Beoordelingen Vakantiepark Sunclass Durbuy***

Sunclass Durbuy***
Beoordelingen Vakantiepark Sunclass Durbuy***
Rue d'Andenne 20, B-6940, Durbuy
Accommodatie site

Vakantiepark Sunclass Durbuy scoort een 8,1 uit 10, op basis van 296 beoordelingen

23 beoordelingen over Sunclass Durbuy***

7,1
met oudere kinderen, 2014
"Huisje 41 een topper"vertalen
Isabelle
Onderkomens

20-08-2014 Wij verbleven in huisje 41. Alles perfect in orde.
Voor ons was belangrijk : aanwezigheid van vaatwasser en dat auto direct aan het huisje kon staan.
Maar alles is er gewoon, elektrische bbcq, gourmetstel, VOLDOENDE eet – en drinkservies.
Niet te veel poespas – alles sober wit gehouden en dat geeft een heel ruime indruk. Ook heel netjes en recent is alles vernieuwd.
Wat het park zelf betreft : hier komen wij tot rust. Niettegenstaande meer dan 200 huisje toch voldoende rust en privacy. Nu het parkrestaurant weer helemaal in orde krijgen, waar trouwens de laatste twee weken van ons verblijf hard werd aan gewerkt, en we willen niet meer weer keren naar huis. Durbuy zelf is ook een aanrader vooral de heel gezellige restaurants. De wekelijkse markten die in de verschillende aanliggende dorpen doorgaan zijn ook heel leuk. En uiteraard het kajakken mogen we niet vergeten

met partner, Juli 2014
"Leuk park, service en het eten waren slecht"vertalen
Joey Jacobs
1,0
2,0
1,0

16-07-2014 Wij hadden huisje 205, hieraan niks op te merken. Dit was mooi ingericht en had zelfs een flatscreen tv met een hoop Nederlandse zenders. Het park is heel goed bereikbaar en mooi gelegen aan de rand van Durbuy. Echter was het restaurant personeel niet vriendelijk en totaal onprofessioneel! Vergaten wat mensen op het terras hadden besteld en dat aan iedere tafel. Het eten kwam rechtstreeks vanuit de Aldi en was totaal niet smakelijk! Ook had ik een tosti die opgewarmd werd in een magnetron. Telkens als ik iets wilde bestellen moest ik dus vanuit het terras naar binnenlopen omdat de ober op dat moment niet naar buiten kwam. Ook waren de prijzen van het eten aan de hoge kant! Er zaten vaker mensen op het terras die aan het klagen waren of riepen:"nou, het bestek hebben we in ieder geval". Helaas zal ik hier door deze slechte ervaring niet meer terugkomen hier. De punten die ik namelijk negatief beoordeeld en omschreven heb staan bij mij hoog in het vaandel! Zonde van zo'n mooi park.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Huisje 185; gezellig!"vertalen
N.Op het Veld
Eetgelegenheden

16-09-2013 We hadden een leuk huisje (185). Heel compleet met o.a (ingebouwde) DVD-speler en een senseo-apparaat. Het huisje heeft een leuke ligging; even van de weg af, helemaal omsloten door groen.
Bovenaan de trap was een traphekje. Gelukkig, want de trap vonden we erg steil en smal.
We zijn buiten het hoogseizoen gegaan en dan is er op het park niet veel te beleven. Het speeltuintje is iets voor peuters en het zwembad is niet erg modern en echt piepklein. We zijn een keer in het restaurant gaan eten en waren erg tevreden. Snelle bediening en het eten smaakte heerlijk.
Er is ook een mini-shop, wel maar beperkt open en duur, dus alles van thuis meenemen en de mini-shop gewoon voor "in nood" gebruiken.
We zouden eigenlijk een week eerder gaan, maar op de dag van vertrek werd ons dochtertje ziek. Hier deed het park niet moeilijk over; we mochten gratis omboeken naar een ander weekend. Dat vonden we echt tof!
Al met al een leuk park om te gebruiken als uitvalsbasis voor de omgeving

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Sunclass Durbuy*** b...

met partner, Juli 2013
"Leuk, rustig park"vertalen
stefenkelly
Eetgelegenheden

25-09-2013 In huisje 205 hebben wij, samen met onze twee honden een midweek verbleven! Net huisje, geen grote luxe maar je kwam er niets te kort!!!
Ik vond het NET iets te duur maar dat zal zijn omdat wij deze keer in Juli gegaan zijn :-) ondanks een topmaand, was het aangenaam en rustig vertoeven. Wel opletten met honden, de mijne waren goed behandeld maar hadden toch verschillende teken!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Fantastisch verblijf in nummer 185"vertalen
Anita Carpentier
Eetgelegenheden

13-05-2013 Ideale vakantie gehad in prachtige natuur van de Belgische Ardennen. Geluk met het weer waardoor de bezoekjes aan durbuy te voet konden gebeuren en nadien de kinderen een geweldige tijd hadden in de speeltuin en springkasteel en ook zwembad. Ook de extra ruimte achter het terras was handig voor de spelende kinderen. De te frisse avonden hebben we gevuld met de ruime keuze uit de spelletjeskast. Mooi en proper afgewerkt. Nummer 185 is een aanrader.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Tot rust komen in een schitterend park"vertalen
van der straeten
Eetgelegenheden

01-10-2012 wij hebben in huisje 56 onze vakantie doorgebracht. De juiste keuze !!!
het uitzicht vanop het ruime balkon is schitterend.
Ook in huis heb je al van bij het binnenkomen een thuisgevoel. Huisje 56 is met degelijke materialen afgewerkt en er is alles voor handen wat je nodig kan hebben op een vakantie. we hebben geluierd in een hangmat verscholen in het privébosje aan het huis.Van buren heb je geen last en toch geniet je van alle faciliteiten van het park.
we hadden de zon de hele dag door daar er 2 terrassen waren .

voor een uitstap naar durbuy was het maar enkele kilometers stappen .
de kinderen hadden lpm waar ze zich avontuurlijk konden uitleven zoals kajak en bergklimmen
het hoeft niet altijd ver te zijn om een goede vakantie te hebben !!!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuk park! en huisje 134 is echt aan te bevelen!"vertalen
Anita en Louis
Eetgelegenheden

02-08-2012 Wij hebben het erg goed getroffen. In het huisje is echt aan alles gedacht zowel voor groot als klein.
Accomodatie v/h zwembad is goed in verhouding prijs/kwaliteit. Onze kinderen hebben er zich goed geamuseerd. Mooie omgeving met ontzettend veel bezienswaardigheden. Voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Weer een geweldige vakantie gehad !!!"vertalen
jansen
Eetgelegenheden

28-02-2012 Wij zijn net terug van weer een super vakantie in huisje 200.
Dit is de 2de keer binnen 1 jaar. Huisje 200 ligt tegen een helling, goed bereikbaar, auto voor de deur, prachtig uitzicht, veel privacy, dicht bij receptie/zwembad/restaurant, nieuwe ruime badkamer en keuken. Veel te doen in de directe omgeving. Prachtige wandelingen, stadje durbuy, binnen 3 km een groot activiteiten-domein (kanoen,klimmen,speleologie,etc.......).
De parkwinkel is beperkt maar in Barvaux liggen 3 grote supermarkten bij elkaar. Onze kids zijn 10 en 13 jaar en we tellen de dagen af om weer terug te gaan.

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Degelijk en voldoende comfort"vertalen
An
Eetgelegenheden

20-02-2012 Een weekendje verbleven in bungalow 123. Alle comfort aanwezig en proper. Zeer centraal gelegen, kort bij de receptie en zwembad. Zwelbad klein, maar kids hebben zich hier goed geamuseerd. Mooie omgeving, 1 wandeling van 4km gedaan, eerste stuk mooi, maar 2de helft via grote baan en minder fijn owv het verkeer. Vriendelijk personeel, voordeel dat ze Nederlands praten. In het winkeltje vind je het hoogstnodige, maar best neem je voldoende mee. Restaurant prima, voldoende keuze en lekker. Wel vervelend vonden wij dat het pas om 12u open gaat. Na een wandeling hadden we behoefte iets te gaan drinken, maar dat ging niet, was niet open. Ook bij vertrek om 10u uit de bungalow en dan ben je quasi verplicht park te verlaten. Al bij al een rustig weekend.

met vrienden, 2012
"Geweldig"vertalen
Pascale

03-01-2012 We zijn net terug van een weekje met oud op nieuw in huisje 151;
Dit huisje was echt heel leuk, goed gelegen, mooi in orde, een echte aanrader;
We komen hier zeker terug :)

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?