Beoordelingen Hotel Auberge Ardennaise*

beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Ieder jaar opnieuw"vertalen
Sven

24-09-2013 Prachtig hotelletje in een rustig dorpje aangename ontvangst !

Super lekker ontbijt en avondeten !

Je voelt je direct thuis !

met vrienden, Feb. 2013
"Rustig hotel ideaal"vertalen
hans.franssens-will...

01-03-2013 hartig hotel met vriendelijke uitbaters die al je wensen invullen
prijs kwaliteit heel goed zo niet een van de betere uit de regio bouillon
eengoed bed propere kamers en een lekkere keuken aanrader

met partner, 2012
"Ideaal om tot rust te komen!"vertalen
Vandekerckhove Hild...

09-12-2012 Wijzelf komen hier al voor de zevende of achtste keer.
En telkens kunnen Eddy en Rita ons verrassen met hun manier van aanpakken. Zowel Eddy in de keuken, als Rita die voor ons de perfecte gastvrouw is.De stille omgeving die in alle seizoenen prachtig is, nodigt je uit om er te voet op uit te trekken en te genieten.

met een groep, Okt. 2012
"Een gezellige aanrader!"vertalen
Sarah

07-08-2013 Auberge Ardennaise wordt uitgebaat door twee vriendelijke mensen RIta & Eddy. Zij zorgen er telkens weer voor dat we een aangenaam verblijf hebben. Rita's gastvrijheid en vriendelijkheid samen met eddy's humor en kookkunsten zorgen er voor dat je je meteen thuisvoelt in Dohan. De auberge is gezellig ingericht met een typische ardense stijl. In de buurt zijn er verschillende wandelpaden en prachtige dorpjes te vinden. Het is een aanrader voor zowel jong als oud!

met vrienden, Okt. 2012
"Om tot rust te komen"vertalen
patriek en marie-cl...

09-10-2012 voor de tweede maal bij Eddy en Rita geweest. Nog altijd alles in orde, het eten en de bediening, onthaal , niets kan beter voor die prijs. Doe zo verder en wij komen zeker terug. Een aanrader voor wie echt wil genieten.

met een groep, 2012
"Ideaal om tot rust te komen"vertalen
Stefan Vrielynck

02-09-2012 Dit kleine typisch ardens hotelletje is ideaal om even rustig uit te blazen in de charmes van de gezellige Ardennen en je verrassend te laten verwennen door de culinaire kunsten van Eddy en Rita. We zijn daar verwend geweest tot in de puntjes! Hotel is écht wel op alle vlakken 'Spic&Span'-proper en mooi gelegen. We komen zéker terug!

met partner, Aug. 2012
"Super gezellige hotel, een aanrader voor iedereen!"vertalen
Sven

01-09-2012 Zeer lekker eten gemaakt door de uitbater zelf voor een kleine prijs !

Op een kleine 100m ligt de Le Semois een plek om met de kajak te varen of om gewoon even pootje te baden !

met partner, Mrt. 2012
"Heel goede sfeer en heel lieve mensen"vertalen
memedientje

01-04-2012 heel goed,je kan van daaruit heel veel bezoeken,het is hier heel rustig,de prijs is goed,het ontbijt is super lekker,de kamers zijn sober,maar je hebt alles wat nodig is,en het is er heel proper,
wij zijn in een heel kalme periode geweest,het eten was lekker,maar een beetje teveel gehakt in al zijn vormen,maar toch heel lekker klaargemaakt door Eddy

met jonge kinderen, 2012
"Een verblijf met een thuis gevoel prachtig"vertalen
vanwymelbeke stijn

02-01-2013 opnieuw een prachtige tijd beleeft van oud naar nieuw ons dochter was er graag gezien dit was de 7 maal dat we er waren waaronder veel unike momenten en iedere keer opnieuw leggen we de volgende datum al vast voor iedereen een aanrader

met jonge kinderen, 2011
"Aan den snellen eddy"vertalen
niels knockaert

27-12-2011 de snellen eddy is super vriendelijk en altijd ter beschikking voor zijn klanten . het ontbijt en het avondmaal is er lekker en prijs/ kwaliteit zeker zijn geld waard . en echte aanrader voor er een weekje te verblijven .

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: