Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 46
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Sunparks Kempense Meren***
6,5
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

met jonge kinderen, apr 2014
"Toffe vakantie gehad"vertalen
ingrid van soom
Eetgelegenheden

18-4-2014 Tof proper huisje wij gaan elk jaar met een grote groep kinderen en voelen ons telkens weer welkom

met partner, Apr. 2014
"Leuk om te zijn."vertalen
Jennifer
Eetgelegenheden

13-4-2014 heel leuke plaats om even te ontspannen of voor avontuur. heel geschikt voor korte of lange verblijven met of zonder kids. wil even de mensen bedanken die ons bediend hebben brigitte en de kokin Frieda en alle andere natuurlijk.

met oudere kinderen, Apr. 2014
""een plekje om tot rust te komen""vertalen
Dauwe Carlo
Eetgelegenheden

15-4-2014 Bij aankomst in ons huisje was alles proper en net gekuist. Dus kon ons lang weekendje rust beginnen. We hadden een huisje aan het meer en het mooie weer was van de partij, tof. Vanuit onze kamer hadden we zicht op het meer met mooie eendjes en ganzen, perfecte ligging. Aan de binneninrichting mag wel wat vernieuwd worden. Zo is de TV voorbij gestreefd en mag de badkamer wat moderner. De bediening in het park was suuuper, heel lekker buffet gehad en een lekkere pizza geproefd.
Het ontbijt was zeer lekker en werd ons zeer vriendelijk en deskundig uitgelegd door de charmante en vrolijke Brigitte die we ondertussen al een poosje kennen van onze vorige bezoeken.
Een dikke pluim aan Brigitte en haar collega's voor de moeite dat zij doen om ons een goed verlof te doen beleven. Doe zo verder--goe bezig--

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
De Paepe Pieter
4,0

14-4-2014 Bij aankomst onmiddellijk een muffe geur waargenomen in het huisje. Vloer was evenmin proper, nootjes onder de matras, mieren in de keuken... Niet veel accomodatie voor kleine kinderen. Er werd ons weinig nachtrust gegund met dank aan de zéér luidruchtige buren die tot een stuk in de nacht bal hielden of met auto's af en aan reden (personen die in het park parkeerden ipv zoals verplicht de wagen na 22 uur op de parking te zetten). Wat wel ok was, was de binnenspeeltuin voor kinderen, zich op het meer was ook mooi. Conclusie: Niet echt voor herhaling vatbaar, veel te duur voor hetgeen je ervoor in de plaats krijgt!

"Bien mais peut mieux"vertalen
watteau
Onderkomens

13-4-2014 piscine pas mal mais petite .cottage propre mais peut confortable .nous préférons quand même les center parc trois foret ou lac de ailette. Mais dans l'ensemble bon weekend.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Zalige plek om tot rust te komen"vertalen
jacobs heidi

12-4-2014 vakantiepark Kempische meren in mol is voor herhaling vatbaar

"Fantastische plek"vertalen
Johan gryson
Eetgelegenheden

11-4-2014 Zeer goed bediend door Ann (super), Franka (super), Brigitte en Sofie Ververken (super)
Zeer goed entertainment voor de kinderen, door Veerle, Gigi, Amiga, Jenifer
Tof rescue team vooral jan Boonen, Nick Verheyen

"Weekend kempense meren"vertalen
daniel
Eetgelegenheden

10-4-2014 Ondanks negatieve meldingen en beoordelingen hebben we een heel fijn weekend gehad. van het huisje voor acht personen kunnen we geen opmerkingen noteren alles was proper, goede matrassen, stille omgeving;
We hadden gekozen voor half pension. avond diner met veel keuze . Ieder avond een andere thema. Voor morgen ontbijt werden we heel vriendelijk verwelkomt door Franca die ons de nodige uitleg gaf. Kortom we gaan volgend jaar met ons achten herdoen. De streek is aantrekkelijk om met de fiets of te voet op uit te trekken.

met jonge kinderen, 2014
"Fantastisch"vertalen
Patrick van de reyd
Eetgelegenheden

1-4-2014 Heel aangenaam om te vertoeven. Heel vriendelijk personeel!!
Het buffet was ontzettend lekker en Franca heeft ons heel behulpzaam en met een grote glimlach verder geholpen. Wij komen zeker nog terug!!!

met jonge kinderen, 2014
"Fantastische plek"vertalen
Elen Andrè

30-3-2014 een mooie locatie om heerlijk en in alle rust te genieten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?