , het ziet er op hun site zo mooi uit! Bij aankomst zag het er veelbelovend uit; mooi,hip en zéér trendy , na uitleg van de receptie over het reilen en zeilen van het hotel namen wij vol verwachting de lift naar de kamer.Daar aangekomen vielen we van de ene verbazing in de andere; ok,kleine kamer voor een juniorsuite,maar dat ter zijde gelaten... de badkamer was een zakdoek groot,de grepen aan het bad waren gewoon uit de muur gerukt,plastic douchegordijn,afgetrokken behang...De vloer was bedekt met haren van vorige bezoekers,en een ronduit gortige tapijt waar een wereld op zich in leefde..Maar de klapper was toch toen daarop ook nog een dameslip van de vorige? gaste lag!!!!!Hievoor kregen wij een sorry en een boekje!!???? Shame on you,wij komen hier nooit meer!!!En het ontbijt,slecht!

met partner, Feb. 2009
"Leuk en een eigen toets"vertalen
Dhr en Mevr Willems

5-3-2009 Een leuk hotel voor als je in het centrum wilt zijn van Antwerpen.
Hip modern en lekker trendy. dat de receptie sluit om 8u in de avond, is niet erg want alles wordt super verzorgd uitgelegd. Een topper van formaat
Wij komen terug

met oudere kinderen, Jan. 2009
"Verblijf was een groot feest!"vertalen
Bèr en Agnes Bartel...

20-1-2009 Schitterende acomodatie, héél gastvrij,mooi centraal gelegen,kortom een echte aanrader!!!!

zakelijk, Mei 2008
Jos P.

30-5-2008 Kamers hebben geen tv maar dat is heerlijk. Wel gratis internet in het hele hotel. Je stapt de deur uit en staat in 'fashion' Antwerpen, wow. Je merkt dat men hier aan het opstarten is en dat er nog wat routine mist, maar de welwillendheid en spontaniteit van dit TEAM is fantastisch! laten we zeggen dat binnen 2 maanden alles hier op rolletjes zal lopen en dat dit hotel dagelijks vol zal zitten met mensen die een moderne smaak hebben. Inderdaad niet zo negatief zijn mensen, dit is een fantastische plek om te verblijven.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?