Beoordelingen Bed and Breakfast Kudita*****

12 beoordelingen over Kudita*****

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Parfait!"vertalen
Evangelista

23-8-2013 Très belle découverte à la Panne car en général les hôtels ne sont pas tops et chers. La propriétaire est très gentille et àl'écoute des clients. Et elle a su faire de son petit endroit un endroit qui inspire la zen attitude malgré qu'on est au bord de la route. C.est un endroit où je retournerai et que je vous conseille.

met partner, Aug. 2013
"Super b&b"vertalen
baudry

13-8-2013 zeer mooie kamer ,prachtige tuin met rustgevende uitstraling. Een zeer lekker ontbijt met een gastvrouw die haar vak zeer goed kent , prijs/kwaliteit = super

met jonge kinderen, Juli 2013
"Zeer gezellige B&B"vertalen
hans-sabine

3-8-2013 Na een hartelijke ontvangst door gastvrouw Saskia hebben we mogen genieten van een fantastisch verblijf in de B&B Kudita.

Samenvattend: Oosterse sfeer, gastvrij, genieten!!

Dank je Saskia (en familie) voor de mooie kamer, het lekkere eten en de goede zorgen. We kijken er zeker naar uit om eens met onze volledige kroost bij jullie te verblijven.

Lars, Sabine en Hans

met partner, Juni 2013
"Super B&B!!!"vertalen
Familie Huys - Van ...

10-6-2013 Onze eerste ervaring in een B&B was een topervaring!!! Mooie kamer, gerieflijke badkamer en een kinderbedje voorzien voor onze peuter... De gastvrouw was supervriendelijk en het ontbijt niet te evenaren! Een aanrader!! Graag tot nog eens!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Een prachtige moedertjesdag, ik was super-verwend!"vertalen
Nancy en Laura

23-5-2013 Kudita heeft je meteen een vakantiegevoel, en we waren heel de tijd in de watten gelegd door Saskia, is pas 2 weken geleden en we missen het daar nu al :)
We komen zeker terug en trouwens nog het recept gekregen van de lekkere chocomousse en Saskia die was beregoed gelukt hoor!!!

met vrienden, Feb. 2013
"Een heerlijk valentijns weekend"vertalen
Huysentruyt / Lavae...

17-2-2013 Wij waren hier met 3 koppels (2 overnachtingen) en iedereen was uiterst tevreden. Een heerlijk ontbijt, en het avonddiner was uiterst geslaagd.Zeer mooie eenvoudige doch uiterst propere kamers.Gelegen op een paar km van zee.Een rustige ligging. Wij gaan er zekerlijk nog terug.

met vrienden, Okt. 2012
"Een aanrader!"vertalen
Michèle

14-10-2012 Een kraaknette, gezellige b&b. Saskia en haar lieve dochter zorgen voor een warme ontvangst, lekker eten en een uitgebreid ontbijt. Alles is zelfgemaakt en superheerlijk. We komen zeker terug.

met vrienden, Sept. 2012
"Superdriedaagse!!!"vertalen
Alain

25-9-2012 Enkele dagen geleden genoten we met volle teugen van een driedaags verblijf in Kudita. De B&B wordt uitgebaat door een supervriendelijke en héél charmante jongedame die perfect weet hoe ze haar klanten moet verwennen. En verwennen is 'het' juiste woord hoor; alles is tot in de puntjes verzorgd, de kamers zijn super-romantisch en kraaknet, 's morgens een enorm uitgebreid EN hééérlijk ontbijt, ...werkelijk ALLES is aanwezig voor een perfect verblijf! Kudita, doe zo verder, wij komen zeker terug! Mvg Familie Vereecke

met partner, Sept. 2012
"Fantastische plek !"vertalen
roger de langhe

5-10-2012 B&B Kudita is super en fantastisch om te verblijven
onthaal: zeer vriendelijk
er is een prachtige tuin
ruime keuze voor snacks en s' avonds keuzemaaltijd op aanvraag: eten is uitgrbreid en dat aan een zeer voordelige prijs
kamers: zeer ruime kamers en de badkamer ook
eigenares was supervriendelijk en zorgde 's morgens voor een uitgebreid ontbijt
Wat een keuze: 5 sterren waard
Wij komen zeker nog eens terug
een aanrader voor iedereen
familie De Langhe

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Tropisch wegdromen aan de Vlaamse kust"vertalen
Jackers

16-4-2012 We verbleven samen met onze 3 kinderen in deze prachtige B & B! We boeken anders altijd een hotelovernachting, dit was onze eerste keer in een B & B. Enorm hartelijk onthaal door de gastvrouw, een lekker drankje voor ons en de kinderen. We hadden het gevoel in Bali te zitten en dit in de Panne. Kamers waren prachtig, prima verzorgd. En dan het hoogtepunt van ons verblijf nl. het ontbijt! Al veel op vakantie geweest maar nog nooit zo een verzorgd, met liefde gemaakt ontbijt gezien. Wij en onze kinderen verheugen ons erop snel terug te gaan! Ook een echte aanrader in combinatie met Plopsaland, is maar 3 minuten rijden!

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?