6,2

27 mei 2017

Schleiden-Gemünd

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schleiden-Gemünd bij :

17 Accommodaties Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schleiden-Gemünd

Reviews van accommodaties in Schleiden-Gemünd

Met vrienden, Mei 2017
Anjes, Fred en Yvon...

21-05-2017 We hebben 4 gezellige dagen gehad. In een prettige en ontspannen sfeer. In een mooie omgeving en leuke dorpjes in de buurt om te bezoeken.
Jan-...Lees verder

Met partner, Apr. 2017
trudie leeflang-sij...

27-04-2017 Voor de prijs/kwaliteit verhouding zou je eigenlijk minder verwachten, maar Hotel Katharinenhof maakt veel meer waar dan dat. Mooie ligging midden in...Lees verder

Met partner, Feb. 2017
"Fantastisch"over Gemünder Ferienpark Salzberg***
Familie den Uijl

21-02-2017 Gewoon gaan, super schone leuke studio heel compleet, je hoeft niets mee te nemen. Heerlijk bed goed uitgeruste keuken en buitenzitje.
Mooie...Lees verder

Met partner, Jan. 2017
"Geweldig! al 4 keer geweest, blijft erg goed!"over Gemünder Ferienpark Salzberg***
Jan Jeanne

20-01-2017 Mooie omgeving. Super mooi 2 persoons- appartement met alles erop en eraan. Alles schoon fijn bed, klein keukentje schone handdoeken. Er zit geen...Lees verder

Met partner, Sept. 2016
"Mooie rustige camping"over Schafbachmuehle
Jos

25-09-2016 Wij hebben in september, met onze twee hondjes, 18 dagen op deze prachtige camping gestaan.
Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar.
Hij...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Schleiden-Gemünd? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Schleiden-Gemünd aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Schleiden-Gemünd scoort een 7,8 uit 10, op basis van 84 reviews