Beoordelingen Vakantiepark Sunclass Durbuy***

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Huisje 185; gezellig!"vertalen
N.Op het Veld
Eetgelegenheden

16-9-2013 We hadden een leuk huisje (185). Heel compleet met o.a (ingebouwde) DVD-speler en een senseo-apparaat. Het huisje heeft een leuke ligging; even van de weg af, helemaal omsloten door groen.
Bovenaan de trap was een traphekje. Gelukkig, want de trap vonden we erg steil en smal.
We zijn buiten het hoogseizoen gegaan en dan is er op het park niet veel te beleven. Het speeltuintje is iets voor peuters en het zwembad is niet erg modern en echt piepklein. We zijn een keer in het restaurant gaan eten en waren erg tevreden. Snelle bediening en het eten smaakte heerlijk.
Er is ook een mini-shop, wel maar beperkt open en duur, dus alles van thuis meenemen en de mini-shop gewoon voor "in nood" gebruiken.
We zouden eigenlijk een week eerder gaan, maar op de dag van vertrek werd ons dochtertje ziek. Hier deed het park niet moeilijk over; we mochten gratis omboeken naar een ander weekend. Dat vonden we echt tof!
Al met al een leuk park om te gebruiken als uitvalsbasis voor de omgeving

met partner, Juli 2013
"Leuk, rustig park"vertalen
stefenkelly
Eetgelegenheden

25-9-2013 In huisje 205 hebben wij, samen met onze twee honden een midweek verbleven! Net huisje, geen grote luxe maar je kwam er niets te kort!!!
Ik vond het NET iets te duur maar dat zal zijn omdat wij deze keer in Juli gegaan zijn :-) ondanks een topmaand, was het aangenaam en rustig vertoeven. Wel opletten met honden, de mijne waren goed behandeld maar hadden toch verschillende teken!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Fantastisch verblijf in nummer 185"vertalen
Anita Carpentier
Eetgelegenheden

13-5-2013 Ideale vakantie gehad in prachtige natuur van de Belgische Ardennen. Geluk met het weer waardoor de bezoekjes aan durbuy te voet konden gebeuren en nadien de kinderen een geweldige tijd hadden in de speeltuin en springkasteel en ook zwembad. Ook de extra ruimte achter het terras was handig voor de spelende kinderen. De te frisse avonden hebben we gevuld met de ruime keuze uit de spelletjeskast. Mooi en proper afgewerkt. Nummer 185 is een aanrader.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Sunclass Durbuy*** b...

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Tot rust komen in een schitterend park"vertalen
van der straeten
Eetgelegenheden

1-10-2012 wij hebben in huisje 56 onze vakantie doorgebracht. De juiste keuze !!!
het uitzicht vanop het ruime balkon is schitterend.
Ook in huis heb je al van bij het binnenkomen een thuisgevoel. Huisje 56 is met degelijke materialen afgewerkt en er is alles voor handen wat je nodig kan hebben op een vakantie. we hebben geluierd in een hangmat verscholen in het privébosje aan het huis.Van buren heb je geen last en toch geniet je van alle faciliteiten van het park.
we hadden de zon de hele dag door daar er 2 terrassen waren .

voor een uitstap naar durbuy was het maar enkele kilometers stappen .
de kinderen hadden lpm waar ze zich avontuurlijk konden uitleven zoals kajak en bergklimmen
het hoeft niet altijd ver te zijn om een goede vakantie te hebben !!!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuk park! en huisje 134 is echt aan te bevelen!"vertalen
Anita en Louis
Eetgelegenheden

2-8-2012 Wij hebben het erg goed getroffen. In het huisje is echt aan alles gedacht zowel voor groot als klein.
Accomodatie v/h zwembad is goed in verhouding prijs/kwaliteit. Onze kinderen hebben er zich goed geamuseerd. Mooie omgeving met ontzettend veel bezienswaardigheden. Voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Weer een geweldige vakantie gehad !!!"vertalen
jansen
Eetgelegenheden

28-2-2012 Wij zijn net terug van weer een super vakantie in huisje 200.
Dit is de 2de keer binnen 1 jaar. Huisje 200 ligt tegen een helling, goed bereikbaar, auto voor de deur, prachtig uitzicht, veel privacy, dicht bij receptie/zwembad/restaurant, nieuwe ruime badkamer en keuken. Veel te doen in de directe omgeving. Prachtige wandelingen, stadje durbuy, binnen 3 km een groot activiteiten-domein (kanoen,klimmen,speleologie,etc.......).
De parkwinkel is beperkt maar in Barvaux liggen 3 grote supermarkten bij elkaar. Onze kids zijn 10 en 13 jaar en we tellen de dagen af om weer terug te gaan.

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Degelijk en voldoende comfort"vertalen
An
Eetgelegenheden

20-2-2012 Een weekendje verbleven in bungalow 123. Alle comfort aanwezig en proper. Zeer centraal gelegen, kort bij de receptie en zwembad. Zwelbad klein, maar kids hebben zich hier goed geamuseerd. Mooie omgeving, 1 wandeling van 4km gedaan, eerste stuk mooi, maar 2de helft via grote baan en minder fijn owv het verkeer. Vriendelijk personeel, voordeel dat ze Nederlands praten. In het winkeltje vind je het hoogstnodige, maar best neem je voldoende mee. Restaurant prima, voldoende keuze en lekker. Wel vervelend vonden wij dat het pas om 12u open gaat. Na een wandeling hadden we behoefte iets te gaan drinken, maar dat ging niet, was niet open. Ook bij vertrek om 10u uit de bungalow en dan ben je quasi verplicht park te verlaten. Al bij al een rustig weekend.

met vrienden, 2012
"Geweldig"vertalen
Pascale

3-1-2012 We zijn net terug van een weekje met oud op nieuw in huisje 151;
Dit huisje was echt heel leuk, goed gelegen, mooi in orde, een echte aanrader;
We komen hier zeker terug :)

met jonge kinderen, Sept. 2010
"Fantastische vakantie gehad op dit prachtige park"vertalen
Familie van Sprunde...
Eetgelegenheden

26-10-2010 Lekker in de herst op vakantiepark Sunclass nabij Durbuy gezeten. We zaten in bungalow 123. We hebben het erg naar onze zin gehad. Op het park is iedereen vriendelijk en bovenal nederlandstalig. dat is wel zo prettig. Onze bungalow zag er zeer mooi uit. Ruime opzet en van alle gemakken voorzien om een paar fantastische dagen te hebben. We gaan beslist weer en deze bungalow heeft zeker onze voorkeur.

met jonge kinderen, 2010
"Uniek verblijf in top omgeving"vertalen
michel alders
Eetgelegenheden

8-9-2010 Ben met vrouw en kinderen (1 en 2 jaar) en mountainbike,in Juni 2010, 2 weken in het park geweest. Prima bevallen, goede uitvalsbasis om de ardennen te ontdekken, zeker met Mtb een echte aanrader, goed aangegeven mtb routes, maar ook mooie wandelroutes, die allen te verkrijgen zijn bij de receptie van het park.
tegenvaller voor ons was de beperkte ruimte om het huisje heen, geen grasveldje waar de kinderen even lekker kunnen spelen, alleen een balkon. restaurant was simpel, maar prima, gezellig terras waar je gezellig even kunt genieten, en voor de kinderen een speeltuin aangrenzend. kortom, een echte aanrader.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?