Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 65
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
De Zeebries

5,2
5,5
5,8
met jonge kinderen, Juli 2014
"Behoorlijk hotel voor een klein prijsje!"vertalen
Stefan

12-08-2014 Dit hotel is vrij behoorlijk voor de prijs die je betaalt. De receptioniste was vriendelijk maar onpersoonlijk. Onze 3-persoonskamer lag aan de achterzijde maar dat wisten we op voorhand. Vrij proper en goed ingericht met ijskast en televisie. Weinig op aan te merken. De kamers worden wel niet gepoetst en de bedden niet opgedekt. De gang waar wij zaten dient nog volledig gerenoveerd te worden. Het ontbijtbuffet was goed, er was veel keuze. Doch de ontbijtruimte zelf zou dringend onder handen moeten genomen worden. Het restaurant is vrij druk. Gegeten hebben we er niet. Voor enkele dagen of een weekendje is dit hotel zeker niet slecht.

met partner, Feb. 2014
"Af te raden!"vertalen
Kristof Fonteyn
2,0
3,0
4,0
4,0
1,0

17-02-2014 Oorspronkelijk de luxekamer geboekt, maar wegens volzet werd ons gevraagd of we tevreden waren met een kamer aan de achterzijde. Dit bleek uiteindelijk kamer te zijn zonder uitzicht (enkel zicht op brandtrap en op achterzijde voorliggend gebouw). In de kamer stond enkel een bed en 1 kast zonder leggers. Slechts 1 lichtknop aan de buitendeur waardoor je in het donker tot aan het bed moet. Steenharde matras en kussen, versleten dekens en vuil reservekussen in de kast. Geen TV of radio. De kamer is slechts bereikbaar na hindernissenparcours in de traphal. De kamernummers zijn met potlood aangeduid op de pleister in de gang.
De kamers worden niet gereinigd tijdens het verblijf. Het ontbijt is voldoende, maar basic en de eetzaal is niet echt proper.

alleenreizend, Feb. 2014
"Vrij goedkoop, maar wel vrij degelijk hotel!"vertalen
Jens Corten

10-02-2014 Qua prijs kan je goedkoop overnachten, met zicht op de zeedijk.
Je merkt dat het gebouw niet meer zo jong is, maar in functie van het bedrag dat je betaald is het best een aangenaam hotel. Perfecte ligging. Enig minpunt van het hotel is dat er weinig persoonlijk contact is aan de receptie, of dat je er bijna niemand tegenkomt. De kamers zijn best goed, in tegenstelling to wat anderen hier al hebben geschreven, viel dat best mee: niet al te groot, niet geheel luxueus, maar je betaald dan ook zeer weinig. Het hotel is een goed budget-hotel. Naar mijn persoonlijke mening kan het ontbijtbuffet iets meer uitgebreid worden. Reeds eerder ben ik al verschillende malen gaan eten in het restaurant, en dat is steeds in orde. Bijpassend voor de zeebries is de term: "budgetprijs". Enig minpunt was dat men vooraf niet had gemeld dat het restaurant gesloten was.

alleenreizend, Jan. 2014
"Veel te duur voor een standaard "Luxekamer""vertalen
Hilde
1,0

19-01-2014 Na het .versturen van een mail, na twee dagen een mail ontvangen dat er nog paats was nadat ik al uren had ingecheckt! Er was nog een luxekamer vrij! 125€ aub!! Bij aankomst op de kamer 10de verdiep geen elektriciteit! Geen tel aanwezig, dan maar 10 verdiepen terug! Ik moest maar eens in de zekeringskast kijken op de hal! Terras groen bemost en spekglad. Frigo vuil en voor deze prijs van 125€ mocht wel een minibar of badjas. Vloer degoutant vuil en ijskoud!! Geen verwarming en spotjes id kamer stuk! Hels lawaai van de lift! Ontbijt erbarmelijk, enige pluspunt was de vriendelijke bediener! Restaurant was goed maar bediening vreselijk! Bij uitchecken onbemande receptie! Absoluut de prijs van 125€ niet waardig! Schandalig hoog zelfs voor in mijn ogen een standaard kamer met vele gebreken! Dringend aan orde, netheid, personeel en vernieuwing toe !!! Ligging uitmuntend, that's it!!

met partner, Dec. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Gunther
2,0
1,0

20-12-2012 dit is geen hotel.
we hadden de luxe kamer en die zag er goed uit maar veel lawaai van de lift en toen we om 14 u aan kwamen in het hotel was er geen verwarming geen warm water tot s avonds na 18 u dus was al leuk begin e.
het personeel?weinig of geen personeel te zien.
de gangen zagen er vies uit en vuil om nog te zwijgen van de ontbijt ruimte hebben de eerste morgen geweest voor ontbijt maar moesten er niets van hebben echt onsmakkelijk .
en prijs kwaliteit??????voor een luxe kamer van 100 euro per nacht hadden we ons toch aan iets anders varwacht.
een restaurant ????gesloten was het zonder dat dat vermeld was op voorhand zagen het als we aankwamen.
kamer was redelijk proper toen we aan kwamen maar tot grote verbazing stond in de lift vermeld dat de kamers tijdens het verblijf niet worden schoongemaakt of ververst?????(nooit eerder meegemaakt)

met partner, Juli 2012
"Kom zeker trug"vertalen
vansteenkiste marti...

25-07-2012 de kamers zijn eenvoudig maar proper de badkamer is nieuw en er waren voldoende handdoeken aanwezig het personeel is vriendelijk het ontbijt was heel lekker en er was voldoende beleg en broodjes mij hoor je nie klagen 1 minpuntje er was geen tv op de kamer maar da was nie erg

met jonge kinderen, Juni 2012
"Dik in orde!"vertalen
Toone

12-06-2012 Wij verbleven afgelopen weekend in De Zeebries en ze zullen ons daar zeker terugzien: mooi gerenoveerde kamers (met koelkast en televisie), prachtig zeezicht, zeer democratische prijzen (zowel hotel als restaurant) en een ongedwongen, familiale sfeer. Wat wil een mens nog meer?

We betaalden € 70/nacht voor een driepersoonskamer met zeezicht op het 8ste, terwijl onze vrienden € 85/nacht betaalden voor een vierpersoonskamer (met stapelbed, wat enorm werd geapprecieerd door hun kinderen) met zeezicht op het 9de.

Tot binnenkort, De Zeebries!

met jonge kinderen, 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Valentijn Joosten
1,0

20-05-2012 45 minuten lang wachten klang wachten op 2X de dagsuggesties en één kindermenu! Asperges op Vlaamse wijzen waren bruin (gebakken!) de frieten koud en de hamburger (nu ja, hamburger!) door en door hard.

met een groep, Mei 2012
"Wat een zeezicht!"vertalen
Bianca

12-06-2012 Genoten tijdens dat weekendje aan zee (Pinksteren): mijn ouders zaten in de prachtige luxekamer met zeezicht (wel 10de verdiep) en hadden een groot zonneterras waar we wel met 8 konden aperitieven.

Mijn zoontje en ik zaten in een leuke, vernieuwde driepersoonskamer met zeezicht op het 6de en hadden zeker ook niet te klagen.

Het ontbijt (ook al met zicht op zee) was zeer goed en uitgebreid genoeg.

Qua prijs/kwaliteit een absolute aanrader!

met partner, Nov. 2011
"Nooit nog van ons leven"vertalen
bianca
1,0

29-11-2011 aangekomen niemand te zien , geen ontvangst baas op verlof zogezegd !! werkvolk stuurt ons door naar vader van uitbater ! Die wist zelfs niet dat er volk kwam . twas er vuil koud verwarming niet aan (als men weet dat men volk krijgt doet men toch alvast verwarming aan ) stopcontacten die uit de muur liggen gaten in de muur, int plafond vd badkamer gewoon niet gezellig laat staan aangenaam! Voor mensen die me niet willen geloven die het er wel goed hebben gehad khem foto's gemaakt ervan. Nooit zien ze ons daar nog ! tis mss wel goedkoop maar dan moet het nog altyd proper en in orde zijn ! kunnen er beter wat asielzoekers insteken dat zou ons nog minder kosten ook !

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?