6,3
Stranden
5,6

8 dec 2016

Assens
Benieuwd naar wat er te beleven is in Assens? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Assens geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

5 Accommodaties Denemarken, Funen en de eilanden, Assens

Reviews van accommodaties in Assens

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Heerlijke camping"over Sandager Naes***
Irene

07-09-2016 De camping is bijzonder prettig en schoon. Zowel onze jongste dochter van 10 als onze oudste dochter van 12 hebben zich hier prima vermaakt.
De...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Jaap Harmsma

27-08-2016 Erg mooie verzorgde camping direct aan zee. Wij hebben hier 2 weken met plezier gestaan. Ondanks dat het naseizoen net was begonnen (raar trouwens)...Lees verder

Assens scoort een 8,4 uit 10, op basis van 6 reviews