Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal *****

23 november 2014

Landal Mont Royal*****
Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****
Zum Mont Royal, D-54536, Kröv (Moezel)

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Landal Mont Royal***** bij:

9 beoordelingen over Landal Mont Royal*****

6,8
Taal:
Gezelschap:

Komen zeker terugvertalen

Nele woensdag 4 juni 2014
Onderkomens

Vakantiepark is een ideale uitvalsbasis om zowel wandelingen te maken als dorpjes te gaan bezoeken.
Zwembad is niks spectaculairs maar voldoende om je benen even los te zwemmen na enkele kilometers wandelen in de benen, is ook aangenaam van temperatuur.
Gerenoveerd huisje was zeer proper en mooi gelegen (nr 166)

Gereisd Met partner in mei 2014

Zeer aangenaam om te verblijven!vertalen

David zaterdag 8 maart 2014
Eetgelegenheden

Zeer vriendelijke ontvangst, net vakantiehuis, proper vanbinnen en vanbuiten met prachtig uitzicht op de Moezel. Meeste personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wijn koop je best bij een wijnboer en drink je best uit in je huisje want in de bistro Woods betaal je zeker het drievoudige, maar al bij al een zeer geslaagde en aangename week gehad. Wij hadden huis 113 (10p) en waren met 7 daar. Een kleiner huis zou beetje krap geweest zijn. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2014

zeer goed parkvertalen

guido vangaver zondag 22 december 2013
Eetgelegenheden

goede vakantie ge had mooi zwembad en goed ver warmt zeer proper ook de kleed kamers mooie huisjes met mooi uitzicht op de moezel de bediening in de bar is goed zeer vriendelijk personeel ideaal gelegen voor uitstappen

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Voor herhaling vatbaar!vertalen

Joachim zondag 30 juni 2013
Eetgelegenheden

Uitstekende plek voor ontspanning, zelfs mét kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Dit NOOIT meer !!!vertalen

Martine vrijdag 28 september 2012
Eetgelegenheden

Ons onderkomen op Landal Royal te Kröv was bij aankomst, ondanks de reservering, aan iemand anders gegeven. Kregen een onderkomen die goedkoper was dan hetgeen we betaald hadden. Uitzicht was nihil ( bomen ) terwijl we betaalden voor uitzicht op het dal met wijnranken. In senseoapparaat zat nog ontkalker in systeem zelf, dus eerste slok was puur produkt. Kamers onverzorgd, spinnewebben, vettige vieze ramen, ... Zeer verouderd interieur en alles behalve proper. Volgens mij al tijd niet gepoetst omwille van leegstand. Geen enkel leuke ontspanning s'avonds. Al bij al zeg ik : DIT NOOIT MEER !!! Zijn na 2 dagen terug naar huis gekeerd ondanks we een week geboekt hadden.

Gereisd Met partner in Sept. 2012

is de moeitevertalen

sara maandag 30 mei 2011
Eetgelegenheden

het ander park van landal in duitsland vind ik persoonlijk iets beter,zeker met slecht weer kunnen de kids terecht in heel grote binnespeeltuin

Gereisd Met een groep in april 2011

Genotenvertalen

Janny Minnema-Buite... donderdag 10 juli 2008
Onderkomens

Wij zijn hier een week geweest.
Last minute.
Op het park zelf zijn er veel hoogteverschillen te overbruggen.
Een speciale aanbeveling:
Loop naar Köverig..neem het pontje naar Enkirch...en vlak bij de kerk vind je een pasgeopende wijnstube.
De dame van het pontje wees ons hierop.
De naam is me niet bijgebleven.
We hebben daar heerlijk koffie gedronken en genoten dit mooie restautantje.
Echt genieten dus in en om Mont Royal.

Gereisd Met partner in juni 2008

Willems wendy woensdag 30 april 2008
Onderkomens

we hebben er net 3 nachten verbleven en het was heel goed meegevallen. Er worden heel wat activiteiten georganiseerd en de 'bollo' club is ook de moeite voor de kleinsten. De bungalow was ruim genoeg ook al waren we er met 8. Alles is zeer netjes en is in orde. Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam, een aanrader!

Gereisd Familie in april 2008

Truijen zaterdag 5 april 2008
Eetgelegenheden

Zeer rustige periode omdat Nederland en Duitsland geen Paasvakantie hadden. Toch een leuke Bollo club voor de kinderen (7j en 8j).
Keuken in bungalow verouderd. Wel netjes in orde. Zeer vriendelijk personeel over het gehele park!!!
Mooie en zonnige omgeving. In deze periode dorre wijngaarden. Zijn ook al in nov. geweest en dan is de natuur er mooier.

Gereisd Familie in april 2008

Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8,2 uit 10, op basis van 501 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?