5,8

21 aug 2017

Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diemelsee/Heringhausen (Sauerland) bij :

23 Accommodaties Duitsland, Hessen, Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

Reviews van accommodaties in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Rust en fenomenaal uitzicht"over Vakantiehuis in Heringhausen
Jacob den Hartog

12-08-2017 Genieten van de rust en fenomenale vergezichten doe je in dit vakantiehuis!Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Zo bijzonder, mooi huis met wonderschoon uitzicht."over Vakantiehuis in Heringhausen
Willem en Trienke D...

03-08-2017 Beste Ineke en Nico,

Het was onze tweede keer, dat wij in jullie prachtige huis mochten verblijven. Na de eerste keer hadden wij geschreven: Dit is...Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Prima hotel"over Göbels Seehotel Diemelsee ****
loteling

30-07-2017 prima hotel ,
deftige ruime kamer, klein balkonnetje.
volgens de folder buffet of 3 gangen menu ....steeds buffet.redelijke kwaliteit.
mooie wandel...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2017
"Goed hotel"over Göbels Seehotel Diemelsee ****
vicky nimmegeeres

29-07-2017 leuk hotel, gelegen in een mooie en rustige omgeving, er is een klein zwembad aanwezig voor de kinderen was dit groot genoeg, mooie en ruime kamers...Lees verder

Met jonge kinderen, Mrt. 2017
Jopie Bosch

16-03-2017 Heerlijk huis, wij waren van 2 maart tot 5 maart in het mooie huis "Am Berg"
Een comfortabel huis met complete inrichting en prachtig gelegen.
De...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland) geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Diemelsee/Heringhausen (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 52 reviews