5,4
9,2

-1° /

7 dec 2016

Jünkerath
Benieuwd naar wat er te beleven is in Jünkerath? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Jünkerath geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

5 Accommodaties Duitsland, Rheinland Pfalz, Jünkerath

Reviews van accommodaties in Jünkerath

Met partner, Mei 2016
"Geweldig!"over De Cockerei
Henriette

28-08-2016 We hebben afgelopen zomer 2x een lang weekend verbleven bij de Cockerei, bij Cock en Wenda. En het was in 1 woord geweldig. We hebben ontzettend...Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Fantastisch"over De Cockerei
afra lakenman

07-08-2016 Een weekje vakantie??? dan is de Cockerei een echte aanrader. Gastvrijheid ten top. Cock en Wenda weten het de gasten naar de zin te maken.Lees verder

Met partner, Juni 2014
Bosman Hans en Elle...

03-01-2016 Alles is goed.
Eigenaars, heel vriendelijk, prima onderhouden, erg schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Gaan in 2016 voor de 4e keer.
Mooie...Lees verder

Met vrienden, Sept. 2014
"Weer heel leuk"over Hundeparadies Eifel
Lucas

30-09-2014 Al de 3de x dat we er een paar dagen hebben verbleven , alles ok zefs het weer was uitstekend !
Volgend jaar vaan we weer , met een hond meer dan 😎👍Lees verder

Jünkerath scoort een 8,3 uit 10, op basis van 13 reviews