Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 79
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Center Parcs Hochsauerland****
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland****
Sonnenallee 1, D-59964, Medebach (Sauerland)

Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland scoort een 7,5 uit 10, op basis van 791 beoordelingen

33 beoordelingen over Center Parcs Hochsauerland****

met jonge kinderen, Okt. 2013
"2e keer"vertalen
dave
5,0

02-11-2013 is voor ons de 2e keer, mss ook de laatste keer, sinds de laatste keer 5 jaar geleden is het park serieus in verval geraakt en heeft dringend behoefte aan vernieuwing...
het zwembad blijft wel leuk... maar heeft ook dringend aandacht nodig...
al bij al hebben we ons wel goed geamuseerd.
je hebt wel een goede conditie nodig, zeker als je in zone 5 zit in het uiterste hoekje... huisjes 500 tot 511 (vraag een cottage dichter bij de dome als je met jonge kinderen gaat die nog behoefte hebben aan een buggy, dat ding 4 maal stijl omhoog duwen op een dag is zeer vermoeiend)
volgende keer gaan we toch is een kijkje nemen in CP Bostalsee

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie omgeving, knap ingericht park"vertalen
anoniem
Eetgelegenheden

31-07-2013 We verbleven hier met onze 3 kleine kindjes in een 6p comfort cottage en waren positief verrast over het park: zeer proper huisje, zeer natuurvriendelijk onderhouden park en voldoende ruimte. Het park is niet omheind en je loopt zo het omgevende landschap binnen, waar de grauwe klauwieren je bewegingen gadeslaan. Relaxe sfeer en vriendelijk personeel. Het park is erg rustig en ondanks de hoge temperaturen tijdens ons bezoek (juli 2013) bleef de temperatuur in de cottages acceptabel, ook op het verdiep. Enkele speeltuintjes waarvan één prachtig gelegen met een leuk uitzicht op aanpalende heuvelflank. Hoewel het park vol zat hadden we deze speeltuin op gegeven moment voor ons alleen. Wat ons betreft dikke aanrader, en ga zeker wandelen in de omgeving, de infocenter in Medebach geeft je een bulk aan informatie. In het huisje was tegen de verwachting in een magnetron en (goede) vaatwasser aanwezig.

met jonge kinderen, 2012
"Leuke uitstap met het gezin"vertalen
dhfqlezhfr
Eetgelegenheden

31-07-2012 Mooie omgeving, veel activiteiten voor groot en klein, zeer vriendelijk personeel!, ideaal voor een weekendje/weekje weg met de kinderen

met een groep, Juni 2012
"Een mooie vakantie gehad"vertalen
struyven Cindy
Eetgelegenheden

06-08-2012 Alles was prima inorde. Vriendelijke bediening, vriendelijke mensen. Prachtige omgeving. zeker voor herhaling vatbaar.
We zaten op een 12 persoonscottage. Heel netjes en goed verzorgt.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Mooi ligging."vertalen
jurgen
Eetgelegenheden

06-07-2012 super mooi zwemparadijs !!!
vriendelijk personeel maar alles is er veel te duur vb drank eten en animatie voor de kinderen

met oudere kinderen, Juni 2012
"Leuk weekendje uit.."vertalen
Mark
Eetgelegenheden

03-07-2012 Centerparcs Hoghsauerland, Mooie omgeving, mooie natuur. Klassieke aanbod van activiteiten zoals het hoort bij een Centerparcs. We hadden een VIP cottage en deze is wel echt mooi.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Bijzonder kindvriendelijk park"vertalen
Veerle
Eetgelegenheden

31-05-2012 mooie omgeving met super zwemparadijs, een droom voor kinderen vanaf een jaar of 2.

met jonge kinderen, Dec. 2011
"Leuke reis!"vertalen
anoniem
Eetgelegenheden

03-01-2012 Heel kindvriendelijk en behulpzaam! Zeer verzorgd park!

met partner, Nov. 2011
"Een typisch centerparc accomodatie"vertalen
Dirk

29-11-2011 het park ligt ideaal gelegen om te wandelen, fietsen en evt te skieen

met jonge kinderen, Okt. 2011
"Heerlijke, ontspannen VIP vakantie"vertalen
Stefan
Eetgelegenheden

06-11-2011 Voor de eerste maal naar een Center Parcs park geweest, en op aanraden van onder andere Zoover gekozen voor Hochsauerland. Vermits het een speciale gelegenheid was, kozen we maar dadelijk voor een VIP cottage met ontbijtservice en inbegrepen diner iedere dag. Het huis zelf was zeer luxueus ingericht met twee flatscreen TV's, een grote mooie sauna, twee badkamers, ... Kortom: alles erop en eraan, zeer proper en meer dan groot genoeg voor ons gezin (vader, moeder, één kind). Kinderanimatie, zwembad en avondeten waren zeer goed. Niets dan lof voor het park en haar personeel.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: