6,9

1° /

10 dec 2016

Wachenroth
6,9
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Wachenroth? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Wachenroth aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wachenroth bij :

4 Accommodaties Duitsland, Beieren, Wachenroth

Reviews van accommodaties in Wachenroth

Met vrienden, Sept. 2016
"Prima tusssenstop op weg naar Oostenrijk"over Fränkischen Landgasthof Weichlein
Willem4

20-09-2016 Heerlijk gegeten en de volgende ochtend ook een superontbijt( buffet). De bedden waren wat zacht. Maar dat is heel persoonlijkLees verder

Met partner, Juli 2016
"Veel voor weinig geld"over Waldblick
oa

07-08-2016 Gastvrije ontvangst in heeeel rustig dorpje. Schoon, prima bedden (d.w.z. redelijk harde matrassen zonder kuil), kamers (2 en 3 pers. voldoende groot,...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Zeer goed hotel ideaal voor een tussenstop"over Fränkischen Landgasthof Weichlein
greinders

06-08-2016 wij hadden een familie kamer. inrichting was wat gedateerd maar netjes en schoon.
Heerlijk gegeten en een goed ontbijt.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeer gastvrij pension"over Waldblick
Van Velzen

01-09-2013 Ook wij waren op doorreis naar Oostenrijk en opzoek naar overnachtingshotel , toen er een vriendelijke vrouw op ons afkwam om te vragen of we opzoek...Lees verder

Met een groep, Juli 2013
W.Ooijen

09-07-2013 Wij zijn hier 4 dagen geweest en kunnen alleen maar zeggen het was er fantastisch. Vriendelijk personeel, goed eten en prima kamers.
Een min puntje...Lees verder

Wachenroth scoort een 6,9 uit 10, op basis van 6 reviews