8.1FantastischScore uit 9 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.1

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Iberostar Bella Vista Varadero

Iberostar Bella Vista Varadero

Welkom bij ons tropische eco-hotel in Varadero! Geniet van de prachtige witte zandstranden en verfris jezelf in een van de 4 openluchtzwembaden. Of je nu op zoek bent naar sportieve activiteiten of pure ontspanning, ons hotel biedt voor ieder wat wils. Laat je verwennen in de spa of geniet van heerlijke maaltijden in een van de 6 restaurants. Met een scala aan faciliteiten en activiteiten, beloven wij een onvergetelijk verblijf voor strandliefhebbers en gezinnen.

De Ligging

Ons hotel ligt op slechts enkele meters van het zandstrand in Varadero, op ongeveer 45 km van de luchthaven Juan Gualberto Gomez. Met de auto duurt het ongeveer 45 minuten om van de luchthaven naar het hotel te komen. De afstand tot het centrum van Varadero is ongeveer 11 km, wat met de auto ongeveer 15 minuten duurt. Voor gasten die met het openbaar vervoer reizen, zijn er regelmatige busdiensten beschikbaar van en naar de luchthaven en het stadscentrum. Taxidiensten zijn ook gemakkelijk te regelen vanaf de luchthaven.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 827 kamers, een receptie met vriendelijk personeel, een tuin, 3 zwembaden, 5 restaurants en 7 bars. De kamers zijn voorzien van airconditioning, een balkon of terras met uitzicht op zee, een kingsize bed, een kluis, een bureau, een mini-koelkast, een strijkset, een telefoon en een flatscreen-tv. Gasten kunnen genieten van sportactiviteiten zoals tennis, golf, watersporten en fitness, evenals ontspanning in de spa met massagebehandelingen. Voor gezinnen zijn er gezinskamers beschikbaar en is er een oppasservice, kinderopvang en een speelplaats.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van maaltijden in een gemoedelijke sfeer in een van de 6 restaurants, variërend van buffet tot à la carte. Verfrissende drankjes zijn verkrijgbaar in de bar en lobbybar, evenals aan de strandbar. Het all-inclusive arrangement omvat ontbijt, lunch, diner, snacks en geselecteerde lokale en internationale alcoholische en alcoholvrije dranken van 10:00 tot 01:00 uur. Gasten hebben de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende culinaire opties en kunnen genieten van een zorgeloos verblijf met alle eet- en drinkbehoeften verzorgd.

Goed om te weten

Bij het inchecken moet de minimumleeftijd per kamer 16 jaar zijn. Gasten kunnen profiteren van Wi-Fi in de openbare ruimtes, roomservice, een medische dienst, een oppasservice tegen betaling en een kapper. Het hotel biedt ook een oppasservice, kinderopvang, en entertainmentprogramma's voor volwassenen en kinderen. Voor extra ontspanning zijn er massagebehandelingen en een schoonheidssalon beschikbaar tegen betaling. Gasten kunnen betalen met creditcards of contant geld. Het hotel heft mogelijk toeristenbelasting, dit moet ter plaatse worden betaald.

Contactgegevens

Adresgegevens

Las Morlas Km 17, Varadero beach, 42200

Website

Iberostar Bella Vista Varadero

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.