Beoordelingen Hotel Miramare Beach/Bay Resort****

7,3

30 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Beoordelingen Hotel Miramare Beach/Bay Resort****
Amerikanas St., Potamos Germasoyias,, CY-4046, Limassol (Lemesos)

Hotel Miramare Beach/Bay Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Miramare Beach/Bay Resort**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Miramare Beach/Bay Resort**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

3 beoordelingen over Miramare Beach/Bay Resort****

7,3
met partner, Mei 2008
Hanneke

26-05-2008 Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie op Cyprus.
Het hotel was echt goed.
Vriendelijk personeel en gastvrij.
Miramare is een hotel waar we zeker weer naar terug gaan.

Anna
5,0

22-05-2007 Hotel is prachtig;verzorgde kamers, tuin, zwembaden en mooie lobby. Echter doordat het management van het hotel voorrang geeft aan het organiseren van grote bruiloftpartijen is het in onze 10 daagse vakantie 3x (!!) voorgekomen dat wij niet in de mooie en gezellige eetzaal konden eten. Dit heeft echt een domper op onze vakantie gedrukt. We werden namelijk 1x in een congreszaal geplaatst en 2x buiten terwijl het hiervoor echt nog te koud was. Daarbij was het donker dus we konden het buffet en ons eten niet zien (er was nl geen goede verlichting). Het eten was koud en onverzorgd (lege schalen, slordige opstelling, geen soep en minder keus) waardoor het voor ons niet gezellig was om te gaan eten. Als we het geweten hadden hadden we zeker geen hp geboekt. In de buurt is nl. genoeg eetgelegenheid. Heel jammer dat Miramare zo met zijn gasten om gaat.

anja

04-08-2005 Mooi hotel,alles zeer verzorgd en ideaal gelegen voor rondreis met huurauto.
Uitstekende keuken met alle dagen verschillend themabuffet.
Gezellige bar met elke avond live muziek.
Minpunt:het hotel organiseerd ook bruiloften en daar is de gast de dupe van!
Tijdens onze laatste dag was er een zo'n bruiloft,prachtig gedaan,maar...
Het avondmaal kon niet doorgaan in het gezellige diner-restaurant maar diende genuttigd te worden voor de helft van de mensen op het ontbijtterras en voor de andere helft in het kleine niet gezellige lunch-restaurant.Ook de keuze van het avondeten was veel minder dan gewoonlijk.
De lobby van het hotel en de omgeving van het zwembad zat vol met gasten en de liveband speelde slechts vanaf 10u30 's avonds omwille van de trouwpartij.
Vele gasten hebben zich dan ook gestoord aan dit alles en dit was te zien.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?