25 apr 2017

Jena

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jena bij :

17 Accommodaties Duitsland, Thüringen, Jena

Reviews van accommodaties in Jena

Met partner, Juli 2016
frits en elvie sev...

19-04-2017 ruime kamer-mooi en schoon zwembad-fijne sauna-ruime keuze in de verschillende buffetten en de al-in drankje,sLees verder

Met partner, Sept. 2015
Mevr. C.P. Wennekes

17-03-2017 zie hier boven. jammer genoeg onze laatste reis samen [4e keer] naar Jena .
vorig jaar is mijn man overleden, anders waren we weer naar Jena gegaan.Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Verrassend leuk."over Unter dem Jenzig
Ad

27-08-2016 Positief. De ligging tov de stad. Zeker met een fiets ben je zo in de stad. De campingplaatsen zijn schoon, de centrale plek met WiFi is een oude tram...Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Prima tussenstop"over Unter dem Jenzig
Lean

21-08-2016 Een fijne camping voor onze tussenstop, twee nachten gebleven. Vriendelijke ontvangst, leuke kiosk met lekkere broodjes, erg sfeervol.Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Goed hotel voor de doorreis"over Jembo Park***
Fan hendriksen

12-08-2016 Maar geen fitness en sauna ruimte zoals zoover meldLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Jena? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Jena scoort een 7,6 uit 10, op basis van 57 reviews