6,5
9,1

21 jun 2018

Bullay
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Bullay? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Bullay aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bullay bij :

12 Accommodaties Duitsland, Rheinland Pfalz, Bullay

Reviews van accommodaties in Bullay

Met vrienden, Juli 2017
"Fantastisch!"over Tibo****
van Engelen

31-07-2017 Superverblijf direct aan de moesel! Alles is schoon en netjes, vanaf het balkon kijk je direct over de moesel! Wij zijn voor het 3e jaar geweest!Lees verder

Met partner, Juli 2017
Eric en Hannie Vers...

17-07-2017 Wij vinden het geweldig daar in Bullay,uitzicht op de Moezel. Wij zijn 3x in appartement Zeller Schwartze Katz geweest.Lees verder

Met partner, Juni 2017
Willy

07-07-2017 De camping bestaat uit verschillende velden en heeft zowel grote als kleine staanplaatsen, met en zonder schaduw. Wij stonden op camp 2 op plek 82 en...Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Zeer goed voortreffelijke gastvrouw"over Gastehaus Endres****
A.M. NIjkamp

28-09-2016 Alles was goed, dit was de tweede keer dat wij er waren de eerste keer in 2014.Lees verder

Met partner, Juli 2015
"Prima"over Bären****
Yolande

11-09-2016 Prachtige, ruime plek direct aan de Moesel, iedere ochtend lekkere verse broodjes.
Dorpje Bullay is 3 minuten lopen, hier zijn goede restaurants te...Lees verder

Bullay scoort een 8,2 uit 10, op basis van 55 reviews