Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 58
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Moselromantik-Hotel THUL***
Beoordelingen Hotel Moselromantik-Hotel THUL***
Brauselaystrasse 27, D-56812, Cochem

Hotel Moselromantik-Hotel THUL scoort een 8,3 uit 10, op basis van 38 beoordelingen

6 beoordelingen over Moselromantik-Hotel THUL***

6,7
9,2
6,7
met partner, Nov. 2013
"Uitstekend!"vertalen
marc

03-11-2013 niets op aan te merken, zeer mooi en goed onderhouden, eten is verzorgd en fijn, zeer vriendelijk personeel; je wordt er echt van harte ontvangen.

met een groep, Nov. 2012
"Goed hotel"vertalen
willy snels

25-11-2012 We hebben genoten van de mooie kamers,vriendelijk personeel en we hebben ons buikje goed rond gegeten.Prijs-kwaliteit gezien is dit hotel een zeer goede aanrader!!

met partner, Mrt. 2011
"Goed hotel maar..."vertalen
bea.waegemans
4,0

11-03-2011 Geboekt via TO... alle kamers zijn niet rokers (wat vermeld staat in de brochure) daarom hadden we een kamer met balkon geboekt. Groot was onze verbazing toen bleek dat er op het balkon ook niet mocht gerookt worden (voor de aanpalende kamers???) Er is wel een kamer in het hotel voorzien waar gerookt mag worden maar als je voor het slapen gaan nog een sigaretje wil roken moet je weer naar beneden om te roken!
Ontbijt is ok.
Avondeten is ok maar grote eters blijven hier best weg.
Een pluspunt is zeker de hygiene en de vriendelijke bediening.
Besluit: rokers en grote eters blijven hier beter weg

met partner, Aug. 2010
"Rustig hotel waar je nog verwend wordt."vertalen
mackelbergh danny
5,0

30-08-2010 Mooi inrichte kamer met prachtige badkamer, ruimte terras met rlaxstoelen, alle confort en kraaknet. Zeer vriendelijk personeel die nog tijd krijgt voor een babbel. Wellness zeer bescheiden, enkel als extra te zien. Mooie buitenterras. Iets hoger gelegen zodat je geen last hebt van het stadslawaai of de treinen, doch te voet naar het hotel is enkel voor fitte jongen mensen. Voor het avondeten is er keuze uit 4 gerchten, waaronder een vegetarisch: voldoende in omvang, doorsnee kwaliteit.
Een aanrader om Cochem en omstreken te verkennen.

met partner, Okt. 2008
"Zeer goed hotel"vertalen
Isabelle Houbracken

13-10-2008 We waren reeds een keer geweest in dit hotel en aangezien ons dit zo goed bevallen was toen, hebben we nu onze huwelijksreis in hotel Thul doorgebracht! Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn mooi en net, en het eten is zeer verzorgd en lekker. Wat sommigen hier schrijven kan ik echt niet begrijpen. Het eten is meer dan voldoende, ik heb bij momenten mijn bord niet leeg gekregen. De ligging kan je positief en negatief bekijken. Dit hangt af van je ingesteldheid. Het hotel is rustig gelegen buiten het centrum dus een goede nachtrust gegarandeerd. Van het centrum naar het hotel is het wel wat klimmen maar dat is goed voor de conditie! Wij zullen zeker nog terugkeren naar dit fijn hotel.

met vrienden, Nov. 2007
Renders

10-02-2008 Zeer leuk hotel. Voor ons was wandelafstand tot centrum geen probleem, is wel te zwaar voor mensen die moeilijk te been zijn (of je moet met auto naar hotel). Maaltijden waren in orde. Jammer dat de sauna enkel overdag open was en niet 's avonds.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?