Beoordelingen Vakantiepark Roompot Hambachtal ***

6,3

1 november 2014

Roompot Hambachtal***
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Hambachtal***
Hauptstraße 60, D-55765, Oberhambach (Hunsrück)

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Roompot Hambachtal*** bij:

42 beoordelingen over Roompot Hambachtal***

6,7
Taal:
Gezelschap:

nooit meervertalen

Emely Vandermeersch vrijdag 11 juli 2014
Eetgelegenheden

Met een gezin met 3 kleinere kinderen in bungalow van 6 personen verbleven. Van 1 slaapkamer kon de deur niet helemaal open aangezien de verwarming erachter stond. De badkamer was veel te klein voor 5 personen en regeling temperatuur water een ramp. Het huisje was heel oud en dringend opknapbeurt nodig. Bovendien verschrikkelijk vuil met spinnenwebben aan elke muur. Voetpaden moeten dringend onderhouden worden want overal overhangende takken. Om bij huisje te komen moesten we 55 trappen op. We hebben dan ook zoveel mogelijk uitstappen gedaan ondanks het slechte weer om toch maar niet daar te moeten blijven. Zwembad was wel verzorgd en plezant.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prachtbestemmingvertalen

Wim zaterdag 12 april 2014
Eetgelegenheden

Nadat ik eerst geboekt had en dan pas beoordelingen gelezen sloeg de schrik me om het hart bij zoveel negatieve zaken (huisjes versleten, burenlawaai, viezigheid, ...) maar ik kan niet anders dan dit alles ontkrachten.

Ja, de huisjes zijn inderdaad lichtelijk gedateerd, en in nieuwere accommodaties zal je wellicht net iets meer comfort vinden, maar ze waren prima in orde en smetteloos proper. Bovendien waren ze qua comfort meer dan behoorlijk voor een vakantiehuisje. Wie de luxe van thuis niet kan missen moet misschien maar niet op vakantie gaan. Enige minpuntje waar ik het wel mee eens ben is dat de matrassen echt op niks trekken. Gelukkig nemen wij als standaard uitrusting altijd een traagschuim topmatrasje mee, en dan was het wel te doen.

Het zwembad was hetzelfde als de huisjes: oudmodisch maar dik okee. Het personeel was supervriendelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding van de restaurants was super.

Er is enorm veel te beleven in de omgeving, dus wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Leuk weekend gehadvertalen

Annemie dinsdag 11 maart 2014
Eetgelegenheden

Zoals velen aangeven is het wat verouderd maar wel proper. Prima eetgelegenheden op het vakantiepark, lekker en aan democratische prijzen. Heel vriendelijk personeel, niets is teveel !

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

Prima kort verblijfvertalen

Dominique maandag 8 april 2013
Eetgelegenheden

We hebben er een goede tijd gehad in Hambachtal, heel mooi zwembad, mooi appartement al is de keuken wat aan de kleine kant.
Verder niets op aan te merken, proper onderhouden appartementjes en ook het park is mooi onderhouden. Alles aanwezig op het park wat nodig is, vriendelijke mensen. Kort een prima verblijf gehad en prijs / kwaliteit een heel goede keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Onderkomens afgeleefd, maar proper en niet duurvertalen

wim maandag 18 februari 2013
Eetgelegenheden

De onderkomens zijn duidelijk gedateerd en afgeleefd. Ze verdienen een grondige opknapbeurt. Het moet gezegd dat alles wel proper was. De verwarming was ook al vernieuwd en ok (wat niet doet vermoeden dat grondig opknappen voor meteen is...). De matrassen waren ronduit slecht voor je nachtrust.

Buffetrestaurant als zeer positief ervaren. Spijtig dat het alleen 's avonds geopend is. 's Middags alleen de snackbar met het typisch roompot aanbod.

Zwembad goed en zeer proper. Minder attracties dan een centerparks bad (je betaalt ook minder), maar meer dan bv. roompot beach resort. Minpuntje is de koude tocht in de douches (althans bij de mannen).

Spijtig dat er een openbare weg door het park loopt. Voor gebruik van de tunneltjes eronderdoor is het soms toch wel wat omlopen, afhankelijk van je locatie in het park.

In het eindverdict is de kwaliteit van de matrassen voor ons toch doorslaggevend (negatief). Als ze je goede nachtrust ontnemen, wordt het gauw minder leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Was wel okvertalen

Spietske maandag 18 februari 2013
Onderkomens

Huisjes zijn nogal oud, maar voldoen. Je kan de buren wel goed horen (wat denk ik eerder in het nadeel van onze buren was omdat onze kleinste nogal vroeg wakker wordt). Zwembad is ok, enkel het babybadje vond ik nogal gevaarlijk (hoog van de grond en heb ook 1 kindje eruit zien vallen). Het park ligt in een mooie omgeving (maar niet ideaal voor mensen zoals ik die nogal snel wagenziek worden, veel bochten ;-).

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

leuk tussendoortjevertalen

DDD zondag 22 april 2012
Eetgelegenheden

Niet te ver van huis. Zeer rustige omgeving, mooi om te wandelen.
Appartementen zijn wel echt antiek!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Een plekje om terug te komen !vertalen

Eddy Rossen vrijdag 16 september 2011
Eetgelegenheden

We zijn zojuist terug van een heerlijk ontspannend verblijf in Roompot vakantiepark"Hambachtal".We hebben fijn gewandeld in de omgeving en ook enkele interessante dorpjes bezocht.Op een 20 km ligt Herrstein,zeker eens naartoe gaan!Ook het iets verdere Meisenheim is zeker de moeite waard.Over het park zijn wij meer dan tevreden.Veel groen!De huisjes zijn gezellig en netjes.Het personeel is er vriendelijk en ze doen echt hun best om iedereen tevreden te stellen.Dit was de tweede maal dat we hier waren en we weten nu al dat het daarbij niet zal blijven.We komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in Sept. 2011

uitstekende plekvertalen

fam. Van Eecke zaterdag 27 augustus 2011
Eetgelegenheden

Roompot Hambachtal betekent genieten op alle vlakken ... lekker eten, heerlijk zwemmen (prachtig zwembad voor groot en klein), indrukwekkend landschap (heel veel bossen en gebergte) en fantastische sauna's. Een aanrader voor iedereen (ook wie kleine kindjes heeft). Animatie voor de kids is heel verzorgd, afwisselend en heel tof ... een team die een dikke pluim verdient.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

keycard werkt niet,vreselijkvertalen

Ria,Anita,Marijn,Le... dinsdag 10 mei 2011
Eetgelegenheden

Vakantiepark Roompot Hambachtal in Oberhambach is een slecht onderhouden park.
Het gras wordt niet gemaaid,waardoor paardebloemen in het zaad gaan en er duizenden polletjes ontstaan,die ook in de huisjes komen.De huisjes zelf: Deuren klemmen,verf is gevlekt en smerig,elektrische kookplaten vallen steeds uit,stofzuiger zuigt bijna niets.
Het ergste is dat bij aankomst om 22 uur en na ontvangst van nog een keycard,deze beide kaarten niets deden,een duitse buurman erbij gehaald,die begreep het ook niet dat zoiets kan.
Van armoede weer terug om iemand van het park te vinden die ons kon helpen,om 23uur iemand gevonden en deze gaf een sleutel mee die wel paste.
Achteraf bleek dat dit veel meer voorkomt,waarom niet gelijk een sleutel meegegeven?
Al met al,een hele slechte start.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

1 2 3 4 5 volgende
Vakantiepark Roompot Hambachtal scoort een 7,2 uit 10, op basis van 1112 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?