Beoordelingen Hotel Augustiner Kloster ****

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 109
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Augustiner Kloster****
Beoordelingen Hotel Augustiner Kloster****
Augustiner Straße 2, 54576, Hillesheim ( Eifel )

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Augustiner Kloster**** bij:

7 beoordelingen over Augustiner Kloster****

6,8
6,9
3,9
Taal:
Gezelschap:

De laatste keer voor onsvertalen

loteling zondag 3 augustus 2014

Vorig jaar was het verblijf prima , deze keer was er een duidelijke verandering in het beleid.
we reserveerden een gastronomisch arrangement met een feestelijk menu bij kaarslicht, niets feestelijk en de kaars was een theelichtje (foto) , het eten was gewoon slecht, de zalm was terug opgewarmd of zo smaakte die toch!
de 2 de avond kregen wij hetzelfde menu zoals iedereen ..maar het zogenaamde gastronomische was een bord soep als tussen gerecht..pffff..

het hotel op zich alleen is niet de moeite om er terug te keren

Gereisd met partner in juni 2014

Perfect om tot rust te komenvertalen

Jessie maandag 19 augustus 2013

Dit hotel is perfect voor koppels die tot rust willen komen. Voor gezinnen of vriendengroepen is het zeker niet aan te raden. In de omgeving kan je wel een aantal dingen met de wagen bezoeken maar om te winkelen moet je daar niet zijn. De Wellness is zalig en overdag was er bijna niemand dus zeker tof als het eens slechter weer is.
Het volledige hotel is ook enorm netjes, zowel de kamer als de gemeenschappelijke faciliteiten als de wellnesszone, een dikke pluim voor het schoonmaakpersoneel.
Personeel in het restaurant was wel vriendelijk maar er ging een wat strikte sfeer. De organisatie bij het avondeten verliep meestal niet zo goed, alhoewel er niet veel volk was. De ene keer ging het te snel, en andere keer moesten we 2 uur wachten. Het ontbijt is lekker maar meer dan basis moet je niet verwachten.
Eerder een degelijk drie sterren hotel, dan 4 sterren. Wij hadden 1 gratis nacht, anders zou ik het wel te duur hebben gevonden.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed voor één keervertalen

Haenebalcke Christo... maandag 8 april 2013

goed hotel zondermeer. Gelegen in een klein dorp waar niets te beleven valt en voor de startvan de wandelingen heb je de auto nodig. Ontbijtbuffet zeer goed en rijkelijk. Diner in HP éénzijdig (elke dag varkensvlees op andere manier bereidt). Personeel functioneel vriendelijk doch zijn meesters in het zich verstoppen waardoor het een eeuwigheid duurt eer je bedient geraakt (vooral lasitig met de kinderen). Voor kinderen in hotel niets te beleven aangezien ze in het kleine zwembad geen lawaai mogen maken. Sauna en dampbad proper en voldoende ruim.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Augustiner Kloster**** bij:

aanradervertalen

loteling zondag 7 april 2013

Een voormalig klooster de eerste dag leek het een beetje een doolhof .
modern en comfortabel
klein dorp met enkele leuke cafétjes
prima omgeving om te wandelen
mooie omgeving en pracht van gerestaureerde omwalling
prima keuken (gastronomisch weekend)
ruime parking

Gereisd met partner in juni 2012

rustig vertierenvertalen

familie Van Den Bra... vrijdag 5 november 2010

Positief :ontvangst, kamer, wellness en eten pico bello in orde.
Negatief :Internet werkt niet.

Gereisd met partner in november 2010

zeer goed hotelvertalen

Kris en Tin dinsdag 19 mei 2009

Prachtig hotel, oud klooster omgevormt tot een super modern hotel.
Mooie modern ingerichte kamers, zeer vriendelijk en degelijk personeel.
Eten goed maar niet super.
Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2009

sabine zondag 4 november 2007

Mooie, kraaknette en heel ruime kamers. Prima ontbijt. Wij verbleven in half-pension formule (enkel te boeken via touroperator). Het avondeten was telkens in buffetvorm, lekker maar wel jammer dat we 3x na elkaar steeds dezelfde warme groenten kregen voorgeschoteld. Als je wat later was voor het avondeten kon het gebeuren dat het eten eerder aan de lauwe kant was.

Gereisd Familie in november 2007

Hotel Augustiner Kloster scoort een 7,6 uit 10, op basis van 39 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?