Beoordelingen Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ app.)****

2,8

2 september 2014

Schwarzwald Parkhotel (+ app.)****
Beoordelingen Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ app.)****
Klimschpark 1, D-78126, Konigsfeld (Zwarte Woud)

Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ app.) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 64 beoordelingen

18 beoordelingen over Schwarzwald Parkhotel (+ app.)****

5,5
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer teleurstellend, zijn prijs zeker niet waard!"vertalen
Heidi Tips
3,0
3,0
1,0

24-08-2014 Hopeloos verouderd hotel!
Zal ooit wel een mooi hotel geweest zijn maar in niet meer onderhouden!
Zwembad is al geruime tijd stuk! Biljartruimte is nooit meer open. Jeux de boules banen en tafeltennis zijn onderkomen en onbespeelbaar.
Eten is lauwe 'kostschoolkost'
Kamers zijn niet onderhouden, verf bladdert van muren.
Matrassen zijn oud en doorgelegen.
Het enige wat wel goed is, is de hygiëne! Het poetspersoneel verricht hier wonderen!

met partner, Juni 2014
"Stijlvol hotel"vertalen
Roger Vanderwaeren

21-07-2014 Van 23 juni tot 5 juli verbleven van het Parkhotel dat naast een klassiek hoofdgebouw over tal van villa's in "Schwarzwald" stijl beschikt. In één van die villa's betrokken wij een ruime studio met alle comfort (led-TV(BVN), Kitchenette, salon...). De maaltijden worden opgediend in buffetvorm en zijn ruim en vrij gevarieerd doch voornamelijk Duits georiënteerd. Hoewel het een groot hotel is beschikt het niet over een centraal restaurant, maar worden de maaltijden gebruikt in de diverse kleinere zalen en het bistro verspreid over de benedenverdieping van het hoofdgebouw waartussen zich de receptie en de buffetzaal bevindt. Deze indeling is niet erg praktisch maar ook niet echt gezellig zeker wanneer horden supporters (WK-voetbal) het bistro bevolken.
Vanuit het hotel vertrekken tal van goed bewegwijzerde wandelwegen en in de onmiddellijke omgeving bevindt zich ook het modern gemeentelijk open zwembad dat tegen een gereduceerde prijs (2,50€) door de hotelgasten. kan worden bezocht

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Aanrader!"vertalen
De Meyer - Hoste

21-08-2012 Het Schwarzwald Park Hotel is echt een aanrader voor ouders met kinderen! Kindjes krijgen VP voor prijs van HP, gratis drankjes bij diner, kinderclub mogelijk (Duitstalig). Ruime kamers met balkon en kitchenette en frigo (handig bij warm weer), rijkelijk ontbijt en avondmaal in buffetvorm, afwisselend en gevarieerd.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ ap...

met partner, Juli 2012
"Een aanrader – maaltijden minder geslaagd"vertalen
jevaho

31-07-2012 Pracht. rustige ligg.in park met hoofdgeb. en bijgeb. (Gästehausen) mooie omg. Kindvr.
Gästehaus op 300 m van hoofdgeb/rest, voor ontb. en avondm.mooie wandeling H/T . bij mooi weer !
Ruime parking
Vriend. pers.,ook bij receptie
Kamers: Zeer ruim –eig. app. (ook zo vermeld) met elektr.fornuis en koelkast, ruime badk. met douche en WC, veel leef- en opbergruimte, grote terras
Goed bed- voldoende hoofdkussen
Dagelijks netjes opgeruimd, gekuist en handdoeken vernieuwd
Maaltijden : Ontbijt en avondmaal telkens in buffetvorm (Koude voorger.-, vlees, vis, dessertbuff.) – regelmatig voldoende bijgevuld
Het eten is goed – typisch Duits met veel gebraad. Jammer is de manier van presentatie, in grote "bain marie's" waar het vlees en de vis ondergedompeld zijn in de saus (niet afzonderlijk aangeboden). Ook de groenten liggen per twee soorten naast elkaar in de potten. Na een aantal gebruikers is het uitzicht niet fraai meer….
Ontb.goed en uitgebr. weinig variatie

met partner, Juni 2012
"Aanbevelenswaard"vertalen
christine

25-06-2012 prachtig gelegen hotel! wij hadden een app kamer in het bijgebouw!was heel netjes gepoetst elke dag en voorzien van verse handdoeken!alleen was de matras toch al doorlegen en aan vervanging toe!hoofdkussens waren twee keer niks! de ligzetels op het terras waren stuk en de kussens die erop lagen zagen er ook niet al te proper meer uit!wij waren gelogeerd aan de achterzijde wat het natuurlijk minder aantrekkelijk maakt!het was wel héél rustig slapen!en infeite hadden wij die zetels op het terras niet nodig want daarvoor waren we niet naar ginder gekomen!maar stel dat er andere mensen wel gebruik van willen maken ..dan zag het er niet uit!het eten is er wel super lekker ,dat is zeker een groot pluspunt!er is voor elk wat wils!ook het ontbijt is rijkelijk!zeker niks op aan te merken!

met partner, Mei 2012
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Carlos

01-06-2012 Super hotel. Top personeel. Top service. Top maaltijden.
Ondanks het minder goede weer ( -5 , sneeuw, +25, regen) toch een super vakantie gehad. Mooie hoeve- en molenwandeling in de onmiddellijke omgeving.
Zeer grote kamer. Badkamer ietsje klein maar super netjes.
Wat vooral opviel is de vriendelijk van het personeel. Ondanks het feit dat het héél druk was ( O.L.H. hemelvaart-weekend + nog een huwelijksfeest) bleef het personeel altijd even vriendelijk en behulpzaam. Je kan zien dat de verstandhouding onder het personeel super is. Een plus punt is de mogelijkheid om een lunchpaket te hebben aan democratische prijs, waar we dan ook veel gebruik hebben van gemaakt. Zwembad (gratis) is ruim en proper. Gaan er zeker terug.

met oudere kinderen, Jan. 2012
"Fantastisch hotel!"vertalen
Maertens Sabine

08-01-2012 Het hotel is schitterend. Wij hadden onze kamer in een bijgebouw. Bij sneeuwweer moet je wel even stappen. Maar je ligt lekker rustig. De kamer is ruim inclusief een keukentje. Enkel het bed van onze zoon, een zetelbed kon iets beter. Zelf slapen we liever op twee matrassen dan samen op een grote matras. Enkel de ligging van het hotel viel ons tegen. We hadden beter moeten uitkijken. Ver van de bergen en dus ook van de sneeuw die er met hopen lag in Feldberg maar niet bij ons. Enkel de laatste dagen viel er sneeuw. Er stond in de brochures dat we konden langlaufen, maar dan moet er wel sneeuw zijn. De kerstvakantie is blijkbaar iets te vroeg. We vonden geen bergje om van te sleeën maar niet getreurd, hoor. We reden even tot Shönach, Shönwald of Eisenbach. Schitterende locaties voor sneeuwpret. Ook Triberg is zeker de moeite waard met alle koekoeksklokken in allerlei groten en vormen. Het Zwarte woud is zeker de moeite om naar terug te keren maar dan meer de bergen in.

met een groep, Dec. 2011
"Echt goed en zonder verrassingen!"vertalen
etienne

02-01-2012 We verbleven hier gedurende een week in groep met een vriendenkring in de kerstvakantie 2011. Heel mooi hotel met super lekker eten. Elke dag een lekker afwisselend buffet. Wel lagen we in de "annexen" wat een 5tal minuutjes stappen is maar dat mag geen probleem zijn voor wie in de streek komt wandelen. In het hotel zelf niet veel te doen, dat moet overdag gebeuren door uitstappen in de omgeving. Zwemkom en welness mogelijkheden. Tijdens ons verblijf bood het hotel zelf een wandeling(etje) aan met nadien een lekkere bockworst en wat limonade (soep ware beter geweest...). Toch een mooi verblijf gehad en voor wie de streek wil verkennen is dit een leuk hotel.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Goed hotel in een rustige omgeving."vertalen
Tony

21-07-2011 Onze eerste indruk was wauw!Het hoofdgebouw oogt dan ook echt mooi en heeft een hele mooie tuin.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden een heerlijke ruime kamer(Gästehaus Schindelskopf) en hier en daar kon er iets wel een nieuw laagje verf gebruiken,maar dat stoorde ons niet.We hadden iedere dag een ruime propere kamer met een bureau,een zithoek,een eethoek en zelfs een kleine koelkast.
's Morgens en 's avonds hadden we een lekker uitgebreid buffet. Bij het avondeten hadden de kinderen een gratis drankje, zoals fanta, sprite, fruitsap (maar geen cola). Als dessert was er ook steeds schepijs.
Het hotel is mooi en zeer rustig gelegen, waardoor je wel verplicht was je met de auto te verplaatsen. Wel kon je een wandeling maken naar het Doniswald, eekhoorntjesbos
Aanraders: uitstappen naar Villingen (heel mooi winkelstad in middeleeuws decor), Triberg (hoogste watervallen + leuke souvenierswinkeltjes), op 1 uurtje rijden ligt het prachtige bloemeneiland Mainau (Bodensee)

met jonge kinderen, Juli 2010
"Degelijk, goed hotel!"vertalen
tina knuts

17-07-2010 Zeer vriendelijke ontvangst, lekker eten, gezellige, huislijke omgeving!
Hadden normaal een kamer in het bijgebouw, maar door omstandigeheden hebben we een kamer in het hoofdgebouw gekregen, met een zalig groot terras! Het personeel was correct en vriendelijk, kinderen zijn koning in dit hotel! Het gebouw is mss wel verouderd,maar alles was zeer proper... dus dat stoorde echt niet. Kortom, een aanrader, zeker als men de prijs/kwaliteit verhouding bekijkt!

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: