Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 89
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Augustiner Kloster****
Beoordelingen Hotel Augustiner Kloster****
Augustiner Straße 2, 54576, Hillesheim ( Eifel )

Hotel Augustiner Kloster scoort een 7,7 uit 10, op basis van 38 beoordelingen

7 beoordelingen over Augustiner Kloster****

6,8
6,9
3,9
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2014
"De laatste keer voor ons"vertalen
loteling
5,0

03-08-2014 Vorig jaar was het verblijf prima , deze keer was er een duidelijke verandering in het beleid.
we reserveerden een gastronomisch arrangement met een feestelijk menu bij kaarslicht, niets feestelijk en de kaars was een theelichtje (foto) , het eten was gewoon slecht, de zalm was terug opgewarmd of zo smaakte die toch!
de 2 de avond kregen wij hetzelfde menu zoals iedereen ..maar het zogenaamde gastronomische was een bord soep als tussen gerecht..pffff..

het hotel op zich alleen is niet de moeite om er terug te keren

met partner, Aug. 2013
"Perfect om tot rust te komen"vertalen
Jessie

19-08-2013 Dit hotel is perfect voor koppels die tot rust willen komen. Voor gezinnen of vriendengroepen is het zeker niet aan te raden. In de omgeving kan je wel een aantal dingen met de wagen bezoeken maar om te winkelen moet je daar niet zijn. De Wellness is zalig en overdag was er bijna niemand dus zeker tof als het eens slechter weer is.
Het volledige hotel is ook enorm netjes, zowel de kamer als de gemeenschappelijke faciliteiten als de wellnesszone, een dikke pluim voor het schoonmaakpersoneel.
Personeel in het restaurant was wel vriendelijk maar er ging een wat strikte sfeer. De organisatie bij het avondeten verliep meestal niet zo goed, alhoewel er niet veel volk was. De ene keer ging het te snel, en andere keer moesten we 2 uur wachten. Het ontbijt is lekker maar meer dan basis moet je niet verwachten.
Eerder een degelijk drie sterren hotel, dan 4 sterren. Wij hadden 1 gratis nacht, anders zou ik het wel te duur hebben gevonden.

met oudere kinderen, Mrt. 2013
"Goed voor één keer"vertalen
Haenebalcke Christo...
4,0
3,0

08-04-2013 goed hotel zondermeer. Gelegen in een klein dorp waar niets te beleven valt en voor de startvan de wandelingen heb je de auto nodig. Ontbijtbuffet zeer goed en rijkelijk. Diner in HP éénzijdig (elke dag varkensvlees op andere manier bereidt). Personeel functioneel vriendelijk doch zijn meesters in het zich verstoppen waardoor het een eeuwigheid duurt eer je bedient geraakt (vooral lasitig met de kinderen). Voor kinderen in hotel niets te beleven aangezien ze in het kleine zwembad geen lawaai mogen maken. Sauna en dampbad proper en voldoende ruim.

met partner, Juni 2012
"Aanrader"vertalen
loteling

07-04-2013 Een voormalig klooster de eerste dag leek het een beetje een doolhof .
modern en comfortabel
klein dorp met enkele leuke cafétjes
prima omgeving om te wandelen
mooie omgeving en pracht van gerestaureerde omwalling
prima keuken (gastronomisch weekend)
ruime parking

met partner, Nov. 2010
"Rustig vertieren"vertalen
familie Van Den Bra...

05-11-2010 Positief :ontvangst, kamer, wellness en eten pico bello in orde.
Negatief :Internet werkt niet.

met partner, Mei 2009
"Zeer goed hotel"vertalen
Kris en Tin

19-05-2009 Prachtig hotel, oud klooster omgevormt tot een super modern hotel.
Mooie modern ingerichte kamers, zeer vriendelijk en degelijk personeel.
Eten goed maar niet super.
Een aanrader.

Familie, Nov. 2007
sabine

04-11-2007 Mooie, kraaknette en heel ruime kamers. Prima ontbijt. Wij verbleven in half-pension formule (enkel te boeken via touroperator). Het avondeten was telkens in buffetvorm, lekker maar wel jammer dat we 3x na elkaar steeds dezelfde warme groenten kregen voorgeschoteld. Als je wat later was voor het avondeten kon het gebeuren dat het eten eerder aan de lauwe kant was.

In welke Europese stad ben jij wel eens gezakkenrold?

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?