Beoordelingen Vakantiepark Vencimont***

met partner, Sept. 2013
"Nooit Meer"vertalen
Theo Beeckmans
4,0

5-10-2013 1: de stenen van het terras lagen gebroken en los.
2: de deur had een spleet van 1/2 cm, waardoor de insecten binnen konden.
3: Na de eerste nacht bleek ons vuur niet te werken. Het werd vervangen door een 'tijdelijk', en zagen we dat de stekker van het ‘originele’ vuur verbrand was.
4: Het licht van de dampkap brandde niet, daar dit het enige licht op de keukenblok is, was het werken op de tast.
5: Ook de spot brandde niet.
6: De ophanging van de TV ter hoogte van het plafond, zorgt er voor dat men moet op zijn rug liggen op de heel gammele zetel.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Goed voor één keer"vertalen
Lien V
3,0
4,0

25-7-2013 Ik vind dit zeer duur voor wat het is. Wij zijn een beetje op het onverwachts (last-minute) toegekomen. Misschien hadden we een 'minder' huisje, ik weet het niet.
We logeerden in een 6-persoons huisje (met 2 onder één dak), maar dit is echt enorm overschat. 4 personen is de absolute maximum. De 2 extra bedden zijn eigenlijk de 'zithoek', maar deze matrassen waren (in tegenstelling tot die op de bedden) niet voorzien van beschermplastiek. Niet zo hygiënisch dus.
Wanneer we de kast opentrokken leek op het eerste zicht alles ok, tot we er een kopje uithaalden, het kopje eronder stond de koffie er gewoon nog in. Het vuur en de kookpotten waren nog vuil (lees: vettig en klevend).
De badkamer is ok, maar dat is het ook. Toilet vlak naast de badkuip, vind ik ook niet zo proper.
Er hing ook een zeer muffe geur in het huisje. Kleren roken ernaar.
De speeltuin is schandalig! Totaal niet onderhouden! Het gras kwam tot aan mijn zoon zijn borst. Trapjes aan de glijbaan zijn gewoon afgebroken.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Een prachtige omgeving!"vertalen
Jens Van Baelen
Onderkomens

13-6-2012 Minipunten: de vloer mag wel eens vervangen worden 1 tegel lag los! En in de badkamer kon je niet fatsoenlijk douchen! Want er was geen gordijn je moest in bad douchen!
Pluspunten: De keuken was in orde! En voor de rest was het huisje wel in orde!

De omgeving was prachtig! Echt voor wie van natuur en rust houdt!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Vencimont*** bij:

met jonge kinderen, Nov. 2011
"Een ramp"vertalen
Miguel

12-12-2011 -speeltuin in zeer slechte staat
-chalet waar er overal uitwerpselen van muizen te vinden zijn, sofabed waar gaten in gebeten zijn en waarop uitwerpselen lagen.

het was een promotie ja, nu weet ik waarom ...

met partner, Aug. 2011
"Prima huisje in prachtige omgeving"vertalen
Motormuis
Eetgelegenheden

14-8-2011 Wij gingen na het lezen van de beoordelingen met gemengde gevoelens naar het park. Het viel gelukkig heel veel mee! Huisje was prima, overigens is 6 persoonshuis okay voor max. 4 personen. Het was schoon en alles was aanwezig. De badkamer is een beetje ouderwets en je kunt niet staand douchen. Keuken en bedden waren prima. Er was voldoende tuin rondom het huis en er is veel privacy. Wij kwamen om te toeren met de motor en de omgeving is hiervoor zeer geschikt. Ook veel gewandeld met de honden. De mensen in het dorp zijn heel vriendelijk. Kortom een prima en relaxte week gehad.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Schimmels, en neen ik bedoel geen paarden"vertalen
kristof
3,0
Eetgelegenheden

14-8-2010 Gerenoveerde bungalow A+, max voor 4 personen, niet 6! Zijn niet voor de grote luxe, maar willen wel dat het proper is, zeker met kinderen.
Onze ervaring:
Vriendelijk ontvangen. Bungalow lag aan buitenkant "park" dus langs straat. Akkoord niet veel verkeer, maar de kids zomaar laten buiten spelen = njet! Bij aankomst slecht weer dus TV aan voor kids1; halfuurtje gezocht naar afstandsbediening, dan maar naar receptie waar dame met de glimlach zie dat deze bij haar lag...
Binnen: stank, schimmel op de gordijnen, veel schimmel en roest op het bad, mengkraan kende 2 temp: heel heet of ijskoud, bad voor smurfen, douchen ging ook niet want geen gordijn en sproeier leek raketlanceerder (niet te regelen!).
Wc stond 5 cm van bad, weinig of geen kastjes, BBQ rooster enorm vies. Dit kan echt niet met kinderen vind ik!!!
Omgeving schitterend. Provinciaal park van Chevetogne is aanrader, is z'n 10Euro per persoon zeker waard, na 2 dagen nog niet alles gezien en gedaan en is veel inbegrepen.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Matig"vertalen
Sofie
Eetgelegenheden

31-7-2010 Ik ben voorbije week op reis geweest in dit vakantiepark. Mijn algemene indruk is matig. Wij zaten in een huisje met 2 onder 1 kap. Na een gesprek met onze buren hebben we gemerkt dat we nog de betere kant hadden. Schimmel in de badkamer,matig gekuist alhoewel er 30 € wordt aangerekend voor eind schoonmaak.Keukengerei was proper,maar onvolledig!! Bij de buren stonk het erg, precies een cafe.
We hadden ook geluk dat we een huisje aan de zijkant van het park hadden. Wij hadden nog een stukje gras, wat velen niet hadden eenmaal de auto er stond.

De streek op zich is wel erg mooi, en de mensen in het dorp zijn enorm vriendelijk!

Na de commentaren had ik wel erger verwacht, maar toch ben ik niet direct van plan om terug te gaan naar dit park.

met jonge kinderen, Mei 2010
"Prachtige omgeving voor kids"vertalen
De bizonjagers
Eetgelegenheden

17-5-2010 Heel mooi landschap en bos (1/2 loof 1/2 den)
Op wandelafstand van dorp met bakker / slager / terrasjes en leuke eetplekjes.
Vele wandelroutes vertrekken vanaf het park zelf. De routes zijn ook zeker te doen met buggy's en/of fietsen.
Zeer grote speeltuin en goed onderhouden.
Heel rustig gelegen en zeer dicht bij de natuur. Herten, uilen, valken, je ziet ze er zonder veel moeite.
Hele leuke vakantie.
Wij keren er alvast terug.

met jonge kinderen, Mrt. 2010
"Topligging"vertalen
Filip

10-4-2010 zeer mooie ligging voor de natuurliefhebber,
culinair een hoogstandje voor de hobbykok, zeer goede bakker en beenhouwer in het stadje
vriendelijk onthaal
mooie bungalouw maar wel een beetje muf en vochtig maar wat verwacht je anders voor deze prijs
prijs kwaliteit een aanrader
niet bestemd voor strandstoeltoeristen

met partner, Okt. 2009
"Goede prijs/kwaliteitsverhouding"vertalen
DK
Eetgelegenheden

16-1-2010 Wij zijn in oktober geweest. Dan is het al aanzienlijk kouder dus de kacheltjes waren geen overbodige luxe. Alles is aanwezig, maar niet zoals je het thuis hebt. Een 6 persoons bungalow zou ik met max. 4 personen nemen, anders is het te krap. De omgeving is schitterend en daar ging het ons om, prijs-kwaliteitverhouding is helemaal okay! Aanrader voor de niet al te veeleisenden onder ons. Wel je eigen dekens meenemen!!!

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?