Beoordelingen Bed and Breakfast Kudita*****

9,6
met jonge kinderen, Aug. 2014
"ZOOO vriendelijk"vertalen
Nadja

24-08-2014 De B & B is iets verder van de zee gelegden waardoor je met kleine kindjes misschien best nog de auto neemt of de bus die vlak naast stopt om tot aan het strand te gaan. Je ligt dan wel iets rustiger wat wel fijn is en je hebt ook vlot parking kortbij.
De kamer is heel proper en badkamer is biedt al wat je nodig hebt. Enig klein minpuntje is dat wij meer verduistering gewoon zijn maar dat is persoonlijk...
De gastvrouw en haar dochter zijn wel meer dan ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben een paar keer gevraagd om savonds eten te maken en dat was telkens zeer lekker.
Ons zoontje van 5 heeft er zich heel erg thuis gevoeld en vond het ook leuk om af en toe eens buiten om de trampoline te gaan springen.
Het ontbijt is ook zeer goed en uitgebreid met verse confituurtjes en eitjes en elke ochtend was er wel iets aan veranderd.
Wij gaan zeker nog eens terug. Mede ook op vraag van ons zoontje :-)

met partner, Aug. 2014
"Een aanrader"vertalen
eddy deboutte

08-08-2014 een prachtig verblijf gehad.Komen zeker nog terug.

met partner, Juli 2014
"Zalig verblijf"vertalen
Bart

12-07-2014 we hebben enkele dagen/nachten verbleven in Kudita: de B&B ligt op wandelafstand van het strand (+/- 2,5 km) en centraal om uitstappen te maken naar bv Diksmuide en Ieper.
Elke ochtend werden we lachend verwelkomt in de ontbijtruimte door Saskia en Chloë: zelfgemaakte productjes maakten het ontbijt compleet.
Een aangename verrassing was het toen we onze aangebroken fles cava bij terugkomst in de kamer afgesloten terugvonden in een koelemmer met 2 glaasjes bij.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fantasisch!"vertalen
Mimi Baeten

25-04-2014 Kamer met hemelbed was super, alsook het ontbijt!
Bedankt voor de vriendelijke ontvangst en de behulpzaamheid.
We komen zeker terug!
Eveneens alle lof voor dochter Chloë en een dikke zoen van Mats x

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Parfait!"vertalen
Evangelista

23-08-2013 Très belle découverte à la Panne car en général les hôtels ne sont pas tops et chers. La propriétaire est très gentille et àl'écoute des clients. Et elle a su faire de son petit endroit un endroit qui inspire la zen attitude malgré qu'on est au bord de la route. C.est un endroit où je retournerai et que je vous conseille.

met partner, Aug. 2013
"Super b&b"vertalen
baudry

13-08-2013 zeer mooie kamer ,prachtige tuin met rustgevende uitstraling. Een zeer lekker ontbijt met een gastvrouw die haar vak zeer goed kent , prijs/kwaliteit = super

met jonge kinderen, Juli 2013
"Zeer gezellige B&B"vertalen
hans-sabine

03-08-2013 Na een hartelijke ontvangst door gastvrouw Saskia hebben we mogen genieten van een fantastisch verblijf in de B&B Kudita.

Samenvattend: Oosterse sfeer, gastvrij, genieten!!

Dank je Saskia (en familie) voor de mooie kamer, het lekkere eten en de goede zorgen. We kijken er zeker naar uit om eens met onze volledige kroost bij jullie te verblijven.

Lars, Sabine en Hans

met partner, Juni 2013
"Super B&B!!!"vertalen
Familie Huys - Van ...

10-06-2013 Onze eerste ervaring in een B&B was een topervaring!!! Mooie kamer, gerieflijke badkamer en een kinderbedje voorzien voor onze peuter... De gastvrouw was supervriendelijk en het ontbijt niet te evenaren! Een aanrader!! Graag tot nog eens!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Een prachtige moedertjesdag, ik was super-verwend!"vertalen
Nancy en Laura

23-05-2013 Kudita heeft je meteen een vakantiegevoel, en we waren heel de tijd in de watten gelegd door Saskia, is pas 2 weken geleden en we missen het daar nu al :)
We komen zeker terug en trouwens nog het recept gekregen van de lekkere chocomousse en Saskia die was beregoed gelukt hoor!!!

met vrienden, Feb. 2013
"Een heerlijk valentijns weekend"vertalen
Huysentruyt / Lavae...

17-02-2013 Wij waren hier met 3 koppels (2 overnachtingen) en iedereen was uiterst tevreden. Een heerlijk ontbijt, en het avonddiner was uiterst geslaagd.Zeer mooie eenvoudige doch uiterst propere kamers.Gelegen op een paar km van zee.Een rustige ligging. Wij gaan er zekerlijk nog terug.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: