Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****

2 september 2014

Landal Mont Royal*****
Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****
Zum Mont Royal, D-54536, Kröv (Moezel)

Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8,2 uit 10, op basis van 490 beoordelingen

9 beoordelingen over Landal Mont Royal*****

6,8
met partner, Mei 2014
"Komen zeker terug"vertalen
Nele
Onderkomens

04-06-2014 Vakantiepark is een ideale uitvalsbasis om zowel wandelingen te maken als dorpjes te gaan bezoeken.
Zwembad is niks spectaculairs maar voldoende om je benen even los te zwemmen na enkele kilometers wandelen in de benen, is ook aangenaam van temperatuur.
Gerenoveerd huisje was zeer proper en mooi gelegen (nr 166)

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Zeer aangenaam om te verblijven!"vertalen
David
Eetgelegenheden

08-03-2014 Zeer vriendelijke ontvangst, net vakantiehuis, proper vanbinnen en vanbuiten met prachtig uitzicht op de Moezel. Meeste personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wijn koop je best bij een wijnboer en drink je best uit in je huisje want in de bistro Woods betaal je zeker het drievoudige, maar al bij al een zeer geslaagde en aangename week gehad. Wij hadden huis 113 (10p) en waren met 7 daar. Een kleiner huis zou beetje krap geweest zijn. Wij gaan zeker nog eens terug!

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Zeer goed park"vertalen
guido vangaver
Eetgelegenheden

22-12-2013 goede vakantie ge had mooi zwembad en goed ver warmt zeer proper ook de kleed kamers mooie huisjes met mooi uitzicht op de moezel de bediening in de bar is goed zeer vriendelijk personeel ideaal gelegen voor uitstappen

met jonge kinderen, Okt. 2012
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Joachim
Eetgelegenheden

30-06-2013 Uitstekende plek voor ontspanning, zelfs mét kinderen.

met partner, Sept. 2012
"Dit NOOIT meer !!!"vertalen
Martine
5,0
4,0
1,0
5,0
4,0

28-09-2012 Ons onderkomen op Landal Royal te Kröv was bij aankomst, ondanks de reservering, aan iemand anders gegeven. Kregen een onderkomen die goedkoper was dan hetgeen we betaald hadden. Uitzicht was nihil ( bomen ) terwijl we betaalden voor uitzicht op het dal met wijnranken. In senseoapparaat zat nog ontkalker in systeem zelf, dus eerste slok was puur produkt. Kamers onverzorgd, spinnewebben, vettige vieze ramen, ... Zeer verouderd interieur en alles behalve proper. Volgens mij al tijd niet gepoetst omwille van leegstand. Geen enkel leuke ontspanning s'avonds. Al bij al zeg ik : DIT NOOIT MEER !!! Zijn na 2 dagen terug naar huis gekeerd ondanks we een week geboekt hadden.

met een groep, Apr. 2011
"Is de moeite"vertalen
sara
Eetgelegenheden

30-05-2011 het ander park van landal in duitsland vind ik persoonlijk iets beter,zeker met slecht weer kunnen de kids terecht in heel grote binnespeeltuin

met partner, Juni 2008
"Genoten"vertalen
Janny Minnema-Buite...
Onderkomens

10-07-2008 Wij zijn hier een week geweest.
Last minute.
Op het park zelf zijn er veel hoogteverschillen te overbruggen.
Een speciale aanbeveling:
Loop naar Köverig..neem het pontje naar Enkirch...en vlak bij de kerk vind je een pasgeopende wijnstube.
De dame van het pontje wees ons hierop.
De naam is me niet bijgebleven.
We hebben daar heerlijk koffie gedronken en genoten dit mooie restautantje.
Echt genieten dus in en om Mont Royal.

Familie, Apr. 2008
Willems wendy
Onderkomens

30-04-2008 we hebben er net 3 nachten verbleven en het was heel goed meegevallen. Er worden heel wat activiteiten georganiseerd en de 'bollo' club is ook de moeite voor de kleinsten. De bungalow was ruim genoeg ook al waren we er met 8. Alles is zeer netjes en is in orde. Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam, een aanrader!

Familie, Apr. 2008
Truijen
Eetgelegenheden

05-04-2008 Zeer rustige periode omdat Nederland en Duitsland geen Paasvakantie hadden. Toch een leuke Bollo club voor de kinderen (7j en 8j).
Keuken in bungalow verouderd. Wel netjes in orde. Zeer vriendelijk personeel over het gehele park!!!
Mooie en zonnige omgeving. In deze periode dorre wijngaarden. Zijn ook al in nov. geweest en dan is de natuur er mooier.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: