6,7
2,9

10 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,7
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Hertsberge? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Hertsberge aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

5 Accommodaties België, West Vlaanderen, Hertsberge

Reviews van accommodaties in Hertsberge

Met partner, Aug. 2015
"Super!"over Het Trollenhof
Linda

20-08-2015 Vriendelijk echtpaar, mooie kamer en heerlijk,uitgebreid ontbijt!Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2015
Ad & Carla Huijbreg...

28-05-2015 Hemelsgoed een naam met een belofte erin.
Nou, die belofte is volledig waargemaakt.Lees verder

Met jonge kinderen, Apr. 2015
"Een aanrader van formaat"over Hemelsgoed*****
Familie van 5

11-04-2015 De naam is het meer dan waard "Hemelsgoed", wij zijn goed ontvangen en voelde ons gelijk thuis, wij zijn een gezin met 3 kindjes tussen 4 en 6. De...Lees verder

Hertsberge scoort een 6,7 uit 10, op basis van 5 reviews