Beoordelingen Hotel Moselromantik-Hotel THUL ***

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 59
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Moselromantik-Hotel THUL***

Taal:
Gezelschap:

uitstekend!vertalen

marc zondag 3 november 2013

niets op aan te merken, zeer mooi en goed onderhouden, eten is verzorgd en fijn, zeer vriendelijk personeel; je wordt er echt van harte ontvangen.

Gereisd Met partner in november 2013

Goed hotelvertalen

willy snels zondag 25 november 2012

We hebben genoten van de mooie kamers,vriendelijk personeel en we hebben ons buikje goed rond gegeten.Prijs-kwaliteit gezien is dit hotel een zeer goede aanrader!!

Gereisd Met een groep in november 2012

Goed hotel maar...vertalen

bea.waegemans vrijdag 11 maart 2011

Geboekt via TO... alle kamers zijn niet rokers (wat vermeld staat in de brochure) daarom hadden we een kamer met balkon geboekt. Groot was onze verbazing toen bleek dat er op het balkon ook niet mocht gerookt worden (voor de aanpalende kamers???) Er is wel een kamer in het hotel voorzien waar gerookt mag worden maar als je voor het slapen gaan nog een sigaretje wil roken moet je weer naar beneden om te roken!
Ontbijt is ok.
Avondeten is ok maar grote eters blijven hier best weg.
Een pluspunt is zeker de hygiene en de vriendelijke bediening.
Besluit: rokers en grote eters blijven hier beter weg

Gereisd Met partner in maart 2011

Rustig hotel waar je nog verwend wordt.vertalen

mackelbergh danny maandag 30 augustus 2010

Mooi inrichte kamer met prachtige badkamer, ruimte terras met rlaxstoelen, alle confort en kraaknet. Zeer vriendelijk personeel die nog tijd krijgt voor een babbel. Wellness zeer bescheiden, enkel als extra te zien. Mooie buitenterras. Iets hoger gelegen zodat je geen last hebt van het stadslawaai of de treinen, doch te voet naar het hotel is enkel voor fitte jongen mensen. Voor het avondeten is er keuze uit 4 gerchten, waaronder een vegetarisch: voldoende in omvang, doorsnee kwaliteit.
Een aanrader om Cochem en omstreken te verkennen.

Gereisd Met partner in augustus 2010

zeer goed hotelvertalen

Isabelle Houbracken maandag 13 oktober 2008

We waren reeds een keer geweest in dit hotel en aangezien ons dit zo goed bevallen was toen, hebben we nu onze huwelijksreis in hotel Thul doorgebracht! Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn mooi en net, en het eten is zeer verzorgd en lekker. Wat sommigen hier schrijven kan ik echt niet begrijpen. Het eten is meer dan voldoende, ik heb bij momenten mijn bord niet leeg gekregen. De ligging kan je positief en negatief bekijken. Dit hangt af van je ingesteldheid. Het hotel is rustig gelegen buiten het centrum dus een goede nachtrust gegarandeerd. Van het centrum naar het hotel is het wel wat klimmen maar dat is goed voor de conditie! Wij zullen zeker nog terugkeren naar dit fijn hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Renders zondag 10 februari 2008

Zeer leuk hotel. Voor ons was wandelafstand tot centrum geen probleem, is wel te zwaar voor mensen die moeilijk te been zijn (of je moet met auto naar hotel). Maaltijden waren in orde. Jammer dat de sauna enkel overdag open was en niet 's avonds.

Gereisd Met vrienden in november 2007

Hotel Moselromantik-Hotel THUL scoort een 8,3 uit 10, op basis van 39 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?