Beoordelingen Hotel De Rotonde (gesloten) **

Taal:
Gezelschap:

Super, wij komen terug!vertalen

G.P. zondag 24 juli 2011

Vriendelijk onthaal, compacte stijlvolle kamer met heel erg goed bed, lekker uitgebreid ontbijt met vers fruitsap. Prima prijs-kwaliteit-verhouding! Wij hebben ervan genoten. Voor de kleintjes is er zelfs speelgoed voorzien... Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

nooit niet meer !vertalen

Francois dinsdag 14 juni 2011

+ punt: mooie ligging met zicht op zee

- punt: kleine kamers, onvriendelijk bediening, geen eten want de keuken zit zonder kok terwijl dit wel op de website stond dat je daar kon eten. ik ben slecht te been en dan stuurden ze ons de hele andere kant van westende op. en dat voor een hotel met 2 sterren. een echte afknapper !

Gereisd Met partner in 2011

Een oase van rustvertalen

Martine Vandevoordt dinsdag 11 november 2008

Als uitbater van de Rotonde kan ik meedelen dat de hal geen deel uitmaakt van het hotel. Het hotel is een klein familiehotel in een groot gebouw. Het bewuste weekend van 5-7sept was er een BBQ voor alle eigenaars en stonden er inderdaad tafels en stoelen in de hall, waar onze gasten nota bene niet moeten zijn?!! Verder kan ik meedelen dat wij in 13jaar tijd twee officiële klachten hebben ontvangen, waarvan er 1 onontvankelijk is verklaard door toerisme Vlaanderen. En ons ontbijt, daar wordt ontzettend mee gepocht!! Ik citeer één van de klanten "het hoogtepunt van zijn dag" met verse broodjes en GEEN AFGEBAKKEN ROMMEL.

Gereisd Familie in Sept. 2008

Hotel De Rotonde (gesloten) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 15 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?