Beoordelingen Hotel Pappelhof ***

6,6

25 oktober 2014

Pappelhof***
Beoordelingen Hotel Pappelhof***
An der B 257, 54570, Weidenbach (Vulkaan Eifel)

18 beoordelingen over Pappelhof***

Taal:
Gezelschap:

Prijs/kwaliteit : een aanradervertalen

Van Dessel zondag 5 oktober 2014

Hotel is héél goed meegevallen, je weet dat je geen 4 sterren moet verwachten voor de prijs welke wij hebben betaald. Waren met 4 koppels en hadden allen mooie, propere kamers met balkon en mooi uitzicht. Zaterdagavond was wel héél druk in de eetzaal en dienden wel lang te wachten op ons drinken...onderbemand op dat moment...maar al bij al hebben wij een héél goed weekend beleefd in hotel Pappelhof, met lekker eenvoudig eten en zeer schappelijke drinkprijzen !! Meisjes die opdienden deden zo goed mogelijk hun best om de klanten te bedienen en waren vriendelijk. Mooie omgeving om te wandelen !! Voor herhaling vatbaar...

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

in plaats van pappelhof , vliegenhofvertalen

van den abeele vrijdag 4 juli 2014

kamers ok
eten kan beter,
ontbijt altijd hetzelfde
restaurant en ontbijtzaal zit vol met vliegen,
op terras kan je niet zitten door agressieve vliegen.

Gereisd Met vrienden in 2014

goed voor één keervertalen

van der haegen dinsdag 17 september 2013

We hadden voor 2 dagen geboekt voor 4 volw en 2 kinderen.
Hotel is mooi gelegen, kamers ruim maar matrassen aan vervanging toe!
Ontbijt is aanvaardbaar en telkens hetzelfde . De gebakken eitjes smaakten gewoon niet!! De toaster was stuk.
Het eten stelt gewoon weinig voor : 1ste dag : soep, erwtjes rijst en kipschnitsel. 2de dag : soep, goulasch, rode kool en gekookte aardappelen: van elk een grote kom ......
Gewoner kan niet en boerser ook niet. Voor de kindjes werd niets anders aangeboden, na aandringen kregen ze een bord frieten
Er zijn andere hotels die betere dingen aanbieden, ook voor deze prijs
Ik raad niet aan vol pension te nemen,hoogstens ontbijt .
ik denk niet dat ik nog terugkeer

Gereisd Met jonge kinderen in Sept. 2013

Een keer raak en een keer misvertalen

F.Kruishaar woensdag 11 september 2013

Als minpunt heb ik bij de receptie aangegeven dat het eten en zeker de soep
Veel te zout was.
Bij mijn tweede bezoek was de soep nog even zout dus met de opmerking van vorige keer is niets gedaan, het moet toch niet nodig zijn om je soep te verdunnen met brinwater om het enigszins eetbaar te maken.
Als tweede opmerking, de eetzaal was deze keer vergeven van de vliegen, hierover ook een opmerking gemaakt, het antwoord was dat ze er wat aan deden, hiervan niets gemerkt, dus het was heel vlug je eten naar binnen werken en zorgen dat je de eetzaal weer kon ontvluchten.
De laatste 2 ontbijten (dat is in een andere zaal) ookveel last van vliegen.
Het was zelfs zo dat er mensen vliegenvangers hadden aangeschaft om onder het eten op vliegenjacht te gaan, heerlijk.
Bij vertrek nogmaals aangegeven dat ik niet zo gelukkig was met de aanwezige vliegen, het antwoord hierop was vliegen komen overal voor.
Dus voor mij de laatste keer bij hotel Vliegenhof.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

prima prijs/kwalitiet verhoudingvertalen

Anne en Ronny zaterdag 25 augustus 2012

Ideaal gelegen om wandelingen te maken.

Gereisd Met partner in augustus 2012

prijs kwaliteit goed hotelvertalen

van den abeele tony zondag 8 juli 2012

Hotel Pappelhof is een hotel waar men zich thuisvoelt. Vriendelijk personeel, en gastvrij. hotel ligt in een prachtige buurt en is zijn prijs meer dan waart. Kamer is eenvoudig maar netjes, het ontbijt was in orde.
Avondeten kan iets beter en wat minder zout.

Gereisd Met partner in juli 2012

Ons weekend was een meevaller!vertalen

Patrick en Linda maandag 20 februari 2012

We zijn net terug van een weekend Pappelhof, in groep. De kamer was heel goed in orde, 1ste verdieping. Het eten eenvoudig maar lekker. Het ontbijt was heel uitgebreid. De bediening heel vriendelijk en vlot. De prijs van de drank in het café was heel goed doenbaar. Ik vind dit een aanrader voor mensen die in een eenvoudig maar goed hotel willen logeren , graag wandelen en niet te veel willen betalen.Want beter kan altijd, maar niet voor deze prijs!!!!

Gereisd Met een groep in februari 2012

Prachtige uitvalsbasis voor wandelingenvertalen

Stan zaterdag 30 juli 2011

Het hotel is een twee (**) sterren hotel (gezien aan de inkomdeur van het hotel), maar het is goed, prijs/kwaliteit.
Naar we vernamen van andere gasten, denk ik dat wij de beste kamer hadden van het hotel, ruim en proper met balkom en zicht op de vijver.
Het ontbijt is prima in orde, wij hadden alle dagen warme pistoletjes, het avondeten daarentegen was echt "SIMPEL", simpeler kan volgens ons niet,, maar wel genoeg en lekker.
Wij hebben hier geweest en hebben "HEEL MOOIE" wandelingen gemaakt vanaf het hotel (Wasserroutes), maar één maal was voor ons voldoende, er zijn nog veel andere hotels.

Gereisd Met partner in juli 2011

Eten slecht, huur vooral geen mountainbikes.vertalen

Sofie maandag 13 oktober 2008

Wij waren met een groep van 42 mensen, sommigen hadden een goede kamer met goed bed en goede isolatie, anderen hadden maar halve lattenbodems of konden zo meeluisteren met de gesprekken van hun buren. Het ontbijt was goed, maar het avondeten was van heel lage kwaliteit.
Over de service zijn we niet te spreken. Vriendelijkheid kennen ze niet. We hadden vooraf 15-20 mountainbikes gereserveerd, maar toen uiteindelijk bleek dat we er maar 9 wilden, werden ze kwaad omdat ze volgens hen speciaal mountainbikes hadden laten komen van elders. Ze vroegen dus dubbele prijs, maw we moesten voor 18 fietsen betalen. Toen we dit weigerden, omdat de fietsen die we gekregen hadden duidelijk fietsen waren van het hotel zelf, geen mountainbikes en niet eens goed in orde, veranderden ze hun verhaal en zeiden ze dat ze normaal hun fietsen elders konden verhuren, maar ze speciaal hadden bijgehouden voor ons. Ze hebben ons dus gewoon iets voorgelogen om meer geld te kunnen vragen.

Gereisd Met een groep in oktober 2008

Nooit meer pappelhofvertalen

jacky & christel maandag 7 juli 2008

Wij zijn net terug van een weekje pappelhof maar het was voor ons de eerste en de laatste keer.
Er zijn veel betere hotels in de buurt aan dezelfde prijs maar betere service en kwalitiet.

Slechte ontvangst en bijna geen uitleg.
Ontbijt is goed voor de prijs die je betaald en steeds vers.
Ik wilde de eigenaar (Roger) spreken omdat ik een probleem had met mijn motorfiets en enkel hij nederlandse taal spreekt.
Ik wilde vragen waar hij gemaakt kan worden maar Roger kon (wilde) niet komen want hij sliep (om 11u)
Na wat rondvragen bij de klanten heb ik toch mijn moto kunnen herstellen maar in een autogarage tegen een woekerprijs.
Avondmaal was gewone kost maar redelijk goed en je kon steeds bijvragen.
Omdat we naast de verwarming zaten die nog aan lag, ook bij 28 graden buiten was het in de eetzaal niet uit te houden en we vroegen dus of we buiten mochten eten en dat bleek niet te kunnen, had ik ook begrip voor maar waarom mochten anderen wel buiten eten en wij niet ? NOOIT MEER

Gereisd Met partner in juli 2008

Hotel Pappelhof scoort een 6,9 uit 10, op basis van 73 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?