5,4

-5° /

4 dec 2016

Kattenes (Moezel)
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Kattenes (Moezel)? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Kattenes (Moezel) aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kattenes (Moezel) bij :

5 Accommodaties Duitsland, Rheinland Pfalz, Kattenes (Moezel)

Reviews van accommodaties in Kattenes (Moezel)

Alleenreizend, Sept. 2016
kinkymen100

28-09-2016 Zeer leuk hotel. Mijn 1-persoonskamer was klein, maar fijn en schoon met balkon en had uitzicht op de moezel en kasteel.
2 avonden hier gegeten en...Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Wij logeerden hier al eerder"over Gasthof Langen***
Louis

06-09-2016 Wij zijn al eerder te gast geweest bij dit hotel. Toen hadden wij een kamer in het hoofdgebouw. Nu hadden wij kamer 36 op de 3e etage van het...Lees verder

Alleenreizend, Mei 2016
"Gewoon heel goed"over Weingut Fries***
peter

20-05-2016 De kamers zijn prima, het eten is eenvoudig maar zeer smakelijk, de wijn voortreffelijk, de bediening is zeer goedLees verder

Met partner, Juli 2013
"Mooi plekje"over Weingut Fries***
J.Hoekstra

12-09-2013 Gezellig klein hotelletje, prima bediening, vriendelijke en behulpzame eigenaars, goede kamers en heel goed eten, echt eens proberen.Lees verder

Kattenes (Moezel) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 24 reviews