Beoordelingen Hotel Schmause Mühle****

6,3

24 april 2014

Schmause Mühle****
Beoordelingen Hotel Schmause Mühle****
Baybachstraße 50, D-56332, Burgen (Moezel)
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Schmause Mühle**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Schmause Mühle**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

5 beoordelingen over Schmause Mühle****

6,8
7,3
6,3
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Kamers heel basic, aparte locatie"vertalen
ieniemientje
5,0

16-9-2013 Bij aankomst lijkt het een mooi hotel, dat uit meerdere gebouwen blijkt te bestaan. We kregen een sleutel en hoorden, "kamer 14, om de hoek, buiten". Heel apart. we moesten over grasveldje naar de deur die dus direct toegang tot de kamer geeft. De kamer is bijna klooster-waardig: een (goed) bed, een kast, twee rechte eiken eetkamerstoelen, een secretaire waaraan je dus niet beiden kunt zitten om spelletje te doen en een oud tv-tje. Simpele maar schone badkamer, douche was goed. Het ontbreken van een comfortabel zitje vonden wij het grootste minpunt, zeker bij regen, wat wij hadden.Buiten staat wel een bankje maar ja... Het eten is in een, van buiten toegankelijke ruimte. Geen keus maar wel goed en je kon zelf tafeltje kiezen, niks lange rijen, soms wel bij anderen aan tafel. Burgen zelf was in september doods en stil, niks te beleven. Cochem is wel gezellig en dichtbij, Personeel wel aardig. Dagelijkse schoonmaak/ handdoeken. Wij troffen buslading bejaarden die ook nog gingen zingen !

met partner, Aug. 2013
"Heerlijke week gehad."vertalen
Ton Kieftenburg

30-8-2013 Goed hotel net iets buiten Burgen, naar de Moezel is het 3 minuten lopen.
In tegenstelling tot eerdere reacties:niets geen lange tafels, eten VANAF 7 uur. Gastvrouw zeer vriendelijk , personeel servicegevoelig, het ontbreekt je echt aan niets, je vraagt en je krijgt. Ontbijt- en avondeten van goede kwaliteit. Soep, saladebuffet kan je zelf pakken, hoofdgerecht wordt door de kok of iemand anders opgediend. Kamers zijn basic, wel iedere dag schone handdoeken en reiniging. Heerlijke omgeving om te fietsen, richting Koblenz en Cochem. Al met al een heerlijke week voor een leuke prijs.

met partner, Juli 2013
"Een leuk Hotel met een eigen sfeer"vertalen
Johan Hermes

25-7-2013 We zijn net terug van vakantie en zijn in de Schmause Muhle geweest, echt een top vakantie gehad, de sfeer is geweldig we hebben daar mensen ontmoet en hebben de tijd van ons leven met elkaar gehad, de mensen van het Hotel deden hun best het ons naar de zin te maken, alles ging zo relaxt dat is uniek,
Blaggi en Renate en de andere bedankt voor de gezellige tijd, We hebben gegeten wat de pot schafte en het was geweldig om dit mee te maken, de kamers waren eenvoudig maar netjes en schoon, elke dag schone handdoeken etc.
We komen hier zeker terug daar is geen twijfel over mogelijk, ook de omgeving is schitterend langs de Moezel met de bekende plaatsen is het echt geweldig, genieten van s'morgens tot s'avonds TOP.

met partner, Juli 2013
"Goede en goedkope uitvalsplek voor dagtripjes"vertalen
Loek
5,0

19-7-2013 Enigszins huiverig vertrokken wij naar deze accommodatie. Gelukkig hebben wij niet de ervaring van de beoordeling van mei j.l. Wij konden aan tafeltjes zitten en het eten werd geserveerd. Je hebt geen keuzemogelijkheden maar het eten smaakte goed. Ook buiten eten was tijdens ons verblijf met het mooie weer geen probleem. De kamer was goed en zeer schoon. Het personeel hebben wij als vriendelijk en behulpzaam ervaren.

met partner, Mei 2013
"Schoolkamp"vertalen
pat
2,0
1,0
3,0

11-5-2013 Als je aankomt lijkt het een leuk oud hotel, dit idee veranderd al snel als je met de gastvrouw gaat praten " ontbijt van 8 tot 10 , avondeten half 7.....kom NIET te laat!!! "
De kamers zijn basic maar schoon en goede douche tv 2 zenders.
Dan komt HET avondeten.
Je durft echt niet te laat te komen.
Bij binnenkomtst zie je lange tafels staan en dan denk je nog" het zal niet waar zijn" maar het is toch waar, iedereen moet naast elkaar aan deze tafels zitten doorschuiven allemaal!!! Er wordt niet eerder gegeten totdat elke gast binnen is.
Als iedereen dan binnen is begint de gastvrouw te schreeuwen dat ze een systeem hebben om te eten, dit betekent sta op en komt soep halen.
Dan sta je in de rij voor een kop soep die ingeschonken wordt door haar.
Als iedereen zijn soep opheeft moet je in de rij gaan staan voor hoofdgerecht dit betekent een bord pakken en dan krijg je een schep rijst en een kippepoot of je het nou lust of niet, geen keus dit is het en vreet!!! Wij zijn eerder weggegaan.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?