5,3
7,1

3° /

9 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Silberthal? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Silberthal aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Duitsland, Thüringen, Silberthal

Reviews van accommodaties in Silberthal

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke plek voor vakantie!"over en Landgasthof Silberthal
Jessica en Jeroen

15-08-2014 Wij hebben enorm genoten van onze vakantie in Landgasthof & Pension Silberthal. De omgeving is prachtig en er valt veel te zien en te beleven. Wij...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Lekker rustig gelegen Pension"over en Landgasthof Silberthal
m.verschuren2

23-08-2012 Ligt in een rustig, heuvelachtig gebied. Je kan hier lekker wandelen.
Pension is ideaal voor een tussenstopLees verder

Silberthal scoort een 8,6 uit 10, op basis van 3 reviews