Beoordelingen Bed and Breakfast Kudita*****

9,6
met partner, Juli 2014
"Zalig verblijf"vertalen
Bart

12-07-2014 we hebben enkele dagen/nachten verbleven in Kudita: de B&B ligt op wandelafstand van het strand (+/- 2,5 km) en centraal om uitstappen te maken naar bv Diksmuide en Ieper.
Elke ochtend werden we lachend verwelkomt in de ontbijtruimte door Saskia en Chloë: zelfgemaakte productjes maakten het ontbijt compleet.
Een aangename verrassing was het toen we onze aangebroken fles cava bij terugkomst in de kamer afgesloten terugvonden in een koelemmer met 2 glaasjes bij.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fantasisch!"vertalen
Mimi Baeten

25-04-2014 Kamer met hemelbed was super, alsook het ontbijt!
Bedankt voor de vriendelijke ontvangst en de behulpzaamheid.
We komen zeker terug!
Eveneens alle lof voor dochter Chloë en een dikke zoen van Mats x

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Parfait!"vertalen
Evangelista

23-08-2013 Très belle découverte à la Panne car en général les hôtels ne sont pas tops et chers. La propriétaire est très gentille et àl'écoute des clients. Et elle a su faire de son petit endroit un endroit qui inspire la zen attitude malgré qu'on est au bord de la route. C.est un endroit où je retournerai et que je vous conseille.

met partner, Aug. 2013
"Super b&b"vertalen
baudry

13-08-2013 zeer mooie kamer ,prachtige tuin met rustgevende uitstraling. Een zeer lekker ontbijt met een gastvrouw die haar vak zeer goed kent , prijs/kwaliteit = super

met jonge kinderen, Juli 2013
"Zeer gezellige B&B"vertalen
hans-sabine

03-08-2013 Na een hartelijke ontvangst door gastvrouw Saskia hebben we mogen genieten van een fantastisch verblijf in de B&B Kudita.

Samenvattend: Oosterse sfeer, gastvrij, genieten!!

Dank je Saskia (en familie) voor de mooie kamer, het lekkere eten en de goede zorgen. We kijken er zeker naar uit om eens met onze volledige kroost bij jullie te verblijven.

Lars, Sabine en Hans

met partner, Juni 2013
"Super B&B!!!"vertalen
Familie Huys - Van ...

10-06-2013 Onze eerste ervaring in een B&B was een topervaring!!! Mooie kamer, gerieflijke badkamer en een kinderbedje voorzien voor onze peuter... De gastvrouw was supervriendelijk en het ontbijt niet te evenaren! Een aanrader!! Graag tot nog eens!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Een prachtige moedertjesdag, ik was super-verwend!"vertalen
Nancy en Laura

23-05-2013 Kudita heeft je meteen een vakantiegevoel, en we waren heel de tijd in de watten gelegd door Saskia, is pas 2 weken geleden en we missen het daar nu al :)
We komen zeker terug en trouwens nog het recept gekregen van de lekkere chocomousse en Saskia die was beregoed gelukt hoor!!!

met vrienden, Feb. 2013
"Een heerlijk valentijns weekend"vertalen
Huysentruyt / Lavae...

17-02-2013 Wij waren hier met 3 koppels (2 overnachtingen) en iedereen was uiterst tevreden. Een heerlijk ontbijt, en het avonddiner was uiterst geslaagd.Zeer mooie eenvoudige doch uiterst propere kamers.Gelegen op een paar km van zee.Een rustige ligging. Wij gaan er zekerlijk nog terug.

met vrienden, Okt. 2012
"Een aanrader!"vertalen
Michèle

14-10-2012 Een kraaknette, gezellige b&b. Saskia en haar lieve dochter zorgen voor een warme ontvangst, lekker eten en een uitgebreid ontbijt. Alles is zelfgemaakt en superheerlijk. We komen zeker terug.

met vrienden, Sept. 2012
"Superdriedaagse!!!"vertalen
Alain

25-09-2012 Enkele dagen geleden genoten we met volle teugen van een driedaags verblijf in Kudita. De B&B wordt uitgebaat door een supervriendelijke en héél charmante jongedame die perfect weet hoe ze haar klanten moet verwennen. En verwennen is 'het' juiste woord hoor; alles is tot in de puntjes verzorgd, de kamers zijn super-romantisch en kraaknet, 's morgens een enorm uitgebreid EN hééérlijk ontbijt, ...werkelijk ALLES is aanwezig voor een perfect verblijf! Kudita, doe zo verder, wij komen zeker terug! Mvg Familie Vereecke

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?