Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 99
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Sunparks Kempense Meren***
6,5
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,5 uit 10, op basis van 1752 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

210 beoordelingen over Sunparks Kempense Meren***

6,5
6,9
7,1
7,3
met oudere kinderen, jul 2014
"Mooi saunaweekend en toffe aquafun voor de kids"vertalen
An Cornelis Vleminc...
Eetgelegenheden

29-07-2014 basic huisje maar dat was verwacht, en het mag ook eens gezegd : onze kuisvrouw had wel goed haar best gedaan! verder een rustig groen park met genoeg aan activiteiten. Aangenaam aquafuncomplex met toch enkele rustige plekjes om een boek te lezen terwijl de kinderen in de diverse zwembaden en glijbanen zitten. Licht gedateerd saunacomplex, ook basic, maar alles proper en de 2 dagen dat ik er was (zaterdag en zondag) heb ik telkens stalen zien nemen van de verschillende waters, dus deze worden wel degelijk gecontroleerd. De restaurants zijn wat te verwachten is in een park, geen haute cuisine, maar gezien het concept hoeft dit ook niet. Ik wil zelfs de dames van het buffet een extra pluim geven, want zij zorgden er voor dat wij toch nog een tafeltje in het volle restaurant kregen, dank u dames van zaterdagavond! Wel misschien eens iets aan jullie openingsuren voor de eetgelegenheden doen, na 21.00 is blijkbaar alles dicht.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Wij gaan zeker niet meer terug!"vertalen
Kelly
3,0
1,0
3,0
4,0

28-07-2014 Vloeren in zwembad/kleedkamers zijn superglad, veel mensen zien vallen. Zo ook ons zoontje: gat in zijn hoofd. Wel goed opgevangen door ehbo (was blijkbaar goed getraind door wekelijkse ongevallen). 2 dagen kwijt door dit ongeval! Bij aangifte hiervan geen deftige uitleg, hulp of enige tegemoedkoming! Wij raden dit dan ook aan niemand aan!
Hygiene/properheid in de bungalow liet ook te wensen over: borden, kommen en bestek nog met etensresten aan zodat je eerst zelf alles terug mag afwassen voor je er nog maar van wil/kan eten! Onder de bedden nog oorstopjes ed gevonden... Stelden ons de vraag of er wel gekuist was...

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super!"vertalen
Elien
Eetgelegenheden

22-07-2014 Ik ben vorige week daarheen geweest.
Super goed weer gehad!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Bravo"vertalen
Peggy
Eetgelegenheden

01-07-2014 Gaan reeds verschillende jaren naar Sunparks Kempense Meren tijdens Graspop weekend. Terwijl de mannen volop van het festival genieten hebben ook de vrouwen en kinderen steeds iets leuks te beleven in Sunparks. Wat ons dit jaar opviel is dat er het voorbije jaar inspanning werd gedaan om zowel de huisjes zelf als de gemeenschappelijke delen op te frissen (terras, speeltuintje, burger express). Ook de trampolines en de waterfietsen voor op het meer zorgen voor meer vertier en plezier.
De huisjes waren opnieuw proper gepoetst en in orde gemaakt (volgens ons is het in de bossen wel normaal dat er af en toe slakken of andere insecten binnenkomen ) Een dikke bravo van ons voor de gemaakte inspanningen en doe zo verder !

met vrienden, 2014
"Mooie plaats"vertalen
vanuytven
Eetgelegenheden

25-06-2014 is een mooie vakantieplaats, een pluim voor Els en Carina, ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

met partner, 2014
"Toffe plek"vertalen
bram
Eetgelegenheden

30-05-2014 was een heel leuke vakantie zeer leuk personeel waaronder sofie vervecken,frieda de kokkin, brigitte van het buffet en diane van het cafe zeer zeker de moeite waard

Mei 2014
"Misschien voor herhaling vatbaar"vertalen
ilse
5,0

04-06-2014 De aquafun vonden we allemaal te gek en zeker de aquagym les met Sara was super. De kids vonden vooral de glijbanen heel leuk.
Alleen de wachttijden om iets te eten in het zwembad waren op sommige momenten wel heel lang.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Fantastiese plek"vertalen
myrthe van den acke...
Eetgelegenheden

02-06-2014 het was een prachtige plek.
en ze waren heel vriendelijk.
het eten was vooral duur.
we hadden een hond bij dus ons huisje was heel vuil er zat zelfs een naakt slak binnen

met jonge kinderen, 2014
"Bungalows op hun retour -update noodzakelijk -"vertalen
Guy
Eetgelegenheden

05-05-2014 Je ziet dat de infrastruktuur op zijn retour is en dringend moet geupdate worden om aantrekkelijk te blijven , ik vrees dat sunparks in een visieuze negatieve spiraal terecht komen. Minder aantrekkelijke accomodatie/comfort is minder klanten of lagere prijzen t.o.v.concurentie >> is minder winst en minder investeringsmogelijkheid en zo hollen ze achter de feiten aan
De natuur en ligging zij nog thans s wel zeer goed.!!!!!!!
Ook het feit dat veel huisjes niet als recreanten verblijf maar al tijdelijke logies voor buitenlandse arbeiders gebruikt worden doet het niveau op het park sterk dalen

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Boven onze verwachtingen"vertalen
Andy
Eetgelegenheden

19-04-2014 Leunt zeer dicht aan bij het niveau van park van andere keten maar tegen een betere prijs

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?