Beoordelingen Kasteel van Bokrijk

beoordelingen in taal:
met partner, 2013
"Bokrijk"vertalen
carine haegeman

29-10-2013 Daar kan men nog eens zien hoe de mensen vroeger leefden voor velen om eens goed over na te denken zeker doen

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeker de moeite waard"vertalen
Joceline

10-8-2013 Het was voor ons de eerste keer. Het gratis gedeelte op zich is a de moeite waard. Wij bezochten het enorme speelplein, waar we ook picknickten. Zonder moeite kun je een dag spenderen op het speelplein, de tuin, wandelen en genieten van de natuur.
Het betalende gedeelte is ook prima. Heel prettig om de acteurs bezig te zien, je mag altijd vragen stellen. Beetje trage bediening in de drankgelegenheid te "oost- en westvlaanderen.
Het park mag gerust een uurtje langer open zijn 's avonds. Er is zo veel te zien en te doen!

met een groep, 2013
"Jeeuj"vertalen
Vincent

3-5-2013 Het bezoek aan Bokrijk was heel leuk, een echte aanrader.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Bokrijk"vertalen
Inge

1-4-2013 De dochter van 3 jaar heeft paaseieren mogen rapen. Ik vond het zijn geld niet waard (inkom 10 euro)

met vrienden, Mrt. 2013
"Leuk met de (klein)kinderen"vertalen
erik

29-3-2013 Mooie omgeving om te wandelen. Speeltuin is vlakbij.

2013
"Een must voor toeristen"vertalen
Sofie

14-3-2013 Omdat ik hier zelf dicht bij woon is het voor mij al normaal dat het openluchtmuseum van Bokrijk er is. Voor toeristen is dit echt een must! Een superleuke plek om eens te bezoeken en een kijk te nemen in de huizen van vroeger. Ook heb je de kans om ambachtelijke producten te kopen.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooi opgezet"vertalen
John de Laat

6-8-2012 veel te zien, Genk markt, vlakbij Antwerpen, Bokrijk ook een aanrader, en de oude mijn in Genk.

met partner, 2012
"Zeer mooi daar"vertalen
smeyers

31-5-2012 gaan zeker terug ook mooi om te wandelen en te fietsen iets te drinken en te eten

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Zeer mooi"vertalen
Vynckier

15-4-2012 Zeer vriendelijke mensen die u graag uitleg geven.

met vrienden, 2012
"Leuk dagje uit"vertalen
nickvg8

2-1-2013 het openluchtmuseum is heel leuk voor een dagje aangenaam te wandelen in de natuur

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?