6,5
6,8

24 nov 2017

Groot Gelmen
6,5
Benieuwd naar wat er te beleven is in Groot Gelmen? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Groot Gelmen geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie België, Limburg (België), Groot Gelmen

Reviews van accommodaties in Groot Gelmen

Met een groep, Juli 2017
"Mooi en goed"over De Kleine Motte (Chateau de la Motte)***
elly

31-07-2017 Zaterdag een nachtje geboekt bij de kleine motte...wij wisten wel dat we niet in kasteel logeerde maar maakte voor ons niet uit.
Hadden 2 kamers...Lees verder

Met partner, Juli 2016
"We hebben genoten!"over De Kleine Motte (Chateau de la Motte)***
Annemieke

03-08-2016 Alles was goed: mooie kamer met eigen terras, heerlijk eten en mooie fietsroutes.Lees verder

Groot Gelmen scoort een 6,5 uit 10, op basis van 28 reviews