Beoordelingen Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort****

31 augustus 2014

Three Corners Triton Sea Beach Resort****
Beoordelingen Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort****
Halaieb We Shalatein, 2260, Port Ghalib

Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort scoort een 8,2 uit 10, op basis van 579 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

122 beoordelingen over Three Corners Triton Sea Beach Resort****

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
sofie van der Heyde...

27-08-2014 we hadden een super vakantie hier!
eten: veel variatie! je gaat best ook een buiten kijken want de koks maken elke dag iets anders. Het is elke dag een ander thema.
kamer: mooie, ruime kamer, wel basic. maar je hebt niet meer nodig!
zwembad en animatie: aan het grote zwembad is het heel rustig. De mensen van de animatie verdienen een grote pluim! Ze lachen altijd en zorgen voor toffe sportactiviteiten!
snorkelen: breng je eigen snorkelgerief mee en dan zie je de prachtigste dingen! tip: ga eens heel vroeg snorkelen! je mag soms niet gaan snorkelen doordat er te veel wind is, maar daar kan niemand aan doen.
uitstappen: wandel eens tot de gestrande boot, port ghalib is niet groot, maar je moet het eens gezien hebben. er staan elke dag aan het hotel enkele kamelen, paarden en quads.
tips: overal afdingen!! , als je problemen of vragen hebt ga dan naar Magali. Zij is de Nederlandstalige hulp in het hotel. ze helpt je direct en altijd met de glimlach!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Kei leuke vakantie gehad"vertalen
Sally
5,0

11-08-2014 we zijn een weekje geweest en het was een top vakantie . 10 min rijden van de vlieghaven naar de hotel is zalig . we wisten dat er rond niks te zien was . we lagen op de gelijkvloers direct aan het prive strand . je kunt er heel goed gaan snorkelen . 1 ding vonden we jammer je kunt niet zo in de zee lopen je moet echt langst de pier . het zwembad was ook heel goed . lekker rustig aan het grootbad . de glijbanen waren ook heel leuk voor groot en klein . het personeel altijd even vriendelijk . het eten deden ze echt hun best om toch veel afwisseling te geven . 1 klein min puntje het drinken was niet altijd koud . de moussa kwam iedere dag onze kamer kuisen en maakte altijd wel iets mooi op ons bed . personeel een dikke pluim !!!

"Zeer ruime familiekamers"vertalen
dario5

10-08-2014 Ideale plaats voor snorkelen en duiken, in het huisrif zie je evenveel als de riffen op zee.
Het personeel is heel vriendelijk en het eten voor een verblijf van 1 week OK. Iedere dag liep de hoofdkok met ons langs het buffet om aan te wijzen waar geen ei in zat voor de allergie van onze jongste zoon. Port Galib stelt niet veel voor. De catamarantocht was wel leuk, maar we zagen niet veel meer dan aan het huisrif, er was voor de jongere kinderen ook geen onderwater koepel aanwezig alhoewel dit beloofd was.
De familiekamer bestaat uit een grote open ruimte dewelke even groot is als 2 gewone kamers, meer dan plaats genoeg. De kamer was zeer proper en de airconditioning werkte perfect. Het aquapark was heel leuk, de kids hebben zich geen moment verveeld. Met groepen dewelke overlast bezorgden werd korte metten gemaakt met dank aan de verantwoordelijke voor customers relations Magalie, die steeds bereikbaar was.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Gemoedelijk hotel, maar eten slecht!!"vertalen
jessica
3,0

27-07-2014 Het hotel op zich is niet slecht, leuk aquapark voor de kinderen. Onze kamer was verouderd maar wel proper. Buiten het hotel is niks te zien, ene avond naar Port Ghalib geweest, na 10 min heb je het daar gezien. Shows s'avonds stellen niet veel voor, na de show is er ook niks me; er te beleven. Wel vriendelijk personeel, animatie ook supervriendelijk. Maar dan het eten, dat was triestig. Elke dag hetzelfde en soms zelfs niet warm meer.. Echt weinig variatie en keus! Ben er geweest maar zal er niet meer terug gaan tenzij hun keuken drastig veranderd..

"NOOIT MEER"vertalen
philip
5,0

30-07-2014 hoe dit hotel aan 4* geraakt is weet ik niet,zwembad en kamers drastig aan vernieuwing toe,waterpark en personeel dik ok....MAAR DAN!!!! ETEN niet te doen,al veel gezien en meegemaakt aangaande eten maar dit was schandalig (amai Thomas Coock)
buiten hotel is er niets,maar met wat geluk kun je paard of kameel rijden(van ieder 1!!!!)

met partner, Juli 2014
"Eieren voor je geld"vertalen
ele
5,0

27-07-2014 Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een last minute......daar ik nog al veel reis voor mijn werk heb ik toch al enkele hotels gezien.
Het hotel is verouderd en dringend aan een renovatie toe,randen van het zwembad komen los,meerdere mensen zien vallen op de spekgladde vloer,air co enorm lawaaierig s'nachts en af en toe geen electriciteit,mini bar is betalend en de bars sluiten om 12hr.
voor kinderen valt er wel een en ander te beleven,ik was daar met mn partner dus voor mij niet van toepassing..
Het grootste min punt was het eten verschrikkelijk ben nog nooit zo vermagerd van een all in resort terug gekomen overleeft op soep en brood op de duur deed ik zelf geen poging meer om te proeven.....zelfs de pasta konden ze verknoeien ....gelukkig was er in de nabijgelegen haven een deftig restaurant divinos genaamd niet duur en eerlijke keuken.
als ik dan toch iets positief moet zeggen,het personeel was heel vriendelijk,de drankjes ok ,leuke mensen ontmoet.
kan veel beter!!!

met partner, Juli 2014
"Slechtste hotel ooit in Egypte"vertalen
Kenny vande velde
2,0

24-07-2014 Dit was het minste hotel dat wij ooit tegenkwamen in Egypte .
Zwembad om en rond gebeuren er ooit eens erge ongevallen .
Eten matig en zelfde kwam iedere dag terug ,wat je smiddags tegen kwamen zag je ook s'avonds.
Enige goede woorden dat ik over heb is voor het personeel en receptie erg vriendelijk en helpen waar ze kunnen .

met jonge kinderen, Juni 2014
"Beste kinderanimatie ooit ...."vertalen
hugo.denie@telenet....
5,0

12-08-2014 Onze zoon Milan (7 jaar) heeft de beste vakantie uit zijn nog jonge leventje gehad. Dit dankzij een ongelooflijk toffe kinderanimatie. Veerle bedankt voor de fijne opvang. Maar vooral de 2 meisjes , Laetitia Deboudt en Nanda Van Tol hebben Milan een droomvakantie bezorgd. Nogmaals hartelijk dank voor alles wat jullie gedaan hebben. Hij en ook wij zullen dit nooit vergeten. Voor de rest een rustig niet al te nieuw hotel. Kamers kunnen beter (wat aan de kleine kant met 3) en ook het eten kan meer gevarieerd zijn. Zwembaden zijn ok , alsook het animatieteam. Minder aangenaam zijn de Oostblok en Russische gasten welke denken dat het hotel er enkel voor hen is. Spijtig genoeg smijten ze met fooien wat ervoor zorgt dat ze veel te veel mogen. Prijs/kwaliteit is het best te doen. Eventueel terug gaan ja maar toch eerst op zoek naar iets meer luxe.

met partner, Mei 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Kathleen
1,0

14-06-2014 Net terug van 10 dagen in dit hotel en het was verschrikkelijk , onvriendelijk personeel , eten elke dag het zelfde, kleine bekertjes om uit te drinken. Betalend internet op de kamer werkt niet. Stenen aan het zwembad zeer zeer glad waardoor mensen steeds uitschoven. Het drinken dat je er krijgt is zeer warm ( niet gekoeld) het slechtste hotel ooit.
Ons zien ze er nooit meer terug.

met partner, Mei 2014
"Fijn hotel"vertalen
dientje 68

18-06-2014 Three Corners sea beach is een fijn hotel waar men zich heeft toegelegd op de service naar de gasten toe. Voor de Belgische toeristen is Magali het aanspreekpunt. Zij is top. Doet het onmogelijke om de gasten te verwennen. De kamers en het zwembad zijn idd wat verouderd maar op zich was dit niet iets wat stoort. het eten is niet zo uitgebreid maar de kwaliteit is meer dan goed. Alles lekker vers en voldoende aangevuld. wat voor ons een pluspunt was is het dagelijkse aanbod van fruit.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zeker niet op fooien uit. Prijs kwaliteit een goed hotel. Nog een groot pluspunt is het huisrif. Alles is aanwezig voor een zalige vakantie in de zon. Ook het managment van het hotel is zeer klantvriendelijk. Farid en Wallid nemen ook de tijd om eens met hun gasten te praten. Het is voor ons de 7 de maal egypte 1 ste maal dit hotel en we zouden er zeker nog eens teruggaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Bezienswaardigheden in Port Ghalib

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: