7,3

23 sep 2017

Bengel
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Bengel? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Bengel aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bengel bij :

3 Accommodaties Duitsland, Rheinland Pfalz, Bengel

Reviews van accommodaties in Bengel

Met vrienden, Juli 2017
Wij

20-07-2017 Fijn huis, we waren met vrienden. Wij met ons 3e en hun ook. Erg fijn, dicht bij elkaar maar toch een eigen appartement.
Het huis was netjes, schoon,...Lees verder

Met oudere kinderen, Okt. 2016
Fam. van den Brink

27-10-2016 Alles is netjes voor elkaar, duidelijke informatie vooraf en ook in het huisje alles keurig op orde.Lees verder

Bengel scoort een 8,8 uit 10, op basis van 7 reviews