5,7
1,7
3,0

0° /

7 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5,7
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Tillet? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Tillet aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie België, Luxemburg, Tillet

Reviews van accommodaties in Tillet

Met vrienden, Sept. 2015
"Geweldige locatie"over Château-Ferme de Laval
Dijawa

12-09-2015 We zijn net terug van een heerlijke midweek bij Chateau de Laval. We hadden het 4 persoons Smidse gehuurd, maar omdat de 6-persoons Slotgracht nog...Lees verder

Met een groep, Mei 2013
"Voor herhaling vatbaar"over Château-Ferme de Laval
Marjan de Boer

16-05-2013 De vakantiemogelijkheid Château Laval is uitermate geschikt voor groepen zoals in ons geval een groot gezin met vrienden.
Het is schoon, goed...Lees verder

Tillet scoort een 5,7 uit 10, op basis van 2 reviews