4° /

19 jan 2021

Lanaken
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Lanaken? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Lanaken aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lanaken bij :

11 Accommodaties België, Limburg (België), Lanaken

Reviews van accommodaties in Lanaken

Met partner, Aug. 2020
"5 Daagse arrangement."over Eurotel Lanaken****
Mieneke Lief

04-10-2020 Uitstekend. Voor herhaling vatbaar! Probleem met bad direct door de receptie naar wens opgelost.Lees verder

Met partner, Sept. 2020
"We hebben genoten."over Eurotel Lanaken****
Berkens

30-09-2020 Zeer tevreden. We hadden en klacht en de receptioniste heeft het direct voor ons opgelost.
Zeer attent. Enthousiast vriendelijk personeel.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2020
Jesse Leemans

24-08-2020 Wij stonden hier 5 nachten met onze tent op het trekkersveld.
De camping is meer gericht op campers en caravans, maar je kan je tent opstellen op het...Lees verder

Met partner, Juni 2020
"Heerlijk om.te.wandelen"over Jocomo****
Claudia

29-06-2020 Een prima camping met voldoende fiets en wandelgelegenheid. Sanitair niet super,maar netjes genoeg. Duurde even voor we het systeem.met het kaartje...Lees verder

Alleenreizend, Feb. 2020
"PRACHTIG VERBLIJF"over La Butte aux Bois****
LAMBERT STEPHANIE

01-03-2020 Prachtig domein, aangename ontvangst, zeer lekker eten, zalige spa en dit alles in een rustgevende omgevingLees verder

Lanaken scoort een 8,9 uit 10, op basis van 49 reviews