Beoordelingen Hotel Reef Oasis Beach Resort *****

Taal:
Gezelschap:

Geen all-inn!!!vertalen

lefevere alain dinsdag 8 januari 2013

Belangrijk om te weten,is dat dit hotel uit 2delen bestaat. Het beach hotel en het sentido-resort. Als je het beach-hotel boekt mag je van bepaalde faciliteiten geen gebruik maken op het domein. Heel mooi aan dit hotel is het strand en het huisrif,adembenemend! Heel goed onderhouden hotel en zeer proper.Ook de zwembaden en aquapark zijn heel mooi aangelegd.Personeel vriendelijk(altijd wel ergens een bullebak natuurlijk).Maar dan nu het slecht nieuws,het eten...1woord,ééntonig...alle dagen hetzelfde kregen we,slecht bereid,koud,kortom geen 5sterren waard. Je dient voor alles bij te betalen?In een all-in?Ijsjes,verse fruitsap,vis,cocktails...enz .Nooit meegemaakt! Je kan zogezegd 24op24 eten? Niks van waar,pizza bijbetalen.Gebak nooit gezien.En de snacks op het strand bestaat uit pistolets met chicken en "frieten",wat een troep! Dit hotel is een 7op10waard en 4sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

we gaan zeker terugvertalen

Isabelle woensdag 7 november 2012

Net terug van een weekje herfstvakantie in Egypte. We deden reeds andere hotels maar deze was zeker een aanrader.
Mooie ruime kamers, proper hotel, lekker eten, superleuk voor de kinderen, prachtig gelegen aan het strand.
Wij zijn redelijk veeleisend maar dit is zeker een aanrader voor mensen die een zorgeloze fijne vakantie willen (met of zonder kinderen)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Super!vertalen

Greet vrijdag 6 januari 2012

Zeer groot domein. Heel ruime kamers en het personeel heel vriendelijk!
Wij hebben echt een super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

voor herhaling vatbaarvertalen

verlinden geert vrijdag 2 december 2011

zeer mooie en grote kamers , lekker eten je kan in verschillende restaurants gaan eten wij vonden de italiaan het beste (die daar over klagen moeten thuis blijven) heel proper wij hebben nooit in een restaurant uit plastic bekers gedronken enkel aan het strand.
Het is inderdaad een heel groot resort maar dat gaf u ook de mogelijkheid om op verschillende plaatsen gaan te liggen en eten.
enig minpuntje vonden wij : er waren te weinig binnenbars al de bars waren buiten (open) s'avonds is dat wel frisjes in de winter is het er maar 16 gr en als je dan stilletjes iets zit te drinken kan je wel een dikke pull verdragen of zit je liever gezellig binnen en er was maar 1 bar binnen en dat was aan de receptie. Voor de rest was alles prima in orde zalige vakantie gehad .

Gereisd met vrienden in november 2011

Zeer mooi resortvertalen

mirano maandag 10 oktober 2011

Het resort is zeer mooi aangelegd , en zeer groot (misschien wel te groot).Na 8 dagen verblijf hadden we nog niet alles gezien.
We hadden superior kamers geboekt. Deze zijn nieuw aangelegd en mooi/ruim. Vooral de badkamer is veel mooier dan in andere hotels.
Superior kamers krijgen "VIP" behandeling beloofd, alsook gratis WIFI op de kamer. Hiervoor krijg je een goud armbandje.
De VIP behandeling bestaat uit een apart restaurant en zwembaden, alhoewel blijkbaar iedereen daar toch mag komen eten (blauwe bandjes etc...) Ook de gratis wifi is enkel wanneer je kamer vlakbij de receptie ligt.

De zwembaden zijn nooit te druk. Ook op het strand hebben we steeds plaats gehad, en het Huisrif is prachtig!

De all-in is iets minder omdat er maar een beperkt aantal cocktails is, en slechts 2 van de 10 bars serveren ze. Dus aan het strand geen cocktail...alleen bier.

Het eten was zoals al bekend niet goed. Duidelijk de overschot van dag ervoor, vermalen tot slaatje etc..

Service perfect!

Gereisd met partner in Sept. 2011

Mooi hotel, maar...vertalen

Inge De Brabandere dinsdag 11 oktober 2011

Het hotel was mooi, groot en vrij goed verzorgd.

De bediening liet te wensen over, soms werd je met de glimlach bediend, soms gewoon niet. De tafels waren bijna nooit proper en de helft van de tijd dronken we uit plastic bekers in het restaurant.
Het eten was elke dag hetzelfde en was niet van hoogwaardige kwaliteit.

Op onze kamer was niets aan te merken!

Groot minpunt is dat de gasten voor 90% uit Rusland komen: een zeer storend feit dat elke dag tot ergernis leidde. Ik word nog steeds misselijk als ik zie hoe al die tafels volgestouwd worden met overvolle borden en hoe het daarna allemaal blijft staan en wordt weggegooid.

Uiteindelijk toch wel een fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in Sept. 2011

Fijne vakantievertalen

Julie dinsdag 23 augustus 2011

Leuke en verzorgd domein. We hebben er lekker gegeten en het personeel was steeds vriendelijk en behulpzaam. Van werken hebben wij niet veel gemerkt. Er ware steeds voldoende zwembaden beschikbaar.
Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Fijne vakantie!vertalen

Julie dinsdag 23 augustus 2011

Heel mooi en verzorgd domein. We hebben er lekker gegeten en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er waren steeds voldoende zwembaden beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

geen aanrader chris en ingevertalen

chris en inge zaterdag 13 augustus 2011

12/08/2011 zeer slecht 4/5 van hotel is er afgesloten, zijn eens gaan rondwandelen aan de werfen 13 zwembaden +poolbars gesloten, kamer is er zeervuil bij aankomst wc vuil 2 dagen voor hij proper was,douchewater of wc water van de buren loopt onder de muur in onze badkamer. als wij douche namen loopt water langs het glas tot onder ons bed hadden een dopsel van een fles onder ons bed gelegd ter controle als wij vertrokken lag het er nog. vuilbak na 6 dagen eerste maal geledigd.. 3maal geen handdoeken op de kamer. de tassen die we smorgens gebruikten op terras stonden er savond nog, nooit verse glazen op de kamer. hostes zeer moeilijk te vinden toch de voorlaatste dag een klachtenbrief kunnen maken.ging er zelf nog zijn op de luchthaven voor vetrek maar niet te bespeuren all incl. maar toch nog sommige dranken en eten te betalen. als je fruitsap dronk smorgens was die ook te betalen. eten was er goed en de bediening in de restaurants was zeer goed. de bar aan het stand was er zeer net

Gereisd met partner in augustus 2011

geen 5 sterren waard deze momentvertalen

fien zaterdag 6 augustus 2011

Deze moment geen 5 sterren waard wegens verbouwing. Heb speciaal dit hotel geboekt omdat er een poolbar aan was. Maar deze was gesloten.
Er was maar de helft van het hotel open maar toch de volle prijs betaald. Ik vind dat dit hotel niet in de brochure mocht staan.

Gereisd met partner in juli 2011

1 2 3 4 5 volgende
Hotel Reef Oasis Beach Resort scoort een 8,2 uit 10, op basis van 797 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?