6,8
Stranden

0° /

16 dec 2018

De Haan
Ben je van plan een bezoek te brengen aan De Haan? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of De Haan aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Haan bij :

13-12-2018 Voor ons was alles in ordeLees verder

Met jonge kinderen, Mrt. 2018
"Zeker voor herhaling vatbaar"over Sunparks De Haan aan zee***
Anne-Marie De Keyse...

12-12-2018 Omdat we het daar zo super vonden (het huisje en alle accomodaties) zijn we hier alle verschillende keren geweest. Telkens vonden we het super!!!!Lees verder

Met partner, Nov. 2018
Luc Matthys

21-11-2018 Imola geeft altijd goede tips voor restaurantLees verder

Met partner, Okt. 2018
"Fijn met de motorhome"over Strooiendorp*****
ALBERT

21-10-2018 Camping die draait op vaste gasten.
Wel meer dan degelijk voor motorhome toeristen en betaalbaar.
Mooie plaatsen en heel fijn met de hond.
Net...Lees verder

Met partner, Sept. 2018
"Geweldige b&b!"over B&B Yaca***
Vicky en Geert

10-10-2018 Zeer mooie b&b in een heel rustige straat. Heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw/heer. Een heel warme ontvangst ook voor onze trouwe viervoeters....Lees verder

De Haan scoort een 8,3 uit 10, op basis van 533 reviews