-4° /

9 dec 2016

Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin) bij :

98 Accommodaties Frankrijk, Alsace (Elzas), Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin)

Reviews van accommodaties in Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin)

Met vrienden, Juli 2016
"Zeer aangenaam"over La Residence Jean-Sebastien Bach****
pascale hannoff

21-07-2016 zeer goed hotel met zalige bedden, prima ontvangst en uitstekende serviceLees verder

Met partner, Sept. 2015
"Verblijf met outspot deal - prima aanbieding"over La Residence Jean-Sebastien Bach****
luc das

18-09-2015 wij verbleven in dit hotel 2 nachte met een outstpot aanbieding; prima deal met lekker ontbijt, kasteelbezoek, wijnproeverij en lekker 3 gangen dinerLees verder

Met partner, Mrt. 2015
"Leuk hotel"over Novotel Strasbourg Centre Halles***
Klaas

23-03-2015 Prima hotel, midden in de stad. Grote parkeergarage onder het hotel. Prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Tot zover alles o.k.
Echter in de toilet...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Uitstekend hotel!"over Novotel Strasbourg Centre Halles***
Marlous Jeuring

11-08-2014 Prima hotel;
- De kamers zijn comfortabel, ruim en schoon. Wij hadden een extra bed besteld voor ons zoontje, deze stond al opgemaakt en al klaar
-...Lees verder

Anders, Jan. 2014
"Ideaal voor een stedentrip."over Cardinal De Rohan***

27-01-2014 We verbleven één nacht in het hotel Rohan en we kunnen het met een gerust geweten aanbevelen. Het hotel ligt in een zijstraat vlakbij de kathedraal,...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin)? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin) aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 48 reviews