5,2
Stranden

3° /

6 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Aakirkeby? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Aakirkeby geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Denemarken, Bornholm, Aakirkeby

Reviews van accommodaties in Aakirkeby

Met partner, Aug. 2016
Bennie en Kitty Aar...

18-09-2016 eigenaars staan altijd voor je klaar, regelen ook de overtocht per veerboot.
geven veel tips over bezienswaardigheden e.d.
we hebben een perfecte...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Fam. Reesink

20-08-2016 We zijn twee weken naar deze camping geweest. De eigenaars hadden onze overtocht perfect geregeld. Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen,...Lees verder

Aakirkeby scoort een 7,2 uit 10, op basis van 4 reviews