De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Duitsland bij :

Reviews van hotels in Duitsland

Met een groep, Dec. 2016
"Kerstmis om nooit te vergeten!"over Waldhotel Heiderhof
Maya

31-12-2016 Als je van kerstversiering houdt dan moet je hier echt een keertje heen gaan met kerstmis. Alexandra en Paul hebben alles zo overdadig versierd dat je...Lees verder

Met partner, Dec. 2016
"Goed hotel"over Brenner***
Rene mud

31-12-2016 Hotel is prima middenklasse hotel. Goed ontbijt, nette kamer en badkamer. Te zeuren valt er altijd wel wat, maar wij hebben er een prima verblijf...Lees verder

Met een groep, Dec. 2016
"Een geweldig gastvrij familie hotel"over Eifelhotel Daun***
N.Dekker

31-12-2016 Ik was hier met mijn groep tijdens de Kerst, niets was ze teveel moeite, ik vond het allemaal heel goed, en kan geen minpunten bedenken.Lees verder

Alleenreizend, Dec. 2016
"Goed eenvoudig hotel"over Lahnblick***
Barend Griekspoor

31-12-2016 Het Buffet eten was goed met keuze uit 2 menu's en de lunch, dat was in overvloed.
De kamer was eenvoudig en gehorig.Lees verder

Met jonge kinderen, Dec. 2016
"Goed hotel, ijskoud zwembad en welness"over Sauerland Stern Hotel****
Fam. Verdoes

31-12-2016 Wij komen hier al jaren, maar ik heb een beetje het gevoel dat hier bezuinigt word op diverse dingen, b.v. ontbijt met oud brood?
Het hotelzwembad is...Lees verder

Vakantie Duitsland
Wil je graag een goedkope, maar toch een leuke vakantie boeken? Dan is kan je overwegen om een last minute naar Duitsland te boeken. Wat vele mensen niet weten, is dat Duitsland een land is met tal van prachtige plaatsen voor jong en oud. Een vakantie naar Duitsland is ideaal zowel als romantische vakantie, als gezinsvakantie of als vakantie met vrienden. Bovendien is de afstand vanuit België niet al te ver. Reizen naar Duitsland kan op verschillende manieren. Zo kan je gemakkelijk met de wagen rijden, maar ook vind je tal van aanbiedingen van reizen naar Duitsland met de bus of zelfs met het vliegtuig.

Vakantie Duitsland

Eens in Duitsland aangekomen kan je kiezen voor een verblijf in een caravan, wanneer je houdt van avontuur. Kies je liever voor iets meer luxe, dan kan je gebruik maken van een hotel. In Duitsland vind je tal van hotels, gaande van simpel en goedkoop tot heel luxueus. Wanneer je op vakantie gaat met je gezin, zijn de vele vakantieparken die in Duitsland gelegen zijn ook zeker een aanrader. Als uitstap kan je dan kiezen voor een pretpark in de buurt.

In Duitsland op vakantie gaan betekent kiezen voor een vakantie dicht bij huis, maar toch ver weg. Je kan er genieten van de plaatselijke lekkernijen zoals de heerlijke wijnen en de alom bekende braadworsten. Wanneer je kiest voor een veelzijdige vakantie, kies je voor een vakantie naar Duitsland.