Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 59
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Sunparks Kempense Meren***
6,4
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1783 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

214 beoordelingen over Sunparks Kempense Meren***

6,4
6,7
6,9
met partner, Sept. 2014
"Leuk maar is aan een verfrissing toe"vertalen
Familie lelong
Eetgelegenheden

29-09-2014 Voor de 6 de keer een leuk weekend gehad op hotel . Kamers zijn in orde en proper. Het park en zwembad is echter aan een verfrissing toe,maar ++punten voor het ontbijt mooi gepresenteerd en in de puntjes verzorgt door Brigitte ;) Met dank daar voor en tot ziens x

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Had nood aan rust, en heb ze daar gevonden."vertalen
Fred
Onderkomens

12-09-2014 Ik ben aangenaam verrast door de groene omgeving. Het was er ook heel rustig op dat moment (eerste helft september). Ik denk niet dat je me daar zou vinden tijdens het hoogseizoen, daarvoor is het zwembad en de bijhorende faciliteiten te klein.
Ons zoontje van 20 maanden heeft zich te pletter geamuseerd in het zwembad, en papa heeft zich beziggehouden op de glijbanen. Misschien kan het zwembad een uurtje vroeger open? Ouders met kleine kinderen zijn toch altijd vroeg wakker, en de kleine wil spelen!
In de omgeving is genoeg te doen en te zien. Mol, Lommel en Balen zijn op fietsafstand, behalve voor de mensen die thuis nooit met de fiets rijden, die gaan verschieten. Neem ook eens de wagen naar Postel.
Alles om te eten en te drinken is in een park natuurlijk duurder dan daarbuiten, dus geef ik daar zeker geen kritiek op. Er zijn buiten het park ook genoeg cafés, restaurants en frituren (tip: frituur Paseo, Postelsesteenweg 41)
Kortom, een aangename midweek gehad, doen we opnieuw.

met jonge kinderen, 2014
"Gedeeltelijk tevreden"vertalen
Joeri Van Dijck
Eetgelegenheden

22-08-2014 Bij aankomst was het huisje heel ruim en op het eerste gezicht proper, na beter nazicht lag er nog een pauper onder het bed, lekte er kranen, stond badkraan los...
Dit kon onze stemming echter niet drukken, want de natuur is vlakbij en mooi
Het zwembad is kleiner dan een center parcs maar wel in orde, personeel heel vriendelijk
1 ding heeft me echt gestoord, en dat is , dat er toch veel mensen het niet zo nauw namen met de regels en de auto op het park lieten staan, en er ook nog mee rondreden in een autovrije zone !!!
Al bij al gaan we zeker nog wel is terug

met een groep, Aug. 2014
"Vergane glorie"vertalen
bhermans1
2,0

19-08-2014 Dit vakantiepark is echt toe aan een grondige renovatie, anders zie ik het geen 10 jaar meer bestaan. Het zwembad is nog net OK, alles daarrond is totaal versleten of vuil. De bungalo is tot op de draad versleten, en totaal uitgeleefd. Back to the eighties... matrassen zijn slecht, je kan de veren tellen. Toegang tot de huisjes gaat over zand, dat je mee binnen neemt, immers matten zijn totaal ontbrekend. Dit kan nooit goed aflopen.. sluiten of renoveren...

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Voor ons hoeft dit niet meer!"vertalen
Olivier
2,0

18-08-2014 Accomodatie is verouderd en vuil. Keukengerief was vuil en niet afgewassen. Zwembad is half ok, te weinig familie cabines. Amper 8 half werkende douchekranen na zwemmen. Kleedhokjes smerig en vuil op de grond. Wachttijden van een uur voor pizza?? 1 ober om klanten te bedienen en bestelling klaar te maken (lange wachttijden). De hygiëne doorheen het ganse park laat echt te wensen over, onderbezetting van personeel en dit tijdens hoogseizoen.
Dringend aan vernieuwing toe! Voor ons hoeft dit niet meer!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Wij gaan zeker niet meer terug!"vertalen
Kelly
4,0

28-07-2014 Vloeren in zwembad/kleedkamers zijn superglad, veel mensen zien vallen. Zo ook ons zoontje: gat in zijn hoofd. Wel goed opgevangen door ehbo (was blijkbaar goed getraind door wekelijkse ongevallen). 2 dagen kwijt door dit ongeval! Bij aangifte hiervan geen deftige uitleg, hulp of enige tegemoedkoming! Wij raden dit dan ook aan niemand aan!
Hygiene/properheid in de bungalow liet ook te wensen over: borden, kommen en bestek nog met etensresten aan zodat je eerst zelf alles terug mag afwassen voor je er nog maar van wil/kan eten! Onder de bedden nog oorstopjes ed gevonden... Stelden ons de vraag of er wel gekuist was...

met oudere kinderen, Juli 2014
"Nooit meer!"vertalen
Martens W
1,0

01-08-2014 We hadden een luxehuisje geboekt, heb bij aankomst twee uren staan poetsen en afwassen. Kleerkasten vuil, vloer vochtig, in woonkamer met schimmel, keukengerei afgrijselijk vuil. We hadden voor 4 personen fietsen gehuurd op voorhand, bij afhalen inlichtingen gevraagd aan sunparksmedewerker, we kregen geen extra slot. Indien de fietsen zouden gestolen worden en we hebben de sleutels nog zou er geen enkel probleem zijn. Idd tot de fietsen weg waren dan kwamen de algemene voorwaarden naar boven, 250 euro per fiets! We hadden een afspraak met de manager de dag erop om 9h maar die stuurde zijn/haar kat. De eetgelegenheden zijn duur en t geld zeker niet waard met weinig gemotiveerd personeel, je kan beter buiten het complex iets eten. De enige positieve noot is dat onze tienerdochters zich goed geamuseerd hebben maar voor ons was het zeker geen vakantie, we waren liever thuisgebleven.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Bravo"vertalen
Peggy
Eetgelegenheden

01-07-2014 Gaan reeds verschillende jaren naar Sunparks Kempense Meren tijdens Graspop weekend. Terwijl de mannen volop van het festival genieten hebben ook de vrouwen en kinderen steeds iets leuks te beleven in Sunparks. Wat ons dit jaar opviel is dat er het voorbije jaar inspanning werd gedaan om zowel de huisjes zelf als de gemeenschappelijke delen op te frissen (terras, speeltuintje, burger express). Ook de trampolines en de waterfietsen voor op het meer zorgen voor meer vertier en plezier.
De huisjes waren opnieuw proper gepoetst en in orde gemaakt (volgens ons is het in de bossen wel normaal dat er af en toe slakken of andere insecten binnenkomen ) Een dikke bravo van ons voor de gemaakte inspanningen en doe zo verder !

met vrienden, 2014
"Mooie plaats"vertalen
vanuytven
Eetgelegenheden

25-06-2014 is een mooie vakantieplaats, een pluim voor Els en Carina, ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

met partner, 2014
"Toffe plek"vertalen
bram
Eetgelegenheden

30-05-2014 was een heel leuke vakantie zeer leuk personeel waaronder sofie vervecken,frieda de kokkin, brigitte van het buffet en diane van het cafe zeer zeker de moeite waard

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?