Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****

21 augustus 2014

Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
Corniche Road - Red Sea, 5290, Hurghada

Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 379 beoordelingen

4 beoordelingen over Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****

met partner, Dec. 2013
"Dit Nooit meer"vertalen
devolder
5,0

14-01-2014 Opgelicht door reisleider touroperator in Hurghada, man is zeer arrogant en verkoopt excursies veel te duur, babbelt te veel, je krijgt er geen woord tussen , zal alles oplossen maar doet niets Hotel is maar twee sterren waard ,eten is zeer slecht en geen variatie, kamers zijn totaal verwaarloosd ,badkamer is dramatisch je kan je bijna niet wassen alleen heet water of ijskoud niets ertussen,alles bijbetalen internet ,flesjes water ,bepaalde dranken enz geen ijsjes voor de kinderen,niets om in uw mond te steken tussen de maaltijden. Doe dit hotel niet, en anders moet je het maar ervaren.

met partner, Jan. 2013
"Strand direct aan het hotel"vertalen
wim Kuiper

16-01-2013 Gedateerd met name kamer en douche prima uitzicht op zee en het zwembad ongeveer 3 km van Sakkala, Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam zijn er klachten ga dan naar Adel (receptie) dan komt het zeker goed, prijs kwaliteit ligt er aan wanneer je gaat januari is het wel redelijk. restaurant ziet er wel goed uit er zijn thema avonden, het eten is over het algemeen goed, vind je het niet goed ga naar Adel met je klacht en het komt goed! kamers zijn gedateerd maar worden wel ieder dag schoon gemaakt.

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Best leuk, maar volgende keer toch ander hotel!"vertalen
Hermans Joeri
2,0

14-04-2012 Wij, gezin met 2 kinderen, hadden 2 kamers geboekt. Bij aankomst kregen we de keuze om deze te wisselen voor de "suite". Het grootste appartement met zicht op zee, zwembad én tuin + alle 4 gezellig samen! Super!
Personeel is voornamelijk héél vriendelijk, een kleine fooi doet extra wonderen.
Eten is oké, maar organisatie vh restaurant is een regelrechte ramp! Dagelijks oftewel geen glazen, geen borden of geen tassen...
Resort ook niet echt kindvriendelijk, maar personeel doet wél alles voor de kleintjes!
Animatieteam doet zijn best. Bob is the best!! ;-)
Snorkelexcursie in het hotel geboekt (naast Towelcenter). Goedkoop én SUPERLEUK!!!!!!!
Kortom, leuk hotel (vooral voor betaalde prijs!) maar volgende keer toch maar ander resort zoeken!

met vrienden, Jan. 2012
"EffetussenuitnaardeZONvoorkleincentje"vertalen
Hansen Mats

16-01-2012 we zijn bij aankomst goed ontvangen door vriendelijk personeel.rond 9uur die avond zijn we nog gaan eten,het was gewoon lekker.de rest van de week was het eten redelijk te noemen,dus de kritiek van sommige mensen vinden wij overdreven.prijs/kwaliteit in orde,350 euro voor all in per persoon is superkoopje.kamers zijn wat verouderd maar doenbaar.personeel is gewoon geweldig beetje fooi geven en ze krijgen vleugels.de ligging is van de beste in de streek.mooi strand en proper zwembad.animatie is in de kille afstandse zaal een slappe bedoening.van onze russische mede mensen hebben wij totaal geen last gehad.ik weet niet waar die kritiek vandaan komt..heeft misschien iets met verdraagzaamheid van bepaalde mensen te maken of zo..

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: