Beoordelingen Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort****

29 juli 2014

Three Corners Triton Sea Beach Resort****
Beoordelingen Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort****
Halaieb We Shalatein, 2260, Port Ghalib

Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort scoort een 8,2 uit 10, op basis van 561 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

117 beoordelingen over Three Corners Triton Sea Beach Resort****

6,6
met jonge kinderen, Juli 2014
"Gemoedelijk hotel, maar eten slecht!!"vertalen
jessica
3,0

27-07-2014 Het hotel op zich is niet slecht, leuk aquapark voor de kinderen. Onze kamer was verouderd maar wel proper. Buiten het hotel is niks te zien, ene avond naar Port Ghalib geweest, na 10 min heb je het daar gezien. Shows s'avonds stellen niet veel voor, na de show is er ook niks me; er te beleven. Wel vriendelijk personeel, animatie ook supervriendelijk. Maar dan het eten, dat was triestig. Elke dag hetzelfde en soms zelfs niet warm meer.. Echt weinig variatie en keus! Ben er geweest maar zal er niet meer terug gaan tenzij hun keuken drastig veranderd..

met partner, Juli 2014
"Eieren voor je geld"vertalen
ele
3,0
5,0

27-07-2014 Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een last minute......daar ik nog al veel reis voor mijn werk heb ik toch al enkele hotels gezien.
Het hotel is verouderd en dringend aan een renovatie toe,randen van het zwembad komen los,meerdere mensen zien vallen op de spekgladde vloer,air co enorm lawaaierig s'nachts en af en toe geen electriciteit,mini bar is betalend en de bars sluiten om 12hr.
voor kinderen valt er wel een en ander te beleven,ik was daar met mn partner dus voor mij niet van toepassing..
Het grootste min punt was het eten verschrikkelijk ben nog nooit zo vermagerd van een all in resort terug gekomen overleeft op soep en brood op de duur deed ik zelf geen poging meer om te proeven.....zelfs de pasta konden ze verknoeien ....gelukkig was er in de nabijgelegen haven een deftig restaurant divinos genaamd niet duur en eerlijke keuken.
als ik dan toch iets positief moet zeggen,het personeel was heel vriendelijk,de drankjes ok ,leuke mensen ontmoet.
kan veel beter!!!

met partner, Juli 2014
"Slechtste hotel ooit in Egypte"vertalen
Kenny vande velde
2,0

24-07-2014 Dit was het minste hotel dat wij ooit tegenkwamen in Egypte .
Zwembad om en rond gebeuren er ooit eens erge ongevallen .
Eten matig en zelfde kwam iedere dag terug ,wat je smiddags tegen kwamen zag je ook s'avonds.
Enige goede woorden dat ik over heb is voor het personeel en receptie erg vriendelijk en helpen waar ze kunnen .

met partner, Mei 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Kathleen
1,0

14-06-2014 Net terug van 10 dagen in dit hotel en het was verschrikkelijk , onvriendelijk personeel , eten elke dag het zelfde, kleine bekertjes om uit te drinken. Betalend internet op de kamer werkt niet. Stenen aan het zwembad zeer zeer glad waardoor mensen steeds uitschoven. Het drinken dat je er krijgt is zeer warm ( niet gekoeld) het slechtste hotel ooit.
Ons zien ze er nooit meer terug.

met partner, Mei 2014
"Fijn hotel"vertalen
dientje 68

18-06-2014 Three Corners sea beach is een fijn hotel waar men zich heeft toegelegd op de service naar de gasten toe. Voor de Belgische toeristen is Magali het aanspreekpunt. Zij is top. Doet het onmogelijke om de gasten te verwennen. De kamers en het zwembad zijn idd wat verouderd maar op zich was dit niet iets wat stoort. het eten is niet zo uitgebreid maar de kwaliteit is meer dan goed. Alles lekker vers en voldoende aangevuld. wat voor ons een pluspunt was is het dagelijkse aanbod van fruit.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zeker niet op fooien uit. Prijs kwaliteit een goed hotel. Nog een groot pluspunt is het huisrif. Alles is aanwezig voor een zalige vakantie in de zon. Ook het managment van het hotel is zeer klantvriendelijk. Farid en Wallid nemen ook de tijd om eens met hun gasten te praten. Het is voor ons de 7 de maal egypte 1 ste maal dit hotel en we zouden er zeker nog eens teruggaan.

Apr. 2014
"Fantastisch hotel! Zeker voor herhaling vatbaar!"vertalen
birt

23-04-2014 Een week terug van een zalige vakantie!
Ik en mijn papa hebben hier 11 dagen verbleven en zijn zeer tevreden over dit hotel!
Rustige ligging, groot strand en vriendelijk personeel.
De temperatuur was goed, elke dag meer dan 30°c.
In de zee ligt er een stijger die eindigt aan het mooie huisrif waar je de kans krijgt om te snorkelen ( zeker de moeite ).
Het enige nadeel was dat je vanaf het strand niet in de zee kan zwemmen, het is ondiep en er liggen veel koralen.
Van eten was er niet heel veel keuze, maar lekker was het zeker wel!
We hebben ook een uitstap gedaan : de supersafari! Was ook zeer leuk en dit is zeker te doen met kleinere kinderen!
Het hotel is ook goed voor kinderen, er is een aquapark en een kidsclub voorzien! Ook was er animatie maar deze waren niet opdringerig!
Het hotel ligt niet ver van de luchthaven maar van de vliegtuigen heb je geen last!
Ook zeker eens naar port ghalib gaan, leuke winkeltjes!
Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Leuk hotel"vertalen
inge scheepers

17-04-2014 Leuk verwarmd zwembad met glijbanen, spijtig dat groot zwembad niet verwarmd is. Vriendelijk personeel. lekker eten. Weinig animatie. mooie pier om te snorkelen.

met partner, Mrt. 2014
"Prijs,kwaliteit,zeer goed,zeer vriendelijk"vertalen
Van dooren

17-03-2014 Aanrader, voor een rust vakantie, prachtig resort, met alles er op en eraan, super vriendelijk,
Min punt geen winkels, in nabij heid, juist port. Ghalib, maar vlug op uit gekeken. , s avonds, niet veel te beleven.

met vrienden, Mrt. 2014
"Ongelooflijke vakantie gehad"vertalen
Betty

01-04-2014 voor de 2e maal in sea beach maar reeds meerdere keren in the tree corners en weer een ongelooflijke vakantie gehad hotel is zeer goed veel plaats aan zwembad en strand .Goed eten en nog nooit ziek geweest dus!!!alle personeel is heel vriendelijk en behulpzaam .juist zouden er enige renovaties aan de poolbar en seabar moeten gebeuren stoelen en tafels zijn echt verouderd en aan vervanging toe.kamers zeer proper en verzorgd.in juni gaan wij reeds terug .

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Goed hotel, mooi weer, week in kerstverlof!"vertalen
Petra

19-01-2014 Prijs kwaliteit verhouding top! Omgeving: dichtbij luchthaven (geen last vliegtuigen), rustig in de woestijn, uitstekend snorkelen, Port Galib dichtbij (bus was gratis). Verkopers aan zwembad/strand zijn niet opdringerig.
Slechts 1 restaurant, buffet niet groots maar toch gevarieerd. 's Middags waren er altijd frieten, 's avonds nooit, is jammer. Eten kan kindvriendelijker zoals vissticks, kippennuggets, .. Snacks aan het zwembad zijn sandwiches/koffiekoek, hadden meer verwacht. Nu ben je 's middags verplicht om in het restaurant te gaan eten.
Kamers netjes, veel kleine mankementjes, worden onmiddellijk herstelt bij melding aan de receptie. Hassan van receptie is zeer behulpzaam. Kamer mogen houden tot 's avonds.
Steeds Nederlandstalige hostess aanwezig. Bij verkopen uitstappen is ze niet altijd oprecht!
Hele week zonnen/zwemmen, heerlijk!
Zwembad/glijbanen verwarmd, kunt er goed uit de wind gaan liggen. Op strand plaats om uit de wind te liggen. Groot bad koud, geen windschermen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Bezienswaardigheden in Port Ghalib

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?