6,3
6,5
9,5

0° /

12 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,3
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Engen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Engen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Engen bij :

1 Accommodatie Duitsland, Baden-Württemberg, Engen

Reviews van accommodaties in Engen

Met partner, Sept. 2015
"Voor ons doorreiscamping"over Sonnental****
Geens Els

27-09-2015 Camping was OK. We mochten een plaats kiezen onderaan de camping waar het wel moeilijk was om de camper iets of wat horizontaal te krijgen.
Het...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Okee"over Sonnental****
Beekman

22-08-2014 De ontvangst was ronduit typisch te noemen.
We stonden op een veldje, plekken zijn, als het veld vol is, niet royaal en sta je wel hutje mutje, maar...Lees verder

Engen scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews