5,4
9,4

24 apr 2018

Westernbödefeld

1 Accommodatie Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Westernbödefeld

Reviews van accommodaties in Westernbödefeld

Met een groep, Mrt. 2018
"Top top top"over Landhotel Zur Schmitte
H jansen

08-03-2018 Het ontbrak ons aan niets. top verzorgd.
Onze dank is groot.

De groep uit Den boschLees verder

Met vrienden, Feb. 2018
"Dit gaan we vaker doen"over Landhotel Zur Schmitte
Dave Peeters

08-03-2018 Wat een heerlijk hotel. Kleinschalig, tijd voor alle gasten. Lekker eten. Zeker een aanrader. Niet het modernste maar het past perfect bij de sfeerLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Westernbödefeld? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Westernbödefeld scoort een 8,0 uit 10, op basis van 26 reviews