Beoordelingen Hotel D' Aertrycke***

met partner, Nov. 2012
"Romantische, klassekamers ? Neen, toch niet ..."vertalen
maertens krista
3,0

03-11-2012 Hotel d'Aertrycke in Torhout is helemaal niet zo romantisch zoals overal staat geschreven. De omgeving is prachtig, maar dat trekt zich niet door in het hotel. Het personeel alleen maar aanwezig tijdens de dag en van weinig op de hoogte, maar vriendelijk ! Iedereen kan het hotel binnen 's nachts, er is geen bewaking ! Kamers ouderwets, niet verzorgd (spinnewebben, stof, vuile ramen, afgebladerd schilderwerk, wc scheef aan de muur, vuile voegen in bad en badwand. Slecht verlicht zowel binnen (kapotte lampen) als buiten (zeer donker naar parking) . Het is er wel heel stil. In het kasteel zelf hebben wij lekker gegeten !

met partner, 2012
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
RIMBAUT ERIK

08-10-2012 Beste vrienden,
zit hier even de beoordelingen door te lezen, en vind het zeer spijtig dat jullie mensen die hier negatieve commentaar durven op aan te merken, jullie echt niets of weinig gewoon zijn , zou graag bij jullie thuis even komen kijken of er daar alles tot in de puntjes ok is .
Het arangement is al zeer prijselijk, het hotel , de kamers, het ontbijt, wij vinden het top, en je bent er thuis!!
Het was niet onze eerste keer dat wij er geweest zijn, en het zal ook niet de laatste keer zijn !!!
en het is echt niet moeilijk mensen om een zaak slecht te beoordelen,
maar met deze wil ik zeggen , jullie met slechte commentaar , voor jullie is het nergens goed blijf AUB thuis !!!!!!!
mvg Erik & Vivianne
Neleke en familie bedankt voor de goede service

met partner, Sept. 2012
"Ook nooit meer"vertalen
robaert nancy
4,0
1,0

19-09-2012 echt vuile kamers ook gereserveerd met de grouponbon en mochten bijna terug vertrekken naar huis ik had voor 2 nachtens betaald en mocht maar voor 1 nacht blijven ik heb dan geprotesteerd dat ik geen verlof pakte voor maar 1 nacht daar te kunnen slapen en dan was alles goed maar vuile kamers jakkes nooit meerge moet maar durven de omgeving was super en het eten in het kasteel was ook super dat had ik voor geen geld willen missen dat eten

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel D' Aertrycke*** bij:

met partner, Juli 2012
"Aangename omgeving om te verblijven"vertalen
Van Acker Luc
5,0

04-09-2012 Het hotel ligt in een mooi kasteelpark. Naast het hotel is het gezellige terras van het "BBQ" restaurant. Een tafelBBQ met uitzicht op de mooie omgeving is echt genieten. Wij hebben geboekt via groupon en betaalden slechts €99 euro voor 2 nachten voor 2 personen. Daar moet je uw verwachtingen op af stemmen. Het eten was basic, maar je neemt eruit wat je graag lust. Honger hoef je niet te lijden. De kamers zijn wat verouderd, maar ik heb prima geslapen. De dame van het onthaal is heel vriendelijk. We hebben genoten van ons verblijf.

met vrienden, Juli 2012
"Belle arnaque"vertalen
docquier sabine
1,0

11-07-2012 nous avions réservé via groupon une nuit avec dîner et pt déjeuner,pour ce qui est du domaine rien à dire c'était magnifique mais quelle déception en entrant dans l’hôtel.,odeur de vieil home pour personnes âgées .
tout était vieillot et mal entretenu.tapis de sol pas propre, fenêtre idem, derrière la chambre une vrai brousse toute en contradiction avec l'entretien parfait du parc.
toile d’araignée vieille surement de plusieurs mois vu la grandeur, moisissures autour de la baignoire, TV vieillotte et télécommande en piteux état.
il faudra que l'on me dise ou l'on trouve les 4 étoiles.
pour ce qui est de la bouteille de cava promise a l'arrivée nous avons eu droit a 2 petites bouteilles de Chardonnay si ça c'est pas de l'arnaque alors là je ne sais pas ce qu'il faut.
en tout cas à déconseiller vivement surtout si vous souffrez d'allergie à la poussières.

met vrienden, 2012
"OVER EN UIT"vertalen
Streuvels
1,0

13-05-2012 Om het kort en bondig te verwoorden : onaanvaardbaar.
De entree zegt al genoeg: stront ( van zwanen? ) zie waar je trapt ! Beloofde fles cava, vergeet
het maar.
De kamer riekt muf en het beddegoed is alles behalve proper. Aftershave sprenkelen was onze
toevlucht. De receptionniste die op haar eentje vanalles moet doen, probeert het goed te maken
met haar glimlach, doch het onbijt is primitief en de mede-vakantiegangers stralen dan ook
hun ontevredenheid uit !
Vier sterren hotel? Doe d’er maar gerust twee sterren af, dit verdient een dringende correctie .
Hadden spijtig genoeg niet bijtijds de resensies op ZOOVER gelezen !
“Een ongelooflijke afknapper” ……

met partner, Dec. 2011
"Basic, fantastisch restaurant in het kasteel"vertalen
Bruno
3,0
5,0

15-01-2012 Wanneer je Brugge en de zee wenst te bezoeken en je gaat graag eens tafelen met aangepaste dranken in een kasteel, dan is deze plaats een aanrader.
Het restaurant en het hotel hebben eigenlijk niets met elkaar te maken, ze liggen enkel in het zelfde domein.
Het hotel (enkel kamer +ontbijt) is basic. De kamers kunnen een opknapbeurt dringend gebruiken. Het wordt gerund door 1 persoon, een vriendelijk dame. Zij is manager, kok, poetsvrouw ....
Er is een bar doch je moet zelf inschenken en opschrijven wat je verbruikte. Men vertrouwt op je eerlijkheid. De drankprijzen zijn normaal.
Het ontbijt is primitief doch eetbaar.
BESLUIT: indien je niet rijkelijk wenst te tafelen in het kasteel, blijf hier dan weg!!!

met partner, 2011
"Hotel Aertrycke Torhout"vertalen
Cornelia

14-12-2011 Hotel is echt vooruit gegaan we waren eerder geweest en nu voor de 2e keer wat een verandering uitmuntend gewoon en een sfeer echt gezellig.

met partner, Juni 2011
"Nooit meer!!!!"vertalen
Fam. Vanwelssenaers
1,0

26-06-2011 Wij hadden een verrassingsfeest voorzien in het kasteel voor onze ma die 70 jaar werd. Tegelijkertijd boekten wij ook enkele weken vooraf een kamer voor hen in het hotel opdat ze 's nachts na het feesten niet gans het eind (en wat gedronken) naar huis zouden moeten rijden. Toen zij zich omstreeks 17.30 uur aanmeldden in het hotel om hun koffer op de kamer te plaatsen meldde de receptioniste doodleuk dat ze de kamer hadden doorverhuurd aan een groep wielertoeristen!!! Schandalig, mijn ouders stonden daar!!!!! Ze hebben zelfs niet de beleefdheid gehad om hun telefonisch vooraf te verwittigen of om een alternatief hotel aan te bieden! Een regelrechte schande, en een 4-sterren hotel totaal onwaardig. Men leert hier dus uit dat als je er een kamer boekt, je er totaal niet zeker van bent of je er effectief zal kunnen blijven overnachten!! Opgepast dus. Het eten in de Passim was wel zeer goed.

met partner, Feb. 2011
"Blijf hier weg!!"vertalen
Isabelle
4,0
1,0

12-02-2011 Dit hotel geboekt via voucher. Wat een afknapper! We hadden verwittigd dat we later zouden toekomen rond 19.30 u. We moesten onze enveloppe met sleutel zelf achter de receptie zoeken. Niemand in het hotel, gewoon binnengelopen en zelf naar onze kamer moeten zoeken. Heel muf ruikend hotel, alles behalve gezellig, zeer ouderwets en helemaal niet proper. 's morgens 1 personeelslid gezien bij ontbijt die geen Nederlands sprak. Men zag heel duidelijk dat ze haar job niet leuk vond. Wij hebben geen documenten moeten invullen, bij het uitchecken gewoon voucher afgegeven en weg waren we (gelukkig!!!)
Die 4 sterren achter hun naam zijn nog geen 1 ster waard. De eerste controle die ze zouden krijgen van een mogelijke 'hotel'instantie zou volgens mijn mening als gevolg hebben dat dit hotel zou moeten sluiten. Het is het niet waard om hotel te noemen!!! Bah, vies vuil en waar was het personeel???? Dit is een doe-het-zelf hotel.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?