Beoordelingen Hotel Pappelhof***

6,6

20 april 2014

Pappelhof***
Beoordelingen Hotel Pappelhof***
An der B 257, 54570, Weidenbach (Vulkaan Eifel)

16 beoordelingen over Pappelhof***

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Goed voor één keer"vertalen
van der haegen
4,0

17-9-2013 We hadden voor 2 dagen geboekt voor 4 volw en 2 kinderen.
Hotel is mooi gelegen, kamers ruim maar matrassen aan vervanging toe!
Ontbijt is aanvaardbaar en telkens hetzelfde . De gebakken eitjes smaakten gewoon niet!! De toaster was stuk.
Het eten stelt gewoon weinig voor : 1ste dag : soep, erwtjes rijst en kipschnitsel. 2de dag : soep, goulasch, rode kool en gekookte aardappelen: van elk een grote kom ......
Gewoner kan niet en boerser ook niet. Voor de kindjes werd niets anders aangeboden, na aandringen kregen ze een bord frieten
Er zijn andere hotels die betere dingen aanbieden, ook voor deze prijs
Ik raad niet aan vol pension te nemen,hoogstens ontbijt .
ik denk niet dat ik nog terugkeer

alleenreizend, Aug. 2013
"Een keer raak en een keer mis"vertalen
F.Kruishaar

11-9-2013 Als minpunt heb ik bij de receptie aangegeven dat het eten en zeker de soep
Veel te zout was.
Bij mijn tweede bezoek was de soep nog even zout dus met de opmerking van vorige keer is niets gedaan, het moet toch niet nodig zijn om je soep te verdunnen met brinwater om het enigszins eetbaar te maken.
Als tweede opmerking, de eetzaal was deze keer vergeven van de vliegen, hierover ook een opmerking gemaakt, het antwoord was dat ze er wat aan deden, hiervan niets gemerkt, dus het was heel vlug je eten naar binnen werken en zorgen dat je de eetzaal weer kon ontvluchten.
De laatste 2 ontbijten (dat is in een andere zaal) ookveel last van vliegen.
Het was zelfs zo dat er mensen vliegenvangers hadden aangeschaft om onder het eten op vliegenjacht te gaan, heerlijk.
Bij vertrek nogmaals aangegeven dat ik niet zo gelukkig was met de aanwezige vliegen, het antwoord hierop was vliegen komen overal voor.
Dus voor mij de laatste keer bij hotel Vliegenhof.

met partner, Aug. 2012
"Prima prijs/kwalitiet verhouding"vertalen
Anne en Ronny

25-8-2012 Ideaal gelegen om wandelingen te maken.

met partner, Juli 2012
"Prijs kwaliteit goed hotel"vertalen
van den abeele tony

8-7-2012 Hotel Pappelhof is een hotel waar men zich thuisvoelt. Vriendelijk personeel, en gastvrij. hotel ligt in een prachtige buurt en is zijn prijs meer dan waart. Kamer is eenvoudig maar netjes, het ontbijt was in orde.
Avondeten kan iets beter en wat minder zout.

met een groep, Feb. 2012
"Ons weekend was een meevaller!"vertalen
Patrick en Linda

20-2-2012 We zijn net terug van een weekend Pappelhof, in groep. De kamer was heel goed in orde, 1ste verdieping. Het eten eenvoudig maar lekker. Het ontbijt was heel uitgebreid. De bediening heel vriendelijk en vlot. De prijs van de drank in het café was heel goed doenbaar. Ik vind dit een aanrader voor mensen die in een eenvoudig maar goed hotel willen logeren , graag wandelen en niet te veel willen betalen.Want beter kan altijd, maar niet voor deze prijs!!!!

met partner, Juli 2011
"Prachtige uitvalsbasis voor wandelingen"vertalen
Stan
5,0

30-7-2011 Het hotel is een twee (**) sterren hotel (gezien aan de inkomdeur van het hotel), maar het is goed, prijs/kwaliteit.
Naar we vernamen van andere gasten, denk ik dat wij de beste kamer hadden van het hotel, ruim en proper met balkom en zicht op de vijver.
Het ontbijt is prima in orde, wij hadden alle dagen warme pistoletjes, het avondeten daarentegen was echt "SIMPEL", simpeler kan volgens ons niet,, maar wel genoeg en lekker.
Wij hebben hier geweest en hebben "HEEL MOOIE" wandelingen gemaakt vanaf het hotel (Wasserroutes), maar één maal was voor ons voldoende, er zijn nog veel andere hotels.

met een groep, Okt. 2008
"Eten slecht, huur vooral geen mountainbikes."vertalen
Sofie
4,0

13-10-2008 Wij waren met een groep van 42 mensen, sommigen hadden een goede kamer met goed bed en goede isolatie, anderen hadden maar halve lattenbodems of konden zo meeluisteren met de gesprekken van hun buren. Het ontbijt was goed, maar het avondeten was van heel lage kwaliteit.
Over de service zijn we niet te spreken. Vriendelijkheid kennen ze niet. We hadden vooraf 15-20 mountainbikes gereserveerd, maar toen uiteindelijk bleek dat we er maar 9 wilden, werden ze kwaad omdat ze volgens hen speciaal mountainbikes hadden laten komen van elders. Ze vroegen dus dubbele prijs, maw we moesten voor 18 fietsen betalen. Toen we dit weigerden, omdat de fietsen die we gekregen hadden duidelijk fietsen waren van het hotel zelf, geen mountainbikes en niet eens goed in orde, veranderden ze hun verhaal en zeiden ze dat ze normaal hun fietsen elders konden verhuren, maar ze speciaal hadden bijgehouden voor ons. Ze hebben ons dus gewoon iets voorgelogen om meer geld te kunnen vragen.

met partner, Juli 2008
"Nooit meer pappelhof"vertalen
jacky & christel
2,0

7-7-2008 Wij zijn net terug van een weekje pappelhof maar het was voor ons de eerste en de laatste keer.
Er zijn veel betere hotels in de buurt aan dezelfde prijs maar betere service en kwalitiet.

Slechte ontvangst en bijna geen uitleg.
Ontbijt is goed voor de prijs die je betaald en steeds vers.
Ik wilde de eigenaar (Roger) spreken omdat ik een probleem had met mijn motorfiets en enkel hij nederlandse taal spreekt.
Ik wilde vragen waar hij gemaakt kan worden maar Roger kon (wilde) niet komen want hij sliep (om 11u)
Na wat rondvragen bij de klanten heb ik toch mijn moto kunnen herstellen maar in een autogarage tegen een woekerprijs.
Avondmaal was gewone kost maar redelijk goed en je kon steeds bijvragen.
Omdat we naast de verwarming zaten die nog aan lag, ook bij 28 graden buiten was het in de eetzaal niet uit te houden en we vroegen dus of we buiten mochten eten en dat bleek niet te kunnen, had ik ook begrip voor maar waarom mochten anderen wel buiten eten en wij niet ? NOOIT MEER

met partner, Juni 2008
"Mijn slechtste hotelervaring ooit"vertalen
Veerle Vandyck
5,0

30-6-2008 Vp genomen in hun speciale aanbieding van zo tot zo.
Na de minimale ontvangsten bleek onze kamer nog niet klaar te zijn. Ontbijt was ok maar soms geen verse broodjes en altijd hetzelfde. Het middageten was slecht zelfs indien rekening houdend met mijn lage verwachtingen ivm de prijs. Het avond eten was de overschot van s'morgens zo taai en droog als een schoenzool. Mijn maag is nu een paar dagen na mijn vervroegde terugkeer nog altijd niet op zijn plooi.Wij zijn s' avonds gewoon in een ander restaurant gaan eten van armoede, maar zo wordt een goedkope reis duurder dan als je een prijziger bekender hotel had genomen.Het basispersoneel was vriendelijk maar de verantwoordelijke en de fam. Verhavert gewoon onverschillig ten opzichte van hun logies. Dit is volgens mij de reden waarom ze het geld op voorhand vragen anders trapt iedereen het daar onmiddellijk af. Mijn gouden raad: Geef een beetje meer geld en ga op een ander want dit hotel is alleen geschikt als doorreis hotel

met partner, Feb. 2008
vanhout-moog
1,0

17-2-2008 wij zijn er voor de eerste keer geweest,qua prijs kwaliteit is het volledig in orde goedkoop en daarom ook simpel.het eten vonden wij ok,maar we hadden 2 maanden op voorhand een kamer besproken(kamer zonder balkon)toen we op onze kamer kwamen was het er ijskoud,en ze werd niet warmer de technieker erbij geroepen,maar daar werd het niet beter op.toen kregen we we van hem te horen dat het de oudste kamer was de rest was allemaal gerenoveerd.je voelde gewoon de wind naar binnen stromen en bij een temperatuur van -10 was het niet aangenaam,en er waren geen andere kamers beschikbaar,dus hebben ze alles maar afgeplakt.toen was het wel te doen.trouwens petje af voor die jonge technieker.en voor de mensen die er naartoe gaan zeker niet KAMER 111 NEMEN NIET DOEN HOOR. maar we gaan zeker nog eens terug

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?