22 okt 2017

Klein Pankow
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Klein Pankow? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Klein Pankow aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Klein Pankow

Reviews van accommodaties in Klein Pankow

Met partner, Sept. 2017
Marco Buurman

01-10-2017 We hebben genoten van een heerlijke week. Prachtige natuur, lekker eten in de Gaststette, elke morgen verse broodjes. We komen zeker terug!Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Super vakantie"over am Blanksee (Glamping)****
Julia

25-08-2017 Wij hebben een heerlijke vakantie bij Camping am Blanksee gehad. Eigenaren zijn erg behulpzaam en gastvriendelijk. In de receptie kun je...Lees verder

Klein Pankow scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3 reviews