6,8
9,3

25 mrt 2017

Opglabbeek
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Opglabbeek? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Opglabbeek aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

3 Accommodaties België, Limburg (België), Opglabbeek

Reviews van accommodaties in Opglabbeek

Met partner, Mrt. 2017
"Een aanrader !"over Wilhelm Tell****
fam. Vissers

13-03-2017 Wij hebben enkel dagen op deze camping doorgebracht. Mooie rustige camping. Vriendelijk personeel beheerders. Goede ontvangst. Leuke speeltuin....Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Héérlijk!"over Wilhelm Tell****
Laura

21-11-2016 Wat een fijne camping!
Na ons acute vertrek op een andere camping konden we direct hier terecht, super fijn. Vriendelijk personeel.
Helaas konden we...Lees verder

Opglabbeek scoort een 7,8 uit 10, op basis van 17 reviews