De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Duitsland bij :

Marij

21-05-2017 Alles was oke, de kamer, badkamer,ontbijt en de gastvrouwLees verder

Met een groep, Mei 2017
Gerry.Vugts

21-05-2017 Wat andere er van vinden kan ik niet beoordelen.Voor mij was her perfect.Vondt de prijs in eerste instantie wat aan de hoge kant.Maar voor mij heb ik...Lees verder

Met partner, Mei 2017
Marinus van Aart

21-05-2017 Je wordt er zeer goed ontvangen en alles is tot in de puntjes verzorgd. Een grote aanrader.Lees verder

Met een groep, Mei 2017
"Super tevreden"over Am Hafen***
Monique

21-05-2017 Supergoed aan de tafel geserveerd ontbijt, dus geen geloop door het restaurant.
Helaas geen lift.
Net nieuwe badkamers en vernieuwd restaurant met...Lees verder

Met oudere kinderen, Okt. 2015
"Fantastisch, en zeer gastvrij"over Phantasialand Matamba***
Mellona

21-05-2017 Wij hebben werkelijk genoten in dit hotel.
Vanaf aankomst tot vertrek, medewerkers zijn zeer klant en kind vriendelijk.
Wij hadden een weekend...Lees verder

Vakantie Duitsland
Wil je graag een goedkope, maar toch een leuke vakantie boeken? Dan is kan je overwegen om een last minute naar Duitsland te boeken. Wat vele mensen niet weten, is dat Duitsland een land is met tal van prachtige plaatsen voor jong en oud. Een vakantie naar Duitsland is ideaal zowel als romantische vakantie, als gezinsvakantie of als vakantie met vrienden. Bovendien is de afstand vanuit België niet al te ver. Reizen naar Duitsland kan op verschillende manieren. Zo kan je gemakkelijk met de wagen rijden, maar ook vind je tal van aanbiedingen van reizen naar Duitsland met de bus of zelfs met het vliegtuig.

Vakantie Duitsland

Eens in Duitsland aangekomen kan je kiezen voor een verblijf in een caravan, wanneer je houdt van avontuur. Kies je liever voor iets meer luxe, dan kan je gebruik maken van een hotel. In Duitsland vind je tal van hotels, gaande van simpel en goedkoop tot heel luxueus. Wanneer je op vakantie gaat met je gezin, zijn de vele vakantieparken die in Duitsland gelegen zijn ook zeker een aanrader. Als uitstap kan je dan kiezen voor een pretpark in de buurt.

In Duitsland op vakantie gaan betekent kiezen voor een vakantie dicht bij huis, maar toch ver weg. Je kan er genieten van de plaatselijke lekkernijen zoals de heerlijke wijnen en de alom bekende braadworsten. Wanneer je kiest voor een veelzijdige vakantie, kies je voor een vakantie naar Duitsland.