9,4

20 okt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Molenbeersel? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Molenbeersel aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

2 Accommodaties België, Limburg (België), Molenbeersel

Reviews van accommodaties in Molenbeersel

Met jonge kinderen, 2017
"Geweldige plek. Ideaal voor kleine kinderen."over Boerderij Weids uitzicht****
Marijke van der Sch...

29-07-2017 We zijn al 3 keer in het Weidsuitzicht geweest. Onze kleinkinderen kwamen ook logeren. Ze vonden het daar heel erg leuk. Iedere dag 2 verse eitjes van...Lees verder

Met vrienden, Mei 2017
"Super gezellig huisje"over Boerderij Weids uitzicht****
Haest Chris

01-05-2017 Bij aankomst een zeer goed onthaal en alles uitleggen gewoon weg leuke mensen.
Huisje is heel netjes en alles er op en er aan.
Wij zijn er al tweemaal...Lees verder

Molenbeersel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews