9,1
9,1

-8° /

4 dec 2016

Schwarzenau
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Schwarzenau? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Schwarzenau aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Duitsland, Beieren, Schwarzenau

Reviews van accommodaties in Schwarzenau

Met partner, Sept. 2016
"Uitstekend"over Mainblick****
Teunissen

16-09-2016 Goede camping wel kleine plaatsen en redelijk dicht op elkaar, hele vriendelijke beheerders, goed restaurant mer lekker eten.
Mooie omgeving om te...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Marc

11-09-2016 Ik ben de tel reeds kwijt, maar jaarlijks gaan we tenminste een keer (op de heen of de terugreis) naar deze camping op onze doorreis naar het oosten....Lees verder

Schwarzenau scoort een 7,4 uit 10, op basis van 3 reviews