3,7
5,7

21 mei 2018

Wulmeringhausen
Benieuwd naar wat er te beleven is in Wulmeringhausen? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Wulmeringhausen geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Wulmeringhausen

Reviews van accommodaties in Wulmeringhausen

Met een groep, Okt. 2017
"Supergroepshuis in sauerland van mij een 1”"over Groepshuis Hof van Holland
Boes

03-02-2018 Dit is echt een super groepshuis. In her mooie Sauerland vlakbij Winterberg. De inrichting van deut huis is super. Prachtige keuken. Kamers met goede...Lees verder

Met een groep, Jan. 2018
"Genieten in luxe"over Groepshuis Hof van Holland
Verjaardagsgroep

30-01-2018 Wij boekten dit voormalig hotel ter ere van mijn 44 ste verjaardag. Met een groep van 15 en een kind reserveerde wij voor 2 nachten.
Het moet gezegd...Lees verder

Wulmeringhausen scoort een 7,2 uit 10, op basis van 9 reviews