Beoordelingen Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort****

7,3
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Leuk hotel"vertalen
inge scheepers

17-4-2014 Leuk verwarmd zwembad met glijbanen, spijtig dat groot zwembad niet verwarmd is. Vriendelijk personeel. lekker eten. Weinig animatie. mooie pier om te snorkelen.

met partner, Mrt. 2014
"Prijs,kwaliteit,zeer goed,zeer vriendelijk"vertalen
Van dooren

17-3-2014 Aanrader, voor een rust vakantie, prachtig resort, met alles er op en eraan, super vriendelijk,
Min punt geen winkels, in nabij heid, juist port. Ghalib, maar vlug op uit gekeken. , s avonds, niet veel te beleven.

met vrienden, Mrt. 2014
"Ongelooflijke vakantie gehad"vertalen
Betty

1-4-2014 voor de 2e maal in sea beach maar reeds meerdere keren in the tree corners en weer een ongelooflijke vakantie gehad hotel is zeer goed veel plaats aan zwembad en strand .Goed eten en nog nooit ziek geweest dus!!!alle personeel is heel vriendelijk en behulpzaam .juist zouden er enige renovaties aan de poolbar en seabar moeten gebeuren stoelen en tafels zijn echt verouderd en aan vervanging toe.kamers zeer proper en verzorgd.in juni gaan wij reeds terug .

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Goed hotel, mooi weer, week in kerstverlof!"vertalen
Petra

19-1-2014 Prijs kwaliteit verhouding top! Omgeving: dichtbij luchthaven (geen last vliegtuigen), rustig in de woestijn, uitstekend snorkelen, Port Galib dichtbij (bus was gratis). Verkopers aan zwembad/strand zijn niet opdringerig.
Slechts 1 restaurant, buffet niet groots maar toch gevarieerd. 's Middags waren er altijd frieten, 's avonds nooit, is jammer. Eten kan kindvriendelijker zoals vissticks, kippennuggets, .. Snacks aan het zwembad zijn sandwiches/koffiekoek, hadden meer verwacht. Nu ben je 's middags verplicht om in het restaurant te gaan eten.
Kamers netjes, veel kleine mankementjes, worden onmiddellijk herstelt bij melding aan de receptie. Hassan van receptie is zeer behulpzaam. Kamer mogen houden tot 's avonds.
Steeds Nederlandstalige hostess aanwezig. Bij verkopen uitstappen is ze niet altijd oprecht!
Hele week zonnen/zwemmen, heerlijk!
Zwembad/glijbanen verwarmd, kunt er goed uit de wind gaan liggen. Op strand plaats om uit de wind te liggen. Groot bad koud, geen windschermen!

met partner, Nov. 2013
"Genieten"vertalen
Van Schil Nicole

10-12-2013 Veel mensen durven niet meer naar de Rode Zee te komen, er is totaal geen reden om dit niet te doen. Dit was voor ons de eerste keer Sea Beach resort, maar zeker niet de laatste keer. Het weer was super in december, 5 dagen van de 7 gaan snorkelen aan het huisrif, prachtig koraal en vissen. Het hotelpersoneel verwent je tot en met, super vriendelijk, ik ga iedereen niet opsommen ik zou er kunnen vergeten...
We hadden een nieuwe kamer met inloopdouche, airco, flatscreen. Het eten was super. Voor ons was in dit hotel het dessertebuffet het beste, de soep en de pizza, kortom een fijne afwisseling van het eten, heel lekker. Zoals ge ziet kan ik niet stoppen met complimenten voor dit hotel. Dus mensen, heb geen schrik van de situatie in Cairo, hier vergeet je dat er problemen zijn. Ik heb de Egyptemicroob te pakken. Het is hier zalig, al is het maar een weekje, probeer het eens! Dit is mijn 4de TTC hotel dat ik bezocht, en overal was het een mooie vakantie. Nicole en Dirk

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Rustige en mooie vakantie!"vertalen
De

27-10-2013 De omgeving van het hotel is enkel een prachtige rode zee en de woestijn. Dit vonden wij zeker en vast schitterend. Het was enorm rustig (hotel draaide op 40%) dit door de situatie in CaÏro. Veel mensen durven niet meer naar Egypte te gaan, ongelooflijk want in dit hotel was geen greintje dreiging en dergelijke te bespeuren. Marsa Alam ligt op een 800 kilometer van Caïro dus totaal geen reden tot paniek. Compleet veilig daar! Het was een zalige vakantie en ideaal om uit te rusten en de snorkelen. Het kinderzwembad met de vele glijbanen is uitstekend onderhouden én het wordt verwarmd als je het vraagt! De eerste dagen was het water vrij koud, kindjes wilden niet meer zwemmen, na een bezoekje aan de receptie was het water dezelfde dag lekker warm!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Tout simplement génial, on y retourne!"vertalen
Olivier Devuyst
4,0

27-8-2013 Nous sommes restés à l'hôtel pendant 17 jours du 7 au 24 août et franchement, hormis une literie beaucoup trop dure et une salle de bains qui demande à être refaite et modernisée, rien à redire!
Côté nourriture, franchement certaines personnes doivent arrêter et tenter d'autres expériences que le McDo! Oui, on sait bien qu'on ne va pas en Egypte pour bien manger, mais les produits étaient frais, les crudités impeccables, les pâtisseries de très bonne qualité! Il ne faut pas avoir peur de goûter à d'autres choses que des frites et des pâtes...

De plus, une clientèle très cosmopolite, ce qui a rendu le séjour vraiment agréable (beaucoup de rencontres).

Et enfin, un personnel des plus aimables et sympathique.

Le tout pour un rapport qualité exemplaire.

Bref, c'est déjà décidé, on y retourne l'année prochaine!

"Prijs/kwaliteit best oké"vertalen
Kristof

31-7-2013 Net terug van de three corners marsa alam. Positieve dingen: waterparadijs voor de kids! Kamers altijd mooi opgemaakt, "El haetham" die me bijna smeekte zijn naam hier te vermelden, deed zijn job echt naar behoren, 4sterre voor die gast! Koraalrif en eigelijk alles aan en op het strand was top! Negatieve dingen: eten was totaal niet gevarieerd, zeker 'smorgens en 'smiddags was het een ramp. Na 7 dage hadde we het wel gehad. 'S avonds was dan weer wel oké. Dranken waren niet altijd gekoeld. De snacks waren ondermaats, veel gewoon overschot van smorgends. En ook al-tijd super snel weg, iedereen vloog er echt op als vliegen op een stront. Eerste dag vonden we géén plek aan het zwembad, alle zetels bezet met handdoeke maar dikwijls zonder mensen! Het handdoeklegge was dus ook hier een ware sport.

"Leuke vakantie"vertalen
Kathy

24-7-2013 We hebben hier een leuke vakantie beleefd.
Hassan aan de receptie is een zeer vriendelijke man die alles met een smile doet.
De house keeping is ook zeer vriendelijk en de kamer is alle dagen netjes gepoetst met een figuur op je bed.
Het eten is lekker maar als je al in Rihana geweest is verwacht je er wat meer van, een tip: organiseer ook eens een Oasis party en een a la carte restaurant.
Aqua park is gewoon voor de kids zalig. Zwembad is wel aan herstelling toe. En ja hoor in juli is het ligzetelrace om een bedje te bemachtigen. Aan het hotel doe er iets aan, Meneer Yassar van guest relations spreekt nederlands dus is het zeer handig bij eventuele opmerkingen.
Trip naar het stadje Port Ghalib is ook zeer leuk.
Voor de kids is er nederlandstalige kinderanimatie door Nicky en Rian van de touroperator zorgt ook voor de nodige info en leuke babbel.
Kamers zijn wel aan vervaging toe.
Enkel jammer van de wind dat we niet alle dagen konden snorkelen

met jonge kinderen, Juli 2013
"We gaan zeker nog eens terug"vertalen
Kessels

15-8-2013 Leuk hotel met hele vriendelijke mensen. Het eten is wel beperkt, maar lekker! Onze zoon heeft autisme en lust heel weinig, maar met een vraag bij aankomst werd daar voor gezorgd dat hij toch altijd iets had. De kamers waren proper en daar zorgde El Haitham voor. Elke dag een mooi figuurtje op ons bed, waar de kinderen elke dag weer naar uitkeken. Ook in duikcentrum van het hotel kregen we een hele goeie uitleg!
We komen zeker nog eens terug naar hier!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Bezienswaardigheden in Port Ghalib

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?