Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren ***

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 39
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Sunparks Kempense Meren***
6,4
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bij:

219 beoordelingen over Sunparks Kempense Meren***

Gezelschap:

Voor ons niet meer!vertalen

van camp danny maandag 10 november 2014
Eetgelegenheden

Bij aankomst in bungalow vastgesteld dat het niet al te proper was!! vloer aan frigo vol water (ijskast stuk )technische dienst gekomen en stelde ik vast dat het koelelement diepvries lek was en de personen van de technische dienst zegden dat dit niet kwaad kon(ik denk wel als er een lek is, dit niet gezond daar er etenswaren instaan) !!We hebben er dan wel op aangedrongen voor andere bungalow of nieuwe ijskast (blijkbaar waren we moeilijke mensen)maar klant is koning zeiden deze personen.
Tenslotte nieuwe bungalow gekregen daar ook vastgesteld dat deze niet al te proper was en versleten!Daar hebben we het de eerste avond niet warmer gekregen dan 17 graden.Bij al dat je vastnam was er altijd wel iets dat stuk was(darm douche, waterkoker ,kurketrekker enz....
Lijkt net of het ooit is gebouwd en daarna niets meer is aan gedaan!Bewaking of toezicht!Vastgesteld dat dit veel te wensen over laat.We hebben vastgesteld dat er op de parking 4 tal auto's hun velgen gestolen waren(3zelf gezien)

Gereisd Met oudere kinderen in november 2014

Voor ons niet meer!vertalen

S. dinsdag 4 november 2014

Huisje vuil!
Dag 1: koud savonds, dag2 tot conclusie gekomen geen verwarming en geen warmwater geiser stuk!
Onderhoud kon niet repareren, moest externe firma komen! (met feestdag en zondag zou dit niet voor meteen zijn!)
Na tijdje klagen en duidenlijk gemaakt te hebben dat we geen afwas konden doen, niet douchen, en die koude voor de kleine niet te doen is ander huisje gekregen.
Alles omgehuisd, ook hier niet proper. dag 3 ook hier in de namiddag geiser het begoven!
Ook kon je in het eerste huisje keuken raam gewoon open duwen, of kon open waaien (raam ging niet opslot, slot stuk).
Ook trappen erg gevaarlijk voor kleine kinderen!
Park en huisjes slecht onderhouden! Lijkt net of het ooit is gebouwd en niets meer is heen gedaan!
Ook geen parkwachter of opzichter die alles beetje in de gaten houd (dronken mensen, voertuigen, ...)
Enz kan ik nog wel eve doorgaan...
Kort samen gevat, voor ons geen Sunparks meer, of toch al zeker niet daar!
Dit was onze eerste stresvakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

bossen en meren op sunparks kempische merenvertalen

De Bie Luc zaterdag 25 oktober 2014

een prachtige omgeving bossen en meren goed eten tof personeel
zeer goede prijs kwaliteit voor het verblijf
ochtendontbijt en avondeten zeer goed verzorgd en daar zorgt Brigitte zeer goed voor, altijd goedgezind en tijd voor een toffe babbel
omgeving goed geschikt voor wandelingen en fietstochten langs bossen en meren
dat in een subtropische beleving op het park sunparks kempische meren
optioneel :de Olmse zoo en op dinsdag een markt voor de liehebbers in mol, de abdij van postel zeer dicht in de omgeving max. 15 km

Gereisd Met partner in oktober 2014

Leuk maar is aan een verfrissing toevertalen

Familie lelong maandag 29 september 2014
Eetgelegenheden

Voor de 6 de keer een leuk weekend gehad op hotel . Kamers zijn in orde en proper. Het park en zwembad is echter aan een verfrissing toe,maar ++punten voor het ontbijt mooi gepresenteerd en in de puntjes verzorgt door Brigitte ;) Met dank daar voor en tot ziens x

Gereisd Met partner in Sept. 2014

Had nood aan rust, en heb ze daar gevonden.vertalen

Fred vrijdag 12 september 2014
Onderkomens

Ik ben aangenaam verrast door de groene omgeving. Het was er ook heel rustig op dat moment (eerste helft september). Ik denk niet dat je me daar zou vinden tijdens het hoogseizoen, daarvoor is het zwembad en de bijhorende faciliteiten te klein.
Ons zoontje van 20 maanden heeft zich te pletter geamuseerd in het zwembad, en papa heeft zich beziggehouden op de glijbanen. Misschien kan het zwembad een uurtje vroeger open? Ouders met kleine kinderen zijn toch altijd vroeg wakker, en de kleine wil spelen!
In de omgeving is genoeg te doen en te zien. Mol, Lommel en Balen zijn op fietsafstand, behalve voor de mensen die thuis nooit met de fiets rijden, die gaan verschieten. Neem ook eens de wagen naar Postel.
Alles om te eten en te drinken is in een park natuurlijk duurder dan daarbuiten, dus geef ik daar zeker geen kritiek op. Er zijn buiten het park ook genoeg cafés, restaurants en frituren (tip: frituur Paseo, Postelsesteenweg 41)
Kortom, een aangename midweek gehad, doen we opnieuw.

Gereisd Met jonge kinderen in Sept. 2014

Gedeeltelijk tevredenvertalen

Joeri Van Dijck vrijdag 22 augustus 2014
Eetgelegenheden

Bij aankomst was het huisje heel ruim en op het eerste gezicht proper, na beter nazicht lag er nog een pauper onder het bed, lekte er kranen, stond badkraan los...
Dit kon onze stemming echter niet drukken, want de natuur is vlakbij en mooi
Het zwembad is kleiner dan een center parcs maar wel in orde, personeel heel vriendelijk
1 ding heeft me echt gestoord, en dat is , dat er toch veel mensen het niet zo nauw namen met de regels en de auto op het park lieten staan, en er ook nog mee rondreden in een autovrije zone !!!
Al bij al gaan we zeker nog wel is terug

Gereisd Met jonge kinderen in 2014

Vergane glorievertalen

bhermans1 dinsdag 19 augustus 2014
Eetgelegenheden

Dit vakantiepark is echt toe aan een grondige renovatie, anders zie ik het geen 10 jaar meer bestaan. Het zwembad is nog net OK, alles daarrond is totaal versleten of vuil. De bungalo is tot op de draad versleten, en totaal uitgeleefd. Back to the eighties... matrassen zijn slecht, je kan de veren tellen. Toegang tot de huisjes gaat over zand, dat je mee binnen neemt, immers matten zijn totaal ontbrekend. Dit kan nooit goed aflopen.. sluiten of renoveren...

Gereisd Met een groep in augustus 2014

Voor ons hoeft dit niet meer!vertalen

Olivier maandag 18 augustus 2014
Eetgelegenheden

Accomodatie is verouderd en vuil. Keukengerief was vuil en niet afgewassen. Zwembad is half ok, te weinig familie cabines. Amper 8 half werkende douchekranen na zwemmen. Kleedhokjes smerig en vuil op de grond. Wachttijden van een uur voor pizza?? 1 ober om klanten te bedienen en bestelling klaar te maken (lange wachttijden). De hygiëne doorheen het ganse park laat echt te wensen over, onderbezetting van personeel en dit tijdens hoogseizoen.
Dringend aan vernieuwing toe! Voor ons hoeft dit niet meer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Wij gaan zeker niet meer terug!vertalen

Kelly maandag 28 juli 2014
Onderkomens

Vloeren in zwembad/kleedkamers zijn superglad, veel mensen zien vallen. Zo ook ons zoontje: gat in zijn hoofd. Wel goed opgevangen door ehbo (was blijkbaar goed getraind door wekelijkse ongevallen). 2 dagen kwijt door dit ongeval! Bij aangifte hiervan geen deftige uitleg, hulp of enige tegemoedkoming! Wij raden dit dan ook aan niemand aan!
Hygiene/properheid in de bungalow liet ook te wensen over: borden, kommen en bestek nog met etensresten aan zodat je eerst zelf alles terug mag afwassen voor je er nog maar van wil/kan eten! Onder de bedden nog oorstopjes ed gevonden... Stelden ons de vraag of er wel gekuist was...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Nooit meer!vertalen

Martens W vrijdag 1 augustus 2014
Eetgelegenheden

We hadden een luxehuisje geboekt, heb bij aankomst twee uren staan poetsen en afwassen. Kleerkasten vuil, vloer vochtig, in woonkamer met schimmel, keukengerei afgrijselijk vuil. We hadden voor 4 personen fietsen gehuurd op voorhand, bij afhalen inlichtingen gevraagd aan sunparksmedewerker, we kregen geen extra slot. Indien de fietsen zouden gestolen worden en we hebben de sleutels nog zou er geen enkel probleem zijn. Idd tot de fietsen weg waren dan kwamen de algemene voorwaarden naar boven, 250 euro per fiets! We hadden een afspraak met de manager de dag erop om 9h maar die stuurde zijn/haar kat. De eetgelegenheden zijn duur en t geld zeker niet waard met weinig gemotiveerd personeel, je kan beter buiten het complex iets eten. De enige positieve noot is dat onze tienerdochters zich goed geamuseerd hebben maar voor ons was het zeker geen vakantie, we waren liever thuisgebleven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

1 2 3 4 5 6 7 ... 22 volgende
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1806 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?