6,3

18 aug 2017

Lahnstein (Rijndal)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lahnstein (Rijndal) bij :

10 Accommodaties Duitsland, Rheinland Pfalz, Lahnstein (Rijndal)

Reviews van accommodaties in Lahnstein (Rijndal)

Met partner, Aug. 2017
"Fantastisch"over Wolfsmühle****
Annemie cox

04-08-2017 Gezellige keurige camping, vriendelijk en fijn restaurant 👌Cor en AnnemieLees verder

Met partner, Juli 2017
"Prachtige camping"over Wolfsmühle****
Nico en Annemie

26-07-2017 De camping is mooi gelegen. Keurig verzorgde camping met vriendelijke eigenaar. Bij aankomst informatie pakket met fiets en wandel mogelijkheden.
Het...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Heerlijke plek om nog eens terug te komen!"over Wyndham Garden Lahnstein Koblenz
Ellen Putter

25-07-2017 Na vorig jaar na twee dagen teruggeroepen te worden naar huis besloten we dit jaar nogmaals naar dit hotel te gaan. We hadden een mooie kamer met een...Lees verder

Alleenreizend, Juli 2017
"Goed hotel met prachtige ligging en uitzicht."over Wyndham Garden Lahnstein Koblenz
Willie van Uden

09-07-2017 Het hotel is omgeven door een prachtige tuin, waar het heerlijk rustig was. Ik zat op de elfde verdieping met een super uitzicht.
Het ontbijt was...Lees verder

Met partner, Juni 2016
ac

27-06-2016 buitenkant ziet er niet uit, 2 hoge woontorens van 11 hoog met veel vaste bewoners
binnen was ons appartement als nieuw en brandschoon
prachtig...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Lahnstein (Rijndal)? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Lahnstein (Rijndal) aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Lahnstein (Rijndal) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews