3,0
3,0

-5° /

5 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
1 review
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Hausbay? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Hausbay aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Duitsland, Rheinland Pfalz, Hausbay

Reviews van accommodaties in Hausbay

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Super voor op de terugweg!"over Schinderhannes****
Peter

15-08-2016 Op de terugreis van zomervakantie en wintersport overnachten wij hier altijd. Op de heenweg vind ik het te dichtbij en rijden we dus verder.
Maar...Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2016
"Prima doortrekcamping"over Schinderhannes****
M Smit

06-08-2016 We hebben hier een nachtje op doorreis gestaan. We hebben gekozen voor een mooie grasveldje en hebben daar heerlijk rustig gestaan. Het sanitair was...Lees verder

Hausbay scoort een 6,0 uit 10, op basis van 1 reviews