6,6
7,3

8 dec 2016

Groot Gelmen
6,6
Benieuwd naar wat er te beleven is in Groot Gelmen? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Groot Gelmen geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie België, Limburg (België), Groot Gelmen

Reviews van accommodaties in Groot Gelmen

Met partner, Juli 2016
"We hebben genoten!"over De Kleine Motte (Chateau de la Motte)***
Annemieke

03-08-2016 Alles was goed: mooie kamer met eigen terras, heerlijk eten en mooie fietsroutes.Lees verder

Met een groep, Apr. 2016
"Geweldig!"over De Kleine Motte (Chateau de la Motte)***
Rick

25-04-2016 Wij willen jullie ook nog eens bedanken voor het geweldige feest! Niet alleen het eten was super, maar ook de bediening was top! Graag geven wij nog...Lees verder

Groot Gelmen scoort een 6,6 uit 10, op basis van 28 reviews